IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Podravkina akcija koja će rezultirati podrškom osobama sa Down sindromom

02.04.2013
Do sada je prikupljeno preko 5.000 koverata koje u Podravkinoj akciji "Velikim srcem do velikog dobitka” predstavljaju srca. Svakim danom se broj povećava i stižu nove koverte potrošača Podravkinih juha koji žele sudjelovati u akciji, osvojiti vrijedne nagrade, a ujedno pomoći osobama sa Down sindromom. 

"Drago nam je da je odziv Podravkine akcije  zaista veliki te  da su naši vjerni potrošači prepoznali ovaj naš projekt uz čije partnerstvo ćemo zajedno podržati udruge koje pomažu osobama sa Down sindromom u BiH. Pored toga što čine plemenito djelo svi oni koji sudjeluju u akciji "Velikim srcem do velikog dobitka” imaju priliku osvojiti i jednu od 153 nagrade”, istakla je Mila Zovko, direktorica marketinga Podravke u BiH.

Svi potrošači koji pošalju 5 praznih vrećica do 01.05. 2013. godine sudjeluju u nagradnoj igri i ujedno šalju srce u vrijednosti od 0,50 KM  za pomoć bh. udrugama koje rade sa osobama sa Down sindromom.

Podravka BiH želi skupiti 20.000 srca od potrošača, koje će pretvoriti u novčani iznos od 10.000 KM i darovati udrugama u Sarajevu, Mostaru, Banjoj Luci, Tuzli i Zenici.

Kako bi pružili podršku udrugama koje pomažu osobama sa Down sindromom i pored ove akcije, Podravka se uključila i u njihove aktivnosti povodom obilježavanja Svjetskog dana osoba sa Down sindromom u Sarajevu i Mostaru kroz podjelu proizvoda i poklon paketa za sudionike. 

Novčani iznos u vrijednosti od po 2.000 KM nakon isteka akcije „Velikim srcem do velikog dobitka" bit će upućeni: Udruženju za pomoć osobama sa Down syndromom „Život sa Down syndromom" iz Sarajeva, Udruzi za down sindrom Mostar, Udruženju „Humanost" iz Zenice, Ambulanti za Medicinsku Genetiku sa Genetičkim Savjetovalištem u okviru Klinike za Dječje bolesti u Tuzli i Udruženju „Svjetlice" iz Banja Luke.

Sudjelujući u ovoj akciji i slanjem koverti sa po 5 praznih vrećica Podravka juha, potrošači mogu osvojiti ukupno 153 nagrade među kojima 1 x 15.000KM i 2x 2.000 KM  na potroščakoj kartici Raiffeisen BANK te druge vrijedne nagrade. 

Izvlačenje imena dobitnika održat će se 09. svibnja 2013., a koliko srca je prikupljeno i više informacija o samoj akciji možete provjeriti i na službenoj Facebook stranici Podravka u BiH


 
 
 
 
back to top