IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 15.08.2018 || Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Završen peti Sarajevo PR open

14.05.2015

Samo strateški pristup društveno odgovornom poslovanju čini održivim i opravdanim sve aktivnosti koje organizacije sprovode u polju DOP-a a poslovanje, okruženje i društvo u cjelini boljim mjestom za sve nas – jedna je od osnovnih poruka sa pete konferencije Sarajevo PR open održane u Sarajevu.

Ugledne predavačice, Tamara Vlastelica Bakić i Dragana Đermanović govorile su o konceptu društveno odgovornog poslovanja, značaju strateškog opredjeljenja i činjenja dobrih stvari te o novim poslovnim modelima i odgovornom pristupu poslovanju. Učesnici su bili predstavnici kompanija i institucija te studenti iz cijelog regiona.

Organizator konferencije, agencija Prime Communications tokom februara i marta ove godine realizovala je istraživanje o stanju i statusu društveno odgovornog poslovanja u kompanijama i institucijama u BiH te istraživanje sa novinarima kako percipiraju društvenu odgovornost kompanija i da li smatraju da bi kompanije trebale informisati javnost o svojim društveno odgovonim akcijama. Čak 72,2% novinara smatra kompanije donekle odgovornima, 16,7% smatra da nisu odgovorne i 11,1% da organizacije uopšte ne vode računa o društvenoj odgovornosti ali svi žele da dobiju informacije od kompanija o DOP aktivnostima.

„Zabrinjava činjenica da se i dalje, dijelom društvene odgovornosti percipira ispunjavanje zakonskih obaveza poput plaćanja poreza i doprinosa za zaposlene ili uopšte uredna prijava zaposlenika. Istraživanje je pokazalo da čak 90,9% ispitanika upravo taj segment funkcionisanja smatra najvažnijim pokazateljem društvene odgovornosti. Ohrabruje ipak činjenica da je malo dublje razumijevanje koncepta u odnosu na 2009.g., kad smo radili prethodno istraživanje na ovu temu, što se proširuje spektar aktivnosti koje spadaju u taj segment i što se povećavaju budžeti za društveno odgovorno ponašanje", rekla je izvršna direktorica agencije Prime Communications, Dobrila Močević.

 



 .


 
 
 
 
back to top