IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 15.08.2018 || Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Prezentacija sajma Spielwrenmesse 2014.

15.11.2013
Dana 13.11.2013. godine ekipa InStore magazina prisustvovala je prezentaciji sajma igračaka Spielwarenmesse. ovaj vodeći međunarodni sajam za igračke, hobije i zabavu održava se 65. put i to u periodu od 29.01 do 03.02. 2014. godine.

ovaj sajam je svjetski vodeći sajam za igre i zabavu na kojem prisustvuje 72.595 stručnih posjetilaca iz 113 zemalja i koji nudi na 170.000 m² izložbenog prostora više od milion proizvoda, od toga oko 70.000 noviteta.
Na predstojećem sajmu bit će otvorena i nova dvorana 3A koja će poslužiti za proširenje grupe proizvoda za bebe i malu djecu, kao i za praznične i karnevalske artikle. TrendGallery će također preseliti u dvoranu 3A. Sa ovim novim konceptom sajamski tim je revolucionirao praćenje svjetskih trendova u oblasti igračaka.

Da bi se svaki proizvod pokazao u punom sjaju, sajam igračaka Spielwaremesse dodjeljuje ToyAward u 4 kategorije, podijeljene prema uzrastu: Bebe i mala djeca (0-2 godine), djeca predškolskog uzrasta (3-5 godina), djeca školskog uzrasta  (6-10 godina) i tinejdžeri i porodica (od 11 godina).
Dostavljeni proizvodi moraju uvjeriti 12-člani stručni žiri kako bi osvojili prestižnu nagradu. 


Naučni program stručnog sajma bit će upotpunjen Global Toy konferencijom. Pod motom "Na ovaj način klijent dolazi u Vašu prodavnicu – uspjeh pomoću cijene, prezentacije i prodaje", treba se posebno specijaliziranim trgovcima pokazati uspješan recept za pridobijanje klijenata. Kongres igračaka održat će se već u subotu, 1. februara 2014. od 9 do 16 sati u sali St. Petersburg u NCC Ost.Prilikom određivanja dana kongresa vodilo se računa o posjetilačkim planovima specijaliziranih trgovaca.

Bogat program sajma igračaka 2014. ponovo će pružiti specijaliziranim trgovcima temeljne informacije o proizvodima i trendovima i mnogonadahnuća za uspješnu poslovnu godinu. 

 
 
 
 
back to top