IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 20.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

Seminar o strategijskom menadžmentu

01.12.2012
Centar za unapređenje korporativnog upravljanja organizuje 1. decembra ekskluzivni seminar pod nazivom „Uticaj strategijskog menadžmenta i balansiranih mjerila performansi na poslovanje savremenih organizacija globalnog okruženja", koji je namijenjen direktorima, vlasnicima preduzeća, top, srednjim i operativnim menadžerima, menadžerima koji se bave strategijom u organizaciji, članovima upravnih i nadzornih odbora, konsultantima, zaposlenima u auto-industriji, studentima tehničkih, ekonomskih i fakulteta za menadžment kao i drugim poslovnim ljudima. 
 
Program seminara:
1.    Uticaj strategije i strategijskog menadžmenta na poslovanje savremenih organizacija
2.    Mjerenje performansi kompanija – tradicionalni i savremeni pristupi
3.    Uprava za strategijski menadžment, Savremeni menadžerski koncepti
4.    Balansirana mjerila performansi – Balanced Scorecard: nastanak, razvoj i karakteristike
5.    Prikaz praktične primjene balansiranih mjerila performansi na primjeru analize poslovanja savremenih kompanija
6.    Implikacije sistema balansiranih mjerila performansi na ostvarivanje poslovnih rezultata – prikaz istraživanja u auto-industriji, upoređivanje rezultata   u Srbiji, Evropi i svijetu
7.    Strategijski pravci i njihove specifičnosti u auto-industriji globalnog okruženja.
 
Predavač na seminaru je dr Bojan Kostandinović dipl. inž. mašinstva iz Beograda.
 
Cilj seminara je da se prikaže uticaj, značaj i primjena balansiranih mjerila performansi-Balanced Scorecard-a kao vodećeg savremenog koncepta strategijskog menadžmenta koji predstavlja lidera inovacionog razvoja upravljanja strategijom, gdje se pored finansijskih pokazatelja koriste učenje i rast ljudskog, informacionog i organizacionog kapitala, usavršavanje internih procesa i povećanje zadovoljstva kupaca s ciljem poboljšanja rezultata poslovanja savremenih organizacija.
 
Seminar se održava u prostorijama Univerziteta za poslovne studije u Banjaluci, u vremenu od 10.00 do 13.30 sati, a kotizacija košta 80,00 KM.
 


 
 
 
 
back to top