IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 16.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Stručnjak za LinkedIn savjetuje koje zahtjeve da prihvatite, a koje da odbijete

05.04.2016

Ako imate otvoreni račun na LinkedInu sigurno ste dobili brojne zahtjeve za spajanjem od ljudi koje ne poznajete, niti ste za njih ikad čuli. Ponekad se radi o menadžerima zanimljivih kompanija ili jednostavno osobama koje su vam se učinile kao potencijalno vrijedni poslovni kontakt, ali ne znate da procjenite je li zaista tako.

Stručnjak za LinkedIn Catherine Fisher je Business Insideru otkrila čije pozive na poslovnoj društvenoj mreži treba prihvatiti, a koje odbiti. Fisher preporučuje dodavanje jedino ljudi koje poznajete ili im vjerujete, ljudi s kojima ste radili, razgovarali ili upoznali na nekom događaju iz područja vaše djelatnosti.

Kvalitet kontakata umjesto kvantiteta

„Poenta LinkedIna nije sakupiti što više kontakata, već kvalitetnih kontakata", kaže Fisher. Kvalitet vaših kontakata šalje dobru sliku o vama i upravo zato nije dobro prihvatati svačije zahtjeve jer time narušavate vlastiti kredibilitet. Kaže da je bolje biti selektivan i povezati se samo s ljudima koji reflektuju vaš profesionalni identitet. Na taj način ćete stvoriti mrežu kontakata koja je korisna i učinkovita.

Fisher kaže da je dobro pravilo selekcije kontakata da se upitate bi li učinili uslugu i tražili uslugu od osobe koju želite prihvatiti. Ako je odgovor potvrdan tada prihvatite kontakt, u suprotnome ga odbijte.

Kontaktima pristupite preko zajedničkog kontakta

S druge strane, ako želite da pristupite nekome koga smatrate potencijalno vrijednim kontaktom, Fisher savjetuje da se toj osobi obratite kao što bi to učinili na nekom događanju. Na događanjima vjerovatno ne dijelite podsjetnice svakome koga vidite, a isto vrijedi i za LinkedIn.

Ako je moguće, umjesto direktnog zahtjeva potencijalnom kontaktu, pokušajte pronaći zajednički kontakt i tražite tu osobu da vas upozna i preporuči, savjetuje Fisher.


 
 
 
 
back to top