IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

U sklopu kampanje „Djeca sunca“ kompanija dm donirala ručne dermoskope

20.08.2015

Kompanija dm drogerie markt u toku juna i jula ove godine realizovala je kampanju „Djeca sunca", koja je imala za cilj informisati i educirati javnost o pravilnoj zaštiti kože od štetnog uticaja sunca i o važnosti redovnih dermatoloških pregleda.

U kampanji je učestvovalo 10. 084 građana koji su kupovinom dva ili više proizvoda za zaštitu od sunca ostvarili popust od 20% i na taj način dali svoj doprinos donaciji ručnih dermoskopa Udruženju za prevenciju i zaštitu od raka kože „Melanoma u BiH”. 

”Zahvaljujemo se  građanima na učestvovanju u kampanji  'Djeca sunca' jer zajedničkim snagama kroz društveno odgovorne projekte ostvarujemo odlične rezultate. Uvjereni smo u to da će ručni dermoskopi biti od velike koristi predstavnicima Udruženja za prevenciju i zaštitu od raka kože 'Melanoma u BiH'. Na ovaj način svi zajedno dajemo svoj doprinos u borbi protiv kožnih oboljenja i melanoma kože.” - kazala je članica Uprave dm-a Admira Isaković.

U okviru kampanje dm je organizovao i edukativno-zabavne događaje pod nazivom „Sunce, ti i ja” na poznatim kupalištima u Sarajevu, Banja Luci, Tuzli, Neumu i Vitezu. Brojni posjetioci ovih događaja bili su u mogućnosti obaviti besplatan pregled kože i dobiti korisne savjete od dermatologa. Tako je ukupno 706 građana obavilo besplatan pregled kože, a 137 osoba upućeno je na daljne pretrage.

”S obzirom da statistički podaci pokazuju da je u porastu broj oboljelih od melanoma u BiH veoma smo zadovoljni interesom građana za ove događaje jer nam je to pokazatelj da su svjesni značaja preventivnih pregleda i pravilne zaštite kože, što nam je i cilj ove aktivnosti.” – dodala je Isaković.

Najmlađi posjetioci događaja „Sunce, ti i ja" u kreativnom kutku su kroz igre i zabavu učili o pravilnoj zaštiti kože od sunca. Veliki interes na događajima izazvala je UV kamera zahvaljujući kojoj su svi zainteresovani otkrili kako im koža zaista izgleda obasjana sunčevim zrakama.

Kompanija dm je UV kameru obezbijedila po prvi put u Bosni i Hercegovini s ciljem ukazivanja na važnost upotrebe proizvoda za zaštitu od sunca.

 


 
 
 
 
back to top