IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 20.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

Treća međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji

17.10.2012
3rd FMCG & Retail Arena 2012
datum: 17 - 18. oktobar
mjesto: hotel Metropol Palace, Beograd 
 
Nakon dvije uzastopne godine u Zagrebu, konferencija će se prvi put ove godine održati u Beogradu.
 
  • Kako odgovoriti na prolongiranu krizu u Eurozoni?
  • Koje inicijative mogu pokrenuti vlade, finansijeri i ostatak poslovne zajednice da se ublaži negativan uticaj u regionalnim ekonomijama?
  • Kako će izgledati regionalna utakmica ulaskom Hrvatske u EU i šta donosi ubrzana liberalizacija uvoza EU poljoprivrednih proizvoda u Srbiju?
  • Podunavlje-strateško pozicioniranje kao regionalnog agrarnog čvorišta za nove EBRD-eve regije (Sjeverna Afrika).
  • Kako da se regija jugoistočne Europe bolje pozicionira iz perspektive investitora?
 
Ovo su samo neke od tema koje će biti obuhvaćene od strane najznačajnijih regionalnih predstavnika prehrambene industrije, maloprodaje, finansijskog i državnog sektora.

 
 
 
 
back to top