IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Prezentacija sajma Spielwrenmesse 2014.

15.11.2013
Dana 13.11.2013. godine ekipa InStore magazina prisustvovala je prezentaciji sajma igračaka Spielwarenmesse. ovaj vodeći međunarodni sajam za igračke, hobije i zabavu održava se 65. put i to u periodu od 29.01 do 03.02. 2014. godine.

ovaj sajam je svjetski vodeći sajam za igre i zabavu na kojem prisustvuje 72.595 stručnih posjetilaca iz 113 zemalja i koji nudi na 170.000 m² izložbenog prostora više od milion proizvoda, od toga oko 70.000 noviteta.
Na predstojećem sajmu bit će otvorena i nova dvorana 3A koja će poslužiti za proširenje grupe proizvoda za bebe i malu djecu, kao i za praznične i karnevalske artikle. TrendGallery će također preseliti u dvoranu 3A. Sa ovim novim konceptom sajamski tim je revolucionirao praćenje svjetskih trendova u oblasti igračaka.

Da bi se svaki proizvod pokazao u punom sjaju, sajam igračaka Spielwaremesse dodjeljuje ToyAward u 4 kategorije, podijeljene prema uzrastu: Bebe i mala djeca (0-2 godine), djeca predškolskog uzrasta (3-5 godina), djeca školskog uzrasta  (6-10 godina) i tinejdžeri i porodica (od 11 godina).
Dostavljeni proizvodi moraju uvjeriti 12-člani stručni žiri kako bi osvojili prestižnu nagradu. 


Naučni program stručnog sajma bit će upotpunjen Global Toy konferencijom. Pod motom "Na ovaj način klijent dolazi u Vašu prodavnicu – uspjeh pomoću cijene, prezentacije i prodaje", treba se posebno specijaliziranim trgovcima pokazati uspješan recept za pridobijanje klijenata. Kongres igračaka održat će se već u subotu, 1. februara 2014. od 9 do 16 sati u sali St. Petersburg u NCC Ost.Prilikom određivanja dana kongresa vodilo se računa o posjetilačkim planovima specijaliziranih trgovaca.

Bogat program sajma igračaka 2014. ponovo će pružiti specijaliziranim trgovcima temeljne informacije o proizvodima i trendovima i mnogonadahnuća za uspješnu poslovnu godinu. 

 
 
 
 
back to top