IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 21.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Prezentacija sajma Spielwrenmesse 2014.

15.11.2013
Dana 13.11.2013. godine ekipa InStore magazina prisustvovala je prezentaciji sajma igračaka Spielwarenmesse. ovaj vodeći međunarodni sajam za igračke, hobije i zabavu održava se 65. put i to u periodu od 29.01 do 03.02. 2014. godine.

ovaj sajam je svjetski vodeći sajam za igre i zabavu na kojem prisustvuje 72.595 stručnih posjetilaca iz 113 zemalja i koji nudi na 170.000 m² izložbenog prostora više od milion proizvoda, od toga oko 70.000 noviteta.
Na predstojećem sajmu bit će otvorena i nova dvorana 3A koja će poslužiti za proširenje grupe proizvoda za bebe i malu djecu, kao i za praznične i karnevalske artikle. TrendGallery će također preseliti u dvoranu 3A. Sa ovim novim konceptom sajamski tim je revolucionirao praćenje svjetskih trendova u oblasti igračaka.

Da bi se svaki proizvod pokazao u punom sjaju, sajam igračaka Spielwaremesse dodjeljuje ToyAward u 4 kategorije, podijeljene prema uzrastu: Bebe i mala djeca (0-2 godine), djeca predškolskog uzrasta (3-5 godina), djeca školskog uzrasta  (6-10 godina) i tinejdžeri i porodica (od 11 godina).
Dostavljeni proizvodi moraju uvjeriti 12-člani stručni žiri kako bi osvojili prestižnu nagradu. 


Naučni program stručnog sajma bit će upotpunjen Global Toy konferencijom. Pod motom "Na ovaj način klijent dolazi u Vašu prodavnicu – uspjeh pomoću cijene, prezentacije i prodaje", treba se posebno specijaliziranim trgovcima pokazati uspješan recept za pridobijanje klijenata. Kongres igračaka održat će se već u subotu, 1. februara 2014. od 9 do 16 sati u sali St. Petersburg u NCC Ost.Prilikom određivanja dana kongresa vodilo se računa o posjetilačkim planovima specijaliziranih trgovaca.

Bogat program sajma igračaka 2014. ponovo će pružiti specijaliziranim trgovcima temeljne informacije o proizvodima i trendovima i mnogonadahnuća za uspješnu poslovnu godinu. 

 
 
 
 
back to top