IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Saradnja branda Dr.Pasha i Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu

24.06.2014
Dr.Pasha je 16.6.2014. prezentovao svoje 100% prirodne, ručno rađene kozmetičke proizvode studentima Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

Dr.Pasha, poznati domaći brand u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu podržao je studentski projekat ACC (Ad Campaign Challenge), u sklopu druge godine, I ciklusa studija, na predmetu: Upravljanje marketing komuniciranjem, Prof. dr Nenad Brkić.
Dr.Pasha jedna od najinspirativnijih priča o uspješnom poslovanju domaćeg branda. Naime, ova kompanije je trenutno najbrže rastući brand u svojoj kategoriji poslovanja, djelovanjem kako na području cijele BiH tako i zemljama regije pa i šire, sa više od 60% izvoza od ukupnog poslovanja. U vrijeme velike ekonomske krize i recesije kada se bilježe padovi prometa i sve slabiji rezultati na tržištu, Dr.Pasha ponosno ostvaruje rast i širenje i bilježi sve veće rezultate. Osnovna djelatnost kompanije jeste proizvodnja 100% prirodne kozmetike, svi sastojci su pažljivo birani po najzahtjevnijim standardima, sirovine su od najkvalitetnijih svjetskih uzgajivača, dakle bez hemijskih sastojaka. Dr.Pasha proizvodna linija namjenjena je različitim ciljnim skupinama, a raspolažu asortimanom od ukupno 39 proizvoda.
Ekonomski fakultet u Sarajevu promoviše, prenosi i potiče znanje u oblastima poslovnih i ekonomskih nauka koje vode edukaciji i razvoju kreativnosti, stvara visoko kvalifikovane i cijenjene stručnjake i lidere sposobni da odgovaraju na zahtjev dinamičnog, globalnog poslovanja i društvenog okruženja. U sklopu pružanja podrške obrazovanju i podizanju društvene odgovornosti predstavnici poznatog branda prezentovali su Ekonomskom fakultetu svoju kompaniju, politiku i rezultate poslovanja. Studenti su tokom četvrtog (IV) semestra za projekat ACC predstavili kompaniju Dr.Pasha te njihovu mogućnost širenja asortimana proizvoda i jačanja poslovnog uspjeha. I mjesto osvojila je – grupa "Ad Finity", II mjesto – Twist'n Shout, III mjesto – Skylineć. Finalisti takmičenje nagrađeni su prikladnim poklonima iz Dr.Pasha radionice.
„Dr.Pasha je domaći brand koji ostvaruje izuzetno velike poslovne uspjehe u svom polju djelovanja. Posebno nas čini sretnim i zadovoljnim saznanje da su naši studenti prepoznali značaj i brigu o njegovanju domaće kvalitete, rada, truda i istraživanja, te da doprinose podizanju svijesti o kupovini domaćih proizvoda", kazao je gdin Hadžić.
Prof. Brkić izrazio je veliku zahvalnost ovoj saradnji u nadi da će se isto nastaviti i u budućnosti.
„Vjerujem da je ova saradnja bila veliki izazov za naše studente, a za kompaniju Dr.Pasha priznanje da su i u BiH prepoznaje kvalitet i moć prirode", kazao je prof. Brkić.


 
 
 
 
back to top