IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Sretnija svakodnevnica djeci bez roditeljskog staranja

21.08.2015

Konzum d.o.o. Sarajevo uručio je jučer,u sklopu projekta „Mjesec sreće u Konzumu",SOS Dječijem selu u Sarajevu donaciju u vrijednosti od 1.000 KM.Konzum je u prethodnom periodu implementirao ovaj projekt koji je, osim širenja pozitivne energije i dobrog raspoloženja među kupacima i uposlenicima, imao i humanitarni karakter.

U toku trajanja projekta učešće u još jednoj humanoj misiji Konzuma imali su i kupci koji su svojim aktivnostima odredili visinu ove donacije.

Naime, sve što su kupci trebali uraditi je da na Facebook stranicu Konzuma pošalju selfie s hashtagom #KonzumSrecuDijeli, a za svaki hashtag Konzum je u humanitarne svrhe izdvojio po 1 KM.

„Konzum je aktivan član lokalne zajednice i svakodnevno osluškujemo potrebe lokalne zajednice, te pomažemo sve segmente društva.Cilj Konzuma je da kroz ovakve aktivnosti pomogne u osnaživanju društva i poboljšanju položaja djece bez roditeljskog staranja. Djeca su naše najveće blago i vidjeti zadovoljstvo na njihovom licu za nas je najveća sreća. Osmijesi na licima mališana najbolji su pokazatelj da smo uspjeli u svojoj namjeri i ovoj je za nas dodatni pokazatelj da radimo prave stvari. Naravno, Konzum će i u budućnosti pomagati sve one kojima je pomoć zaista potrebna", naglasila je Irena Miličević, direktorica Sektora marketinga u Konzumu.


 
 
 
 
back to top