IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Šta Facebook zna o vama?

12.05.2016

Popularna društvena mreža zarađuje pogađanjem šta njeni korisnici vole. Vi joj u tome možete pomoći, ali i naučiti je da stekne pogrešnu predstavu o vama.

Independent otkriva da na stranici https://www.facebook.com/ads/preferences/edit/ možete vidjeti stvari, grupisane po kategorijama, koje bi prema Facebooku mogle da vas interesuju.

Ukoliko je Facebook donio pogrešnu procjenu ili želite namjerno da ga navedete da to ‘misli’, možete na istoj stranici po svojoj volji unositi ili brisati stavke.

Facebook će na osnovu unijetih izmjena promijeniti reklame koje vam prikazuje, a kompanija sama ističe da joj je cilj da bude korisna, a ne iritantna.


 
 
 
 
back to top