IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 15.08.2018 || Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Treća međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji

17.10.2012
3rd FMCG & Retail Arena 2012
datum: 17 - 18. oktobar
mjesto: hotel Metropol Palace, Beograd 
 
Nakon dvije uzastopne godine u Zagrebu, konferencija će se prvi put ove godine održati u Beogradu.
 
  • Kako odgovoriti na prolongiranu krizu u Eurozoni?
  • Koje inicijative mogu pokrenuti vlade, finansijeri i ostatak poslovne zajednice da se ublaži negativan uticaj u regionalnim ekonomijama?
  • Kako će izgledati regionalna utakmica ulaskom Hrvatske u EU i šta donosi ubrzana liberalizacija uvoza EU poljoprivrednih proizvoda u Srbiju?
  • Podunavlje-strateško pozicioniranje kao regionalnog agrarnog čvorišta za nove EBRD-eve regije (Sjeverna Afrika).
  • Kako da se regija jugoistočne Europe bolje pozicionira iz perspektive investitora?
 
Ovo su samo neke od tema koje će biti obuhvaćene od strane najznačajnijih regionalnih predstavnika prehrambene industrije, maloprodaje, finansijskog i državnog sektora.

 
 
 
 
back to top