IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Saradnja branda Dr.Pasha i Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu

24.06.2014
Dr.Pasha je 16.6.2014. prezentovao svoje 100% prirodne, ručno rađene kozmetičke proizvode studentima Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

Dr.Pasha, poznati domaći brand u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu podržao je studentski projekat ACC (Ad Campaign Challenge), u sklopu druge godine, I ciklusa studija, na predmetu: Upravljanje marketing komuniciranjem, Prof. dr Nenad Brkić.
Dr.Pasha jedna od najinspirativnijih priča o uspješnom poslovanju domaćeg branda. Naime, ova kompanije je trenutno najbrže rastući brand u svojoj kategoriji poslovanja, djelovanjem kako na području cijele BiH tako i zemljama regije pa i šire, sa više od 60% izvoza od ukupnog poslovanja. U vrijeme velike ekonomske krize i recesije kada se bilježe padovi prometa i sve slabiji rezultati na tržištu, Dr.Pasha ponosno ostvaruje rast i širenje i bilježi sve veće rezultate. Osnovna djelatnost kompanije jeste proizvodnja 100% prirodne kozmetike, svi sastojci su pažljivo birani po najzahtjevnijim standardima, sirovine su od najkvalitetnijih svjetskih uzgajivača, dakle bez hemijskih sastojaka. Dr.Pasha proizvodna linija namjenjena je različitim ciljnim skupinama, a raspolažu asortimanom od ukupno 39 proizvoda.
Ekonomski fakultet u Sarajevu promoviše, prenosi i potiče znanje u oblastima poslovnih i ekonomskih nauka koje vode edukaciji i razvoju kreativnosti, stvara visoko kvalifikovane i cijenjene stručnjake i lidere sposobni da odgovaraju na zahtjev dinamičnog, globalnog poslovanja i društvenog okruženja. U sklopu pružanja podrške obrazovanju i podizanju društvene odgovornosti predstavnici poznatog branda prezentovali su Ekonomskom fakultetu svoju kompaniju, politiku i rezultate poslovanja. Studenti su tokom četvrtog (IV) semestra za projekat ACC predstavili kompaniju Dr.Pasha te njihovu mogućnost širenja asortimana proizvoda i jačanja poslovnog uspjeha. I mjesto osvojila je – grupa "Ad Finity", II mjesto – Twist'n Shout, III mjesto – Skylineć. Finalisti takmičenje nagrađeni su prikladnim poklonima iz Dr.Pasha radionice.
„Dr.Pasha je domaći brand koji ostvaruje izuzetno velike poslovne uspjehe u svom polju djelovanja. Posebno nas čini sretnim i zadovoljnim saznanje da su naši studenti prepoznali značaj i brigu o njegovanju domaće kvalitete, rada, truda i istraživanja, te da doprinose podizanju svijesti o kupovini domaćih proizvoda", kazao je gdin Hadžić.
Prof. Brkić izrazio je veliku zahvalnost ovoj saradnji u nadi da će se isto nastaviti i u budućnosti.
„Vjerujem da je ova saradnja bila veliki izazov za naše studente, a za kompaniju Dr.Pasha priznanje da su i u BiH prepoznaje kvalitet i moć prirode", kazao je prof. Brkić.


 
 
 
 
back to top