IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

dm dobitnik nagrade DOBRO za korporativnu filantropiju

16.11.2015

U organizaciji Fondacije Mozaik, u četvrtak je u sarajevskoj Vijećnici upriličeno uručivanje priznanja „DOBRO za filantropiju". U kategoriji korporativne filantropije nominovane su 22 kompanije, a nagradu je dobila kompanija dm drogerie markt d.o.o. koja je od velikih kompanija prepoznata kao ona koja najviše novca, truda i entuzijazma ulaže u filantropiju.

Neodvojiv dio poslovne filozofije dm-a je odgovornost prema društvu u kojem posluje. „Za dm društvena odgovornost podrazumijeva ulaganje u poslovanje koje u središte svojih aktivnosti stavlja čovjeka kao individuu sa svim njegovim željama i potrebama. Uz odgovornost prema kupcima, zaposlenicima, partnerima i okolišu, društveno odgovorne kampanje usmjerene su ka ukazivanju na probleme i izazove u društvu, te doprinose njihovom ublažavanju ili rješavanju." – izjavio je direktor dm-a g. Damir Šlosel.

U prošloj poslovnoj godini, dm je realizovao dvije velike društveno odgovorne kampanje, kao partner podržao UNICEFF-ov projekt „Najbolji početak za svako dijete", obilježio Dan planete Zemlje, te konstantno radio na unapređenju radnih procesa i poslovanja s partnerima. Također dm zaposlenici poklonili su 1.752 sata društveno korisnog rada lokalnim zajednicama.

Jedan od ciljeva nagrade DOBRO je promovisanje i stimulisanje filantropije u BiH, s ciljem motivisanja što većeg broja osoba i kompanija da daju direktnu podršku akcijama za razvoj zajednica u kojima djeluju. U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a u BiH je investirati 7,5 miliona KM u unapređenje poslovanja i različite društveno odgovorne projekte.

 


 
 
 
 
back to top