IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

VW Polo 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Technology

05.05.2015

Gledajući karoseriju novi Polo izgleda gotovo identično kao stari-samo će iskusno oko primijetiti minimalne razlike. Najveća vrijednost krije se ispod karoserije. Inžinjeri, očigledno drastično više angažovani od dizajnera, napravili su sjajan posao. Iako dimenzijama mali, Polo donosi maksimalnu sigurnosnu opremu transplantiranu iz Golfa 7. generacije s kojim dijeli i neke pogonske agregate. Nas je performansama i potrošnjom, blago rečeno, oduševio 1.2 litreni TSI. Finalna obrada i paketi opreme priča su za sebe... 

Od predstavljanja 1975. godine do danas VW-ov gradski model Polo našao je put do 14 miliona kupaca. Logično, prva i trenutno aktuelna generacija, izuzev imena, nemaju baš previše zajedničkih tačaka. Evolucija je učinila svoje...Za razliku od mnogobrojnih konkurenata koji su gradski automobil rastegnuli na više od 4 metra Polo je ostao u zadanim okvirima. Relativno mala karoserija djeluje skladno, čak pomalo sportski. Obzirom na ogroman uspjeh Pola u reliju nismo pretjerano iznenađeni... Posljednjih godina testirali smo nekoliko modela Pola gdje smo detaljno opisali dizajn. Mislimo da sada tom poglavlju ne treba davati posebnu pažnju iako se radi o novom modelu. Jer će samo temeljita usporedba fotografija starog i novog modela otkriti sitne dizajnerske promjena. One se mogu uočiti na svjetlosnim grupama, maski motora, odbojnicima i strateškoj upotrebi kromiranih lajsni. Promjene su tako male da se teško primijete čak i onda kada stari i novi Polo stoje parkirani jedan kraj drugoga. Ništa loše jer je oblik karoserije predstavljen 2009. još uvijek dovoljno privlačan. Time su zadovoljni trenutni vlasnici ''starog'' Pola, jer nemaju osjećaj da voze prošli model.

 Logično, ni unutrašnjost nije doživjela drastične rezove jer za njima nije bilo nikakve potrebe. Materijali su poboljšani. Sve su površine ugodne na dodir, pogotovo u našem paketu opreme gdje je najveći dio kokpita obložen mekanom, pjenastom, plastikom. Što se dizajna tiče mora se priznati da se ''iz aviona'' može osjetiti VW-ova uzdržanost. Sve je na svom mjestu i funkcionalno, a ono što je najvažnije jeste gotovo pa savršena ergonomija. Očigledno, za nekakvim nepotrebnim eksperimentima nije bilo nikakve potrebe...Oblik prednjih sjedišta znalački je određen jer se vozači svih konfekcijskih brojeva, od najmanjeg do najvećeg, ugodno osjećaju tokom dugih vožnji. Idealan položaju za ručnim i nožnim komandama brzo se pronalazi zahvaljujući preciznom podešavanju sjadišta i pri dnu izravnatog kožom obloženog multifunkcionalnog volana. U svakom trenutku vozač ima osjećaj da je Polo jednostavno saliven oko njega što daje veliku dozu samopouzdanja tokom vožnje. Osjećaj je zaista znatno bolji od očekivanog...

Obzirom da su prednja i zadnja osovina međusobno razmaknute 2.470 mm ne treba očekivati posebnu raskoš na zadnjoj djeljivoj klupi. Ipak, mora se priznati da su dizajneri svaki raspoloživi milimetar iskoristili na najbolji mogući način. Rezultat je vrijedan hvale, jer se na zadnja sjedišta bez problema mogu smjestiti odrasli putnici. U katalogu piše da zapremina prtljažnika varira od 280 do 952 litara. Prilikom podizanja petih vrata odmah se primijeti da je prostor za prtljagu prilično plitak. ''Tajna'' je u dvostrukom dnu koje se laganim potezom može spustiti na najnižu tačku. U svakom slučaju zadovoljava sve  potrebe vlasnika gradskih automobila s tim da ni prevoz prtljaga potrebnog za duži boravak van grada ne predstavlja nikakav problem.   

U današnje vrijeme kupci se najviše privlače modernim multimedijalnim uređajima. Što veći kolor displej osjetljiv na dodir to bolje. Naravno, poželjan je veliki broj raznih informacija dok se konekcija sa eksternim nosačima zvuka i mobitelom podrazumijeva. Do sada smo kod VW-ovih modela uvijek pod mane upisivali izostanak već kod svih konkurenata neizbježne USB utičnice. Ali sada je ta rubrika ostala prazna, jer je naš testni Polo uz uobičajene SD i Aux konektore imao i USB.    

