IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Šta Facebook zna o vama?

12.05.2016

Popularna društvena mreža zarađuje pogađanjem šta njeni korisnici vole. Vi joj u tome možete pomoći, ali i naučiti je da stekne pogrešnu predstavu o vama.

Independent otkriva da na stranici https://www.facebook.com/ads/preferences/edit/ možete vidjeti stvari, grupisane po kategorijama, koje bi prema Facebooku mogle da vas interesuju.

Ukoliko je Facebook donio pogrešnu procjenu ili želite namjerno da ga navedete da to ‘misli’, možete na istoj stranici po svojoj volji unositi ili brisati stavke.

Facebook će na osnovu unijetih izmjena promijeniti reklame koje vam prikazuje, a kompanija sama ističe da joj je cilj da bude korisna, a ne iritantna.


 
 
 
 
back to top