IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Vedrana Seksan: Kuhinja

05.07.2012

Piše: Vedrana Seksan, glumica i novinarka
 
 
Moja mama je odlučila promijeniti kuhinju. Zapravo, prvo je odlučila promijeniti SAMO pločice u kuhinji. Što je dovelo do toga da promijeni cijevi. Onda je morala promijeniti i česmu. I onda se otelo…. Kuhinju je, kažu mi, najbolje napraviti. Međutim, ispalo je da bi nakon 10 dana radova, za kuhinju po mjeri, suđe po podu trebalo gledati još mjesec i pol dana. I ostati savršeno miran. Teško. Osim toga, nikad to nije samo pet sedmica. Svaka stvar koja se čeka u našim prodavnicama čeka se još jednu trećinu od onoga što su vam na početku rekli. I kad zovete da pitate gdje je zapelo bude njima i žao i neprijatno, ali ne čekate ništa kraće. Zbog svega ovoga, naša potraga se svela na gotove kuhinje, koje se mogu kupiti na elemente koje ćemo same iskombinovati.  
Može li jednostavnije? 
 
Prvi salon namještaja izgleda kao skladište otpada, kojem su uz sve još i isključili struju. Bez ikakvog reda nabacane su fotelje, kauči, stolovi, bijela tehnika, lusteri, tepisi, police i ormari i jedino što fali da slika buvljaka bude potpuna je teta ili čiko za tezgom. Probijamo se kroz džunglu namještaja i konačno pronalazimo dio sa naslaganim kuhinjama. Na kojima, gle čuda, ništa ne piše. Ni cijena, ni dimenzije ni ništa… Tražimo prodavačicu, koja se konačno pojavljuje nakon 15 minuta. Shvatam da je prodavačica tek kada joj ispod pletenog vunenog pulovera vidim ostatke uniforme u istoj boji kao i logo poznatog domaćeg proizvođača namještaja. Na moje pitanje da li imaju ono što nama treba, odgovara sa "tc” i odlazi. Nismo joj zanimljivi. A i malo joj je hladno.
 
U drugom salonu, koji izgleda kao i prvi (stiče se dojam da je vlasnicima održan kurs o unutrašnjem uređenju salona), prodavačica nas dočekuje još na vratima. Bez da nam se obrati, prati nas u stopu. Iako nam nije bila namjera da neprimijetno natovarimo trosjed i iznesemo ga iz prodavnice, postaje nam neprijatno kao da smo nešto od toga već strpali u gepek. Na naše pitanje, spremno vadi blok i kreće da računa. Pokušavam da kažem da mi se baš i ne sviđa ta kuhinja, nego bih ja onu drugu, ona računa i u pauzi zbrajanja kaže "Ma jok onu”. Račun je spreman – samo još da platimo. Bježimo glavom bez obzira. Bilo je i salona u kojima je na pitanje mogu li mi pomoći, odgovoreno sa "teško”. Kao, mi se malo šalimo. I onih u kojima se jelo ćevapa i pite. Ali i onih što vam kažu dobar dan sa ulaza i tope se od ljubaznosti, ali vi njima kažete doviđenja čim vam kažu cijene. Za te pare, naime, kuhinja bi pored samostalnog kuhanja trebala i suđe poslije da opere.  
Pjevajući. 
 
Ne znam za koliko novca rade ljudi koji prodaju namještaj. I da li to može biti opravdanje za činjenicu da ne žele prekinuti privatni telefonski poziv iako su vidjeli da želite nešto pitati. Ne znam ni da li se smatra da ljubaznost i uslužnost možete naći samo u ekskluzivnim salonima gdje zainteresovanost prodavača ulazi u cijenu namještaja. Ali znam da smo kuhinju jedva kupili. Pošteno platili. Na leđima unijeli do stana (dostava je samo do haustora). I odlučili da sljedeći put u širokom luku zaobiđemo sve salone u koje smo ušli. A oni opet djeluju kao da im ovakva naša odluka savršeno odgovara. 


 
 
 
 
back to top