IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Učite engleski preko YouTube-a

02.11.2015

Šta vam je prva asocijacija na YouTube? Vrlo vjerovatno neki od smiješnih klipova ili neke od rečenica koje su postale dio internet opšte kulture. Međutim, ovaj medij svojim raznovrsnim sadržajima može da bude iskorišćen i u edukativne svrhe.

Da, možete učiti engleski na YouTube-u.

Ova metoda ima sve aspekte da je zavolite i počnete da je primjenjujete već danas – lekcije su kratke i obezbjeđuju informacije vrlo jednostavne za razumijevanje. Nema šanse da izgubite fokus. Tako da, jedna kratka lekcija dnevno i vrlo brzo ćete primijetiti napredak.

Ovo je izbor kanala koje možete uvrstiti u prosječno vrijeme provedeno na YouTube-u.

Real English  – ako ste početnik u učenju engleskog, ovo je pravi materijal za vas. Situacije su iz svakodnevnog života i to vam pruža ležeran i prirodan kontekst učenja jezika, koji nije tako lako postići na kursu jezika. Još jedna prednost su titlovi na engleskom, tako da ujedno vježbate i speling i možete lakše da pratite gramatičke oblike koji se javljaju.

BBC English  – kada iza nečega stoji BBC (The British Broadcasting Corporation) to znači dobar engleski. Kolekcija klipova na ovom kanalu je raznovrsna i sadrži intervjue, svakodnevne situacije, vijesti, čak i crtaće. Klipovi su kratki i informativni, tako da pored vježbanja jezika, možete saznati i nešto novo.

Business English Pod  – sve preporuke idu ovom kanalu ako je fokus vašeg usavršavanja poslovni engleski. Pored vokabulara za određene oblasti poslovanja (marketing, finansije, prodaja, itd), lekcije na ovom kanalu nude vam konkretne predloge kako da se snađete u određenim poslovnim situacijama.

VOA Learning English  – Voice of America je nešto drugačiji kanal. Ovde možete naći titlovane vijesti koje se prezentuju nešto sporije nego što je uobičajeno. To vam pruža mogućnost da svaku riječ čujete jasno i provjerite u titlu kako se piše. Na Google+ Hangouts postoje VOA diskusije na engleskom gdje možete učestvovati i ostaviti svoj komentar na vijesti koje ste upravo čuli.

Speak English with Misterduncan  – jedan od najpopularnijih kanala za učenje engleskog i čim pogledate prvi video odmah vam je jasno zašto. Misterduncan je istinski obožavalac engleskog i to se kroz njegove lekcije itekako vidi.  Kroz humor predstavlja različite teme i fokus je na govornom engleskom, umjesto na suvoparnoj gramatici.

EF podEnglish  – sigurno imate 5 minuta dnevno za jednu lekciju. Odaberite nivo od potpunog početnika, preko srednjeg, do naprednog nivoa i vježbajte engleski sa ovim tematskim petominutnim klipovima.

Prema podacima DMR-a, YouTube ima preko milijardu korisnika, što je skoro jedna trećina svih Internet korisnika. Preko 4 milijarde pregleda bilježe dnevno, dok je prosječno vrijeme koje provedemo na YouTube-u, po jednoj mobilnoj posjeti, 40 minuta.


 
 
 
 
back to top