IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Više od 40 odsto robe prodate putem interneta i Kini je falsifikovano

03.11.2015

Više od 40 posto robe prodate putem interneta i Kini prošle godine bilo je falsifikovano ili lošeg kvaliteta, prenijela je državna agencija „Sinhua".

U izvještaju koji je dostavljen kineskim zakonodavcima navodi se da je samo 59 posto prodatih stvari bilo „originalno ili dobrog kvaliteta".

Kina vodi kampanju protiv prodaje piratizovane ili falsifikovane robe, pošto to predstavlja problem velikim svjetskim robnim markama na kineskom tržištu.

Kineski gigant za trgovinu na internetu „Alibaba" lobira da ne bude stavljen na američku crnu listu, ali je ove godine izložen velikom pritisku zbog prodaje falsifikata na njegovim platformama.

U izvještaju se poziva na ubrzano usvajanje zakona o elektronskoj trgovini, jačanje kontrola i razjašnjavanje prava potrošača i odgovornosti prodavaca.

U tekstu se dodaje da je ovo važno zbog sve bržeg rasta onlajn prodaje, koja je porasla prošle godine za 40 odsto, na vrijednost od 441,84 milijardi dolara.

Prošle godine podneseno je 77.800 žalbi povodom kupovina na internetu, što je povećanje za 356,6 posto u odnosu na 2013. godinu.


 
 
 
 
back to top