IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 20.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Psihološke igre kojima ćete ostvariti prednost u poslu

16.12.2015

Ovi savjeti služe da iskoristite prirodne ljudske misli i obrasce ponašanja i pretočite ih u vašu veliku prednost u poslu i životu. Ovladajte trikovima psihologije kako biste bili prihvaćeni, pridobili sagovornika i saznali informacije.

1. Koristite kontakt očima u pravoj mjeri

Ukoliko nekoga prekratko gledate u oči to znači da lažete, da niste zainteresovani i da se stidljivi. Ako pak to činite predugo drugi ljudi to smatraju neprimjerenim i osjećaju  kao da ih skenirate što čini da se osjećaju neprijatno. Dobra mjera je da gledate osobu 40 do 60 sekundi, a da pravite pauzeod pet do deset sekundi, navodiNoobpreneur.

Ukoliko imate posla sa osobom koja neprekidno gleda u vaše oči i potreban joj je i vaš fokus, potrudite se da se bar 60 posto od razgovora koncentrišete na održavanje kontakta očima sa njom kako biste zadobili njeno povjerenje. Kada pomjerate pogled neka to bude u stranu, nikako gore ili dole.

2. Izgovorite ime sagovornika

Veoma je dobro da izgovorite ime sagovornika barem tri puta u prvih pet minuta razgovora. To će vam prvenstveno pomoći da zapamtite njihovo ime ali i da probijete led i postanete nešto bliži sagovorniku. Ime obavezno izgovorite uz riječi pozdrava ali dobro bi bilo da ga dodate i na kraju upitnih rečenica.

3. Počnite otvaranjem ruku

Ukoliko prilikom gestikulacije otvorite obije ruke drugi će vas doživljavati kao pouzdanu osobu. Ovo je osnovni psihološki trik. Pogledajte bilo kojeg političara. Skoro ih nikada nećete vidjeti da skrivaju ruke, a najčešće pokazuju dlanove kao znak da ništa ne kriju i da su čisti pred drugima.

Skriveni dlanovi označavaju nezainteresovanost, stidljivost ili obmanu. Stegnuta pesnica nekada ima dobar efekat ali samo u određenim situacijama.

4. Klimajte glavom

Ne treba da mašete kao igračkica koja se stavlja u kola ali je veoma prijatno da klimanjem glave potvrdite riječi sagovornika. Pitajte dobre prodavce šta su osnovne stvari koje rade sa klijentima: klimanje glavom i smijeh.Ovo je brz i efikasan način da steknete povjerenje, poštovanje i jednostavan dogovor sa drugom osobom. Tako imate više šanse da napravite dobar posao.

5. Koristite neprijatnu tišinu da dobijete ono što želite

Najgore što možete da uradite jeste da pomognete ljudima koji se zbune tokom pregovora. Ovo je odlična prilika za vas. Kada se osoba ’zaledi’ i pogleda u vas kao jelen u farove i nastane neprijatna tišina, tada je najpogodniji trenutak da dobijete ono što želite. Bilo da je riječ o informaciji ili da pridobijete osobu kao svog klijenta.


 
 
 
 
back to top