Ali, zabavna je elektronika jedno, a sigurnost putnika drugo, neuporedivo značajnije poglavlje. Baš na tom polju novi Polo bukvalno briljira. Iz Golfa 7. generacije transplantirani su sofisticirani sistemi koji u kritičnim situacijama preuzimaju nadzor nad kretanjem automobila. U principu radi se o nekoliko međusobno povezanih sistema čiji je cilj zaustaviti ili zadržati vozilo u voznoj traci poslije udara. Srećom, nismo upadali u ekstremno opasne situacije...Ipak, najviše nas je oduševio "Front Assist" sa City Emergency Braking funkcijom koja samostalno zaustavlja automobil u gradskim gužvama gdje su blaži sudari zbog nedostatka koncentracije vrlo česti (sistem radi u rasponu brzina od 5 do 30 km/h). Tu je i pomoć pri kretanju uzbrdo dok obavezne ABS i ESP sisteme više ne treba posebno pominjati...

Ljepša svjetla, malo agresivniji odbojnici, krom i multimedijalne dijelovi nisu jedini aduti novog Pola. Tu je i 1.2 litreni TSI benzinac! Uz pomoć najnovije generacije ubrizgavanja goriva i istog takvog turbo punjača na prednju osovinu, preko manuelnog mjenjača sa 5 stepeni prenosa, stiže 90 KS. Rasnih! Maksimalna snaga dostupna je pri 4.800 obr/min dok je pik obrtnog momenta od 160 Nm na raspolaganju u intervalu 1.400 – 4.000 obr/min. Već iz suhopranih brojki lako je zaključiti da je elastičnost uzorna. Maleni turbo benzinac radi skoro kao elektromotor koji maksimum obrtnog momenta ima u cijelom radnom opsegu. Prosječni vozači kazaljku obrtomjera neće ''gurati'' preko 3.500 obr/min i pri tome će tvrditi da je motor odličan. No, oni malo žustriji rado će desnu pedalu potapati sve do ''baš'' crvenog područja koje počinje na relativno visokih 6.500 obr/min. Serijska oprema podrazumijeva ''start-stop'' sistem koji dodatno štedi gorivo. U najvećim gradskim gužvama potrošnja neće preći 7 litara. Ako se neko vozi van špice gradskih 100 km može savladati sa 6 litara što je u klasi sa razvikanim dizelašima. Na regionalnim cestama prosječna potrošnja se bez ikakvih problema kreće oko 4 litra...

Tokom vožnje primijetili smo da je rad TSI motora lišen bilo kakvih vibracija, a uz to je i nečujan. Da bi se dodatno uvjerili u navedeno isključili smo ''start-stop''. Nevjerovatno, ali istinito – ima se apsolutno isti osjećaj kao kada je izvučen ključ iz kontakt brave...

Moderni automobili dolaze sa elektro – mehaničkim servo uređajem volana. Često je osjećaj sintetički...Ali ne i kod nove generacije Pola. Tako dobru kalibraciju upravljačkog mehanizma do sada nismo imali priliku osjetiti. Bez obzira na trenutne uslove vožnje vozač u rukama ima pravi osjećaj. Na opći ugođaj se nadovezuje znalački podešen ovjes. Kompromis udobnost/dobro držanje ceste dobio je novo značenje. Zaista je nevjerovatno kako novi Polo ''sluša'' naredbe vozača. Zbog svega napisanog počeli smo maštati o Polu sa 105 KS i mjenjačem sa stepenom prenosa više...

Prilikom predstavljanja novog Pola bilo je potrebno dosta truda da se širokoj javnosti predstave sve novosti. Obzirom na konzervativan izgled to je bio vrlo zahtjevan zadatak...Zato svima savjetujemo da zakažu termin za probnu vožnju poslije koje će, sasvim sigurno, biti oduševljeni. Dileme nema, radi se o inžinjerskom savršenstvu...      

Cijena je pametno pozicionirana pa je novi Polo sa vrhunskom tehnologijom zapravo povoljniji od starog. Testni automobil sa dodatnom opremom vrijednom 6.601 KM do registracije košta 30.913 KM.

 

Tehnički podaci:

VW Polo 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Technology *  dužina: 3.972 mm, širina: 1.682 mm, visina: 1.453  mm, međuosovinsko rastojanje: 2.470 mm. *  motor: 1.197 ccm, 90 KS pri 4.800 obr/min, 160 Nm pri 1.400 - 4.000 obr/min*  mjenjač: manuelni sa 5 stepeni prenosa  *  prtljažnik: 280 - 952 l *   prosječna potrošnja na testu: 5,8  l / 100 km  *  ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,8 s * maksimalna brzina 184 km/h * cijena osnovnog modela: 24.312 KM* cijena dodatne opreme: 6.601 KM* cijena testnog automobila sa dodatnom opremom: 30.913 KM*  


 
 
 
 
back to top