IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 20.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Tražite posao? Pazite da vaša fotografija na Facebook profilu bude “adekvatna”

11.01.2016

Prema istraživanju provedenom u Belgiji, jedan od načina na koji poslodavci provjeravaju kandidate za posao jeste pregledanje njihovih profila na društvenoj mreži Facebook, prenosi Anadolu Agency (AA).

Istraživači sa Univerziteta u Gentu sproveli su istraživanje u okviru kojeg je upućeno najmanje dvije hiljade aplikacija za posao u različite kompanije.

U biografijama (CV) kandidata za posao nisu priložene fotografije osoba, nego su naglašeni "lažni” Facebook profili koji su sadržavali različite fotografije iste osobe.

Na osnovu odgovora iz kompanija ustanovljeno je koliko je fotografija djelovala na odluku kompanije da li će pozvati kandidata na razgovor.

Profesor sa ovog univerziteta Stijn Baert izjavio je kako su rezultati istraživanja pokazali da su kandidati sa "prikladnijom” ili adekvatnijom fotografijom na Facebook profilu za 21 posto dobili pozitivnije odgovore, odnosno 40 posto je više onih sa prikladnim fotografijama dobilo poziv na razgovor.

U svim biografijama kandidata navedene su slične karakteristike kada je u pitanju obrazovanje i poslovno iskustvo, što je dovelo do zaključka da su poslodavci posjetili njihove Facebook stranice, odnosno vidjeli fotografije kandidata.


 
 
 
 
back to top