IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 21.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Završen peti Sarajevo PR open

14.05.2015

Samo strateški pristup društveno odgovornom poslovanju čini održivim i opravdanim sve aktivnosti koje organizacije sprovode u polju DOP-a a poslovanje, okruženje i društvo u cjelini boljim mjestom za sve nas – jedna je od osnovnih poruka sa pete konferencije Sarajevo PR open održane u Sarajevu.

Ugledne predavačice, Tamara Vlastelica Bakić i Dragana Đermanović govorile su o konceptu društveno odgovornog poslovanja, značaju strateškog opredjeljenja i činjenja dobrih stvari te o novim poslovnim modelima i odgovornom pristupu poslovanju. Učesnici su bili predstavnici kompanija i institucija te studenti iz cijelog regiona.

Organizator konferencije, agencija Prime Communications tokom februara i marta ove godine realizovala je istraživanje o stanju i statusu društveno odgovornog poslovanja u kompanijama i institucijama u BiH te istraživanje sa novinarima kako percipiraju društvenu odgovornost kompanija i da li smatraju da bi kompanije trebale informisati javnost o svojim društveno odgovonim akcijama. Čak 72,2% novinara smatra kompanije donekle odgovornima, 16,7% smatra da nisu odgovorne i 11,1% da organizacije uopšte ne vode računa o društvenoj odgovornosti ali svi žele da dobiju informacije od kompanija o DOP aktivnostima.

„Zabrinjava činjenica da se i dalje, dijelom društvene odgovornosti percipira ispunjavanje zakonskih obaveza poput plaćanja poreza i doprinosa za zaposlene ili uopšte uredna prijava zaposlenika. Istraživanje je pokazalo da čak 90,9% ispitanika upravo taj segment funkcionisanja smatra najvažnijim pokazateljem društvene odgovornosti. Ohrabruje ipak činjenica da je malo dublje razumijevanje koncepta u odnosu na 2009.g., kad smo radili prethodno istraživanje na ovu temu, što se proširuje spektar aktivnosti koje spadaju u taj segment i što se povećavaju budžeti za društveno odgovorno ponašanje", rekla je izvršna direktorica agencije Prime Communications, Dobrila Močević.

 



 .


 
 
 
 
back to top