IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

U sklopu kampanje „Djeca sunca“ kompanija dm donirala ručne dermoskope

20.08.2015

Kompanija dm drogerie markt u toku juna i jula ove godine realizovala je kampanju „Djeca sunca", koja je imala za cilj informisati i educirati javnost o pravilnoj zaštiti kože od štetnog uticaja sunca i o važnosti redovnih dermatoloških pregleda.

U kampanji je učestvovalo 10. 084 građana koji su kupovinom dva ili više proizvoda za zaštitu od sunca ostvarili popust od 20% i na taj način dali svoj doprinos donaciji ručnih dermoskopa Udruženju za prevenciju i zaštitu od raka kože „Melanoma u BiH”. 

”Zahvaljujemo se  građanima na učestvovanju u kampanji  'Djeca sunca' jer zajedničkim snagama kroz društveno odgovorne projekte ostvarujemo odlične rezultate. Uvjereni smo u to da će ručni dermoskopi biti od velike koristi predstavnicima Udruženja za prevenciju i zaštitu od raka kože 'Melanoma u BiH'. Na ovaj način svi zajedno dajemo svoj doprinos u borbi protiv kožnih oboljenja i melanoma kože.” - kazala je članica Uprave dm-a Admira Isaković.

U okviru kampanje dm je organizovao i edukativno-zabavne događaje pod nazivom „Sunce, ti i ja” na poznatim kupalištima u Sarajevu, Banja Luci, Tuzli, Neumu i Vitezu. Brojni posjetioci ovih događaja bili su u mogućnosti obaviti besplatan pregled kože i dobiti korisne savjete od dermatologa. Tako je ukupno 706 građana obavilo besplatan pregled kože, a 137 osoba upućeno je na daljne pretrage.

”S obzirom da statistički podaci pokazuju da je u porastu broj oboljelih od melanoma u BiH veoma smo zadovoljni interesom građana za ove događaje jer nam je to pokazatelj da su svjesni značaja preventivnih pregleda i pravilne zaštite kože, što nam je i cilj ove aktivnosti.” – dodala je Isaković.

Najmlađi posjetioci događaja „Sunce, ti i ja" u kreativnom kutku su kroz igre i zabavu učili o pravilnoj zaštiti kože od sunca. Veliki interes na događajima izazvala je UV kamera zahvaljujući kojoj su svi zainteresovani otkrili kako im koža zaista izgleda obasjana sunčevim zrakama.

Kompanija dm je UV kameru obezbijedila po prvi put u Bosni i Hercegovini s ciljem ukazivanja na važnost upotrebe proizvoda za zaštitu od sunca.

 


 
 
 
 
back to top