IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |   ||
   

Zašto je Coca Cola crvena, Google u duginiim bojama, Facebook plav?

11.12.2015

Da li vam je bitno koje je boje site koji volite? Pročitajte zanimljive odgovore kompanija zašto su se odlučile za određenu boju. Zašto je logo Coca Cole crven?

Sredinom devedesetih godina 18. veka kompanija je počela da boji burad za sirup u crvenu boju kako bi tokom transporta poreski službenici mogli lako da razlikuju njihovo piće od alkohola. Kompanija je čak i svoj prvi časopis, izdat 1924. gdine, nazvala "The Red Barrel” (Crveno bure).

Zašto je Google u duginim bojama?
Boje Googlea upućuju na razigranost, posebno redosljed boja. "Odlučili smo se za osnovne boje, ali nismo htjeli da ih postavimo u klasičnom redosljedu i obojili smo L sekundarnom bojom, što je u skladu sa idejom da se Google ne pridržava pravila” – rekla je Ruth Cedar, grafička dizajnerka koja ja je osmislila logo.

Zašto je logo Facebooka plav?
Za to je "kriv” Marc Zuckerberg. – Plavo je za mene najraskošnija boja – odgovorio je on kad mu je postavljeno ovo pitanje.

Zašto je Tiffany izabrao svoju zaštićenu plavu boju u nijansi crvendaćevog jajeta?
Boju koja je poznata kao "Tiffany plava” izabrao je osnivač kompanije, Charles Lewis Tiffany za boju prve korice svoje knjige "Blue Book”, koja je sadržala godišnju kolekciju nakita i koja je objavljena 1845. godine. Iz kompanije kažu da je boja vjerovatno izabrana zbog popularnosti tirkiznog dragog kamenja u 19. vijeku ili zato što je bila omiljena viktorijanskim mladama.

Zašto je Yahoo ljubičast?
Prema kompaniji "Fast”, suosnivač Yahooa David Filo otišao je 1995. u prodavnicu da kupi farbu za zidove kancelarije, a onda se priča račva na dvije strane – jedna je da je ugledao ljubičastu farbu na popustu, a druga da je farba bila siva, ali da je pod jakim fluorescentnim svijetlom izgledalo kao da je kancelarija ljubičasta.

Zašto su novine i sajt Financial Timesa roze?
Novine Financial Times 1893. godine odlučile su da promjene boju svog izdanja kako bi se razlikovale od svog londnoskog rivala "Financial News”.


 
 
 
 
back to top