IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 24.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Snažni Volkswagen Amarok pristigao da pomogne djeci i mladima

21.11.2016

Porsche BH je sa svojim novim vozilom Volkswagen Amarok stigao u SOS Dječije selo Sarajevo sa poklonima i novčanom donacijom kojima se podržava rad SOS Dječijih sela BiH. Porsche BH  je posvećeni partner ovoj organizaciji koja djeci i mladima omogućava porodični život ispunjen ljubavlju, sigurnošću i poštovanjem.  

Riječ „Amarok" na jeziku sjevernog naroda Inuiti znači „vuk", a Volkswagenovo vozilo je ovaj put zaista bilo „dobri SOS vuk". On je obradovao porodice i djecu u SOS Dječijem selu u Sarajevu i dopremio sredstva neophodna za njegov rad. Svi mladi ljubitelji automobila su imali priliku da ga pogledaju i fotografišu se s njim. Ovim je zvanično počela prodaja novog Amaroka u Bosni i Hercegovini koju prati marketinška kampanja ''100% Premium. 100% Pickup.''

Predstavnici Porsche BH su imali veliko zadovoljstvo uručiti donaciju u vrijednosti od 15 000 KM  koju je Amiru Omanoviću, nacionalnom direktoru SOS Dječijih sela BiH, predao Senad Olovčić, direktor Porsche BH na za tu priliku priređenoj konferenciji za medije. Renomirana bh. kompanija već tokom više godina iskazuje podršku ovoj humanoj misiji.

G. Olovčić je ovom prilikom izjavio: „Strateško opredjeljenje kompanije Porsche BH pored ostalog jeste ulaganje u budućnost naše zemlje. Ovim činom nastojimo pružiti podršku radu SOS Dječijih sela BiH koje radi i podržava djecu i mlade ljude, koji će jednog dana biti nosioci ovog društva.  Činjenica da smo umjesto standardnog uvođenja novog modela na tržište opredjelili za doniranje sredstava ovoj organizaciji govori i o našoj namjeri da budemo društveno odgovorna kompanija.''

G. Omanović je dodao: "SOS Dječija sela BiH se u svom svakodnevnom radu  vode najvišim standardima kvaliteta brige o djeci bez roditeljskog staranja, jednako vodeći računa o politikama i procedurama koje osiguravaju transparentno i odgovorno poslovanje, kao i standarde kvalitete u upravljanju ljudskim resursima. Beskrajno smo zahvalni što je kvalitet rada SOS Dječijih sela BiH prepoznala društveno odgovorna kompanija Porsche BH. Zahvaljujući izuzetnim partnerima kakav je Porsche BH, mi za uspješnu samostalnost odgajamo 278 djece i mladih ljudi, te pružamo podršku za preko 300 bioloških porodica sa 815 djece da ostanu na okupu".

Djeca koja pohađaju SOS Dječiji vrtić su također pokazala svoje umjetničke vještine kroz likovnu radionicu i nacrtali su crteže kako oni vide Amaroka. Mogli su pogledati i zabaviti se uz predstavu u kojoj je vuk, zapravo, bio dobar i pokušao da ostvari karijeru u plesu i glumi.

Amarok, „dobri SOS vuk", je zapravo osvježeno i svestrano premium pickup vozilo njemačkog proizvođača Volkswagen. S novim modelom je podignuta ljestvica, jer, između ostalog, u sebi sadrži nove Volkswagenove V6 dizel motore koji jednako dominiraju kako na cesti, tako i off-road.

Jedna od karakteristika je i široka platforma sa zavidnom površinom utovara od 2,52 m2. Ništa manje nisu impresivne terenske performanse Amaroka. Novi Amarok omogućava uspon pod uglom od 45 stepeni, a omogućena je i vožnja sa bočnim nagibom od 50 stepeni, što ga svrstava u sam vrh  najstabilnijih 4MOTION all-wheel drive vozila. Tu su i napredni asistenti podrške u vožnji.

Pored novina u izgledu prednjeg i stražnjeg dijela vozila, unutrašnjost vozila je izmjenjena i u potpunosti ergonomski prilagođena vozaču, čemu možemo dodati ugođaj zvučnog sistema i napredni „Discover Media" navigacijski sistem. Volkswagen Amarok je istinski pickup, ali je vozilo u kojem je ugođaj vožnje kao u putničkom vozilu.


 
 
 
 
back to top