IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 15.08.2018 || Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Vedrana Seksan: Sniženja

04.10.2012
 
Piše: Vedrana Seksan, glumica i novinarka
 
 
Jedini izuzetak pravila da mi je sve živo draže od kupovine odjeće, bio je period dok sam jedno kratko vrijeme živjela u Londonu. I to samo zato jer sam otkrila sniženja. Nisam ih tražila - ona su našla mene. Naime, fenomenološki me je zanimalo zašto su u osam sati ujutro ispred prodavnice koja se otvara u devet poredane žene koje piju kafu, čitaju novine i čekaju otvorenje vrata izlijepljenih crvenim jumbo SALE naljepnicama. Pa sam po onoj: Monkey see, monkey do, stala i ja. I kada su se nakon pedesetak minuta otvorila vrata, sve mi je bilo jasno. Nakon samo deset minuta uredno posložena prodavnica izgledala je kao da su kroz nju udruženim snagama prošli tajfun i gladni skakavci. A prošle su žene. I ja među njima. Potpuno raspamećena. Malo zato jer te svo to uzbuđenje neminovno ponese pa počneš i ti da se otimaš i vučeš jedan rukav sakoa, dok drugi rukav vuče i otima jednako odlučna šopingholičarka. Ali najviše zato jer je teško povjerovati kako nešto što je jučer koštalo više od stotinu maraka, danas košta deset. I pri tom nije oštećeno, od prošle godine, ima veličina (samo se za njih treba izboriti) i nije nešto što ćeš moći obući tek za osam mjeseci-kada se promijeni vrijeme. Sniženja u Londonu su dovela do toga da je moj muž u posjeti ostao zabezeknut činjenicom da sam za tri mjeseca uspjela nabrati dvadeset pari cipela. A kako i ne bih? Sa oko sto pedeset maraka pale su na devet! Znam samo da sam viknula: "38 u svim bojama koje imaju”. I jedva cekere donijela kući. Prirodno, čim sam se vratila u Sarajevo i na prvoj prodavnici vidjela natpis Sniženje,jednako crveno i jednako velikog fonta, odmah sam uletjela u namjeri da se obučem od glave do pete. I vrlo razočarano izletjela. Jer, ako su kod nas zaista, kao što su nas učili u školi, rijeke najplavije i gore najzelenije, sniženja nam nisu najsniženija. Zapravo, obično je jako teško pronaći stvar koja je zaista snižena. Jer, u mom svijetu ako cijena sa sto padne na devedeset maraka, to nije ni za crvenih slova ni za velikog fonta. Nakon nekoliko istinskih razočarenja, shvatila sam su najvažnije riječi na plakatima za sniženje one "i do”. Koje su napisane majušnim slovcima. Da ih se vidi tek kada se uđe. I ustanovi da su odjevni predmeti sniženi "i do” osamdeset posto najčešće oni koje niko nikada i nije htio. U zemlji u kojoj se većina ljudi oblači u prodavnicama rabljene odjeće ili na pijaci, to šta se nosi koje sezone bitno je nekolicini. A i ona će do slijedeće sezone zaboraviti da je isti taj sako nekada bio snižen, a onda u sezoni po staroj cijeni vraćen na policu. Jer upravo takvu cijenu sam neki dan vidjela u jednoj radnji koja prilično drži do svog ekskluziviteta. Na etiketi se jasno vidi historija odjevnog predmeta koji je očito starosjedioc. I vrlo žilav, jer je uspio preživjeti čak dva sniženja. Ali, i vrlo sretan jer su njegove prave vrijednosti prepoznate pa mu je sada, kada nam se bliže minusi, vraćena stara cijena. Bez da se promijeni etiketa. Sniženja su valjda posljednja prilika da se zaradi na robi koja dugo stoji u radnji. Kod nas, očito, nije tako. Svaki odjevni predmet ima još nekoliko šansi. Što je mnogo više nego se može reći za većinu onih koji će ga nositi. 

 
 
 
 
back to top