IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Više od 40 odsto robe prodate putem interneta i Kini je falsifikovano

03.11.2015

Više od 40 posto robe prodate putem interneta i Kini prošle godine bilo je falsifikovano ili lošeg kvaliteta, prenijela je državna agencija „Sinhua".

U izvještaju koji je dostavljen kineskim zakonodavcima navodi se da je samo 59 posto prodatih stvari bilo „originalno ili dobrog kvaliteta".

Kina vodi kampanju protiv prodaje piratizovane ili falsifikovane robe, pošto to predstavlja problem velikim svjetskim robnim markama na kineskom tržištu.

Kineski gigant za trgovinu na internetu „Alibaba" lobira da ne bude stavljen na američku crnu listu, ali je ove godine izložen velikom pritisku zbog prodaje falsifikata na njegovim platformama.

U izvještaju se poziva na ubrzano usvajanje zakona o elektronskoj trgovini, jačanje kontrola i razjašnjavanje prava potrošača i odgovornosti prodavaca.

U tekstu se dodaje da je ovo važno zbog sve bržeg rasta onlajn prodaje, koja je porasla prošle godine za 40 odsto, na vrijednost od 441,84 milijardi dolara.

Prošle godine podneseno je 77.800 žalbi povodom kupovina na internetu, što je povećanje za 356,6 posto u odnosu na 2013. godinu.


 
 
 
 
back to top