IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Talk In Business "duhanski proizvodi"

30.11.2015

Duhanska industrija danas je jedna od najvećih na svijetu. Početkom 20. stoljeća na godinu se proizvodilo oko 2 milijarde cigareta, danas se godišnje proizvede oko 6000 milijardi cigareta u preko 500 tvornica na svijetu.

Što se tiće Bosne i Hercegovine udio cigareta u ukupnom tržištu duhana se značajno povećao u ovoj godini, ne samo procentualno, već i nominalno, tako da je u prvom kvartalu ove godine zabilježen rast od 60 posto kada je riječ o domaćim cigaretama, odnosno 30 posto kada su posrijedi cigarete iz uvoza. 

Znatan pad potrošnje rezanog duhana donio je i pad učešća tog proizvoda na tržištu duhana u BiH sa 7,4 posto, koliko je iznosio za osam mjeseci prošle godine, na svega 1,1 posto u augustu ove godine. 

Kako bi kategorija „duhanski proizvodi" nastavila da raste, InAkademija organizuje Talk IN Business konferenciju 30. novembra 2015. gdje će se govoriti o ovoj kategoriji.

Ova konferencija okupit će stručnjake iz duhanske industrije. Učesnici će zajedno ispitati prepreke koje treba savladati i upoznati se sa navikama potrošača. Kompanije će podijeliti uvide koje mogu pomoći bh. ekonomskoj vrijednosti. Također govorit će se i o načinima suzbijanja  crnog tržišta duhanskih proizvoda zbog kojeg država gubi 200 miliona KM.

 


 
 
 
 
back to top