IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 16.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Tražite posao? Pazite da vaša fotografija na Facebook profilu bude “adekvatna”

11.01.2016

Prema istraživanju provedenom u Belgiji, jedan od načina na koji poslodavci provjeravaju kandidate za posao jeste pregledanje njihovih profila na društvenoj mreži Facebook, prenosi Anadolu Agency (AA).

Istraživači sa Univerziteta u Gentu sproveli su istraživanje u okviru kojeg je upućeno najmanje dvije hiljade aplikacija za posao u različite kompanije.

U biografijama (CV) kandidata za posao nisu priložene fotografije osoba, nego su naglašeni "lažni” Facebook profili koji su sadržavali različite fotografije iste osobe.

Na osnovu odgovora iz kompanija ustanovljeno je koliko je fotografija djelovala na odluku kompanije da li će pozvati kandidata na razgovor.

Profesor sa ovog univerziteta Stijn Baert izjavio je kako su rezultati istraživanja pokazali da su kandidati sa "prikladnijom” ili adekvatnijom fotografijom na Facebook profilu za 21 posto dobili pozitivnije odgovore, odnosno 40 posto je više onih sa prikladnim fotografijama dobilo poziv na razgovor.

U svim biografijama kandidata navedene su slične karakteristike kada je u pitanju obrazovanje i poslovno iskustvo, što je dovelo do zaključka da su poslodavci posjetili njihove Facebook stranice, odnosno vidjeli fotografije kandidata.


 
 
 
 
back to top