IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Sretnija svakodnevnica djeci bez roditeljskog staranja

21.08.2015

Konzum d.o.o. Sarajevo uručio je jučer,u sklopu projekta „Mjesec sreće u Konzumu",SOS Dječijem selu u Sarajevu donaciju u vrijednosti od 1.000 KM.Konzum je u prethodnom periodu implementirao ovaj projekt koji je, osim širenja pozitivne energije i dobrog raspoloženja među kupacima i uposlenicima, imao i humanitarni karakter.

U toku trajanja projekta učešće u još jednoj humanoj misiji Konzuma imali su i kupci koji su svojim aktivnostima odredili visinu ove donacije.

Naime, sve što su kupci trebali uraditi je da na Facebook stranicu Konzuma pošalju selfie s hashtagom #KonzumSrecuDijeli, a za svaki hashtag Konzum je u humanitarne svrhe izdvojio po 1 KM.

„Konzum je aktivan član lokalne zajednice i svakodnevno osluškujemo potrebe lokalne zajednice, te pomažemo sve segmente društva.Cilj Konzuma je da kroz ovakve aktivnosti pomogne u osnaživanju društva i poboljšanju položaja djece bez roditeljskog staranja. Djeca su naše najveće blago i vidjeti zadovoljstvo na njihovom licu za nas je najveća sreća. Osmijesi na licima mališana najbolji su pokazatelj da smo uspjeli u svojoj namjeri i ovoj je za nas dodatni pokazatelj da radimo prave stvari. Naravno, Konzum će i u budućnosti pomagati sve one kojima je pomoć zaista potrebna", naglasila je Irena Miličević, direktorica Sektora marketinga u Konzumu.


 
 
 
 
back to top