IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 22.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Treća međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji

17.10.2012
3rd FMCG & Retail Arena 2012
datum: 17 - 18. oktobar
mjesto: hotel Metropol Palace, Beograd 
 
Nakon dvije uzastopne godine u Zagrebu, konferencija će se prvi put ove godine održati u Beogradu.
 
  • Kako odgovoriti na prolongiranu krizu u Eurozoni?
  • Koje inicijative mogu pokrenuti vlade, finansijeri i ostatak poslovne zajednice da se ublaži negativan uticaj u regionalnim ekonomijama?
  • Kako će izgledati regionalna utakmica ulaskom Hrvatske u EU i šta donosi ubrzana liberalizacija uvoza EU poljoprivrednih proizvoda u Srbiju?
  • Podunavlje-strateško pozicioniranje kao regionalnog agrarnog čvorišta za nove EBRD-eve regije (Sjeverna Afrika).
  • Kako da se regija jugoistočne Europe bolje pozicionira iz perspektive investitora?
 
Ovo su samo neke od tema koje će biti obuhvaćene od strane najznačajnijih regionalnih predstavnika prehrambene industrije, maloprodaje, finansijskog i državnog sektora.

 
 
 
 
back to top