IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

dm dobitnik nagrade DOBRO za korporativnu filantropiju

16.11.2015

U organizaciji Fondacije Mozaik, u četvrtak je u sarajevskoj Vijećnici upriličeno uručivanje priznanja „DOBRO za filantropiju". U kategoriji korporativne filantropije nominovane su 22 kompanije, a nagradu je dobila kompanija dm drogerie markt d.o.o. koja je od velikih kompanija prepoznata kao ona koja najviše novca, truda i entuzijazma ulaže u filantropiju.

Neodvojiv dio poslovne filozofije dm-a je odgovornost prema društvu u kojem posluje. „Za dm društvena odgovornost podrazumijeva ulaganje u poslovanje koje u središte svojih aktivnosti stavlja čovjeka kao individuu sa svim njegovim željama i potrebama. Uz odgovornost prema kupcima, zaposlenicima, partnerima i okolišu, društveno odgovorne kampanje usmjerene su ka ukazivanju na probleme i izazove u društvu, te doprinose njihovom ublažavanju ili rješavanju." – izjavio je direktor dm-a g. Damir Šlosel.

U prošloj poslovnoj godini, dm je realizovao dvije velike društveno odgovorne kampanje, kao partner podržao UNICEFF-ov projekt „Najbolji početak za svako dijete", obilježio Dan planete Zemlje, te konstantno radio na unapređenju radnih procesa i poslovanja s partnerima. Također dm zaposlenici poklonili su 1.752 sata društveno korisnog rada lokalnim zajednicama.

Jedan od ciljeva nagrade DOBRO je promovisanje i stimulisanje filantropije u BiH, s ciljem motivisanja što većeg broja osoba i kompanija da daju direktnu podršku akcijama za razvoj zajednica u kojima djeluju. U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a u BiH je investirati 7,5 miliona KM u unapređenje poslovanja i različite društveno odgovorne projekte.

 


 
 
 
 
back to top