IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Podravkina akcija koja će rezultirati podrškom osobama sa Down sindromom

02.04.2013
Do sada je prikupljeno preko 5.000 koverata koje u Podravkinoj akciji "Velikim srcem do velikog dobitka” predstavljaju srca. Svakim danom se broj povećava i stižu nove koverte potrošača Podravkinih juha koji žele sudjelovati u akciji, osvojiti vrijedne nagrade, a ujedno pomoći osobama sa Down sindromom. 

"Drago nam je da je odziv Podravkine akcije  zaista veliki te  da su naši vjerni potrošači prepoznali ovaj naš projekt uz čije partnerstvo ćemo zajedno podržati udruge koje pomažu osobama sa Down sindromom u BiH. Pored toga što čine plemenito djelo svi oni koji sudjeluju u akciji "Velikim srcem do velikog dobitka” imaju priliku osvojiti i jednu od 153 nagrade”, istakla je Mila Zovko, direktorica marketinga Podravke u BiH.

Svi potrošači koji pošalju 5 praznih vrećica do 01.05. 2013. godine sudjeluju u nagradnoj igri i ujedno šalju srce u vrijednosti od 0,50 KM  za pomoć bh. udrugama koje rade sa osobama sa Down sindromom.

Podravka BiH želi skupiti 20.000 srca od potrošača, koje će pretvoriti u novčani iznos od 10.000 KM i darovati udrugama u Sarajevu, Mostaru, Banjoj Luci, Tuzli i Zenici.

Kako bi pružili podršku udrugama koje pomažu osobama sa Down sindromom i pored ove akcije, Podravka se uključila i u njihove aktivnosti povodom obilježavanja Svjetskog dana osoba sa Down sindromom u Sarajevu i Mostaru kroz podjelu proizvoda i poklon paketa za sudionike. 

Novčani iznos u vrijednosti od po 2.000 KM nakon isteka akcije „Velikim srcem do velikog dobitka" bit će upućeni: Udruženju za pomoć osobama sa Down syndromom „Život sa Down syndromom" iz Sarajeva, Udruzi za down sindrom Mostar, Udruženju „Humanost" iz Zenice, Ambulanti za Medicinsku Genetiku sa Genetičkim Savjetovalištem u okviru Klinike za Dječje bolesti u Tuzli i Udruženju „Svjetlice" iz Banja Luke.

Sudjelujući u ovoj akciji i slanjem koverti sa po 5 praznih vrećica Podravka juha, potrošači mogu osvojiti ukupno 153 nagrade među kojima 1 x 15.000KM i 2x 2.000 KM  na potroščakoj kartici Raiffeisen BANK te druge vrijedne nagrade. 

Izvlačenje imena dobitnika održat će se 09. svibnja 2013., a koliko srca je prikupljeno i više informacija o samoj akciji možete provjeriti i na službenoj Facebook stranici Podravka u BiH


 
 
 
 
back to top