IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Pet dobrih marketinških trikova za vašu kompaniju

23.03.2016

Da bi vaše reklamiranje bilo efikasno i da bi utisnuli svoj brend u svijest javnosti, treba da izaberete pravilan pristup.

Uz obilje reklama kojima nas bombardiraju sa svih strana, sve je teže privući pažnju kupaca. Ljudi su prezasićeni reklamama.
Ako vaše preduzeće nema velika finansijska sredstva za promociju, možete primijeniti druge pristupe promociji.  Oni će vam uzeti malo vremena, ali će rezultat biti veća efiksnost i manje novca.

U nastavku će vam biti predstavljeno 5 dobrih načina da izreklamirate svoju firmu:

1. Organizujte nagradnu igru

Ljudi vole nagradne igre gde mogu okušati sreću. Na primjer, organizujte takmičenje tipa: "Svaki 100-ti kupac osvaja tu i tu nagradu”. Kako bi stvorili značajan interes javnosti i medija, morate takmičenje učiniti zabavnim i zanimljivim, čak i luckastim. Osnovna karakteristika ove strategije je besplatna reklama.

2. Dajte nešto besplatno

Riječ "besplatno” je moćna reč u marketingu. Ona je pravi magnet za kupce. Ponudite besplatne poklone uz druge proizvode, i kupci će postati se približiti vašim proizvodima. Ljudi vole dobijati besplatne stvari, čak i ako moraju platiti veću cijenu za skuplje proizvode. Na primjer, uz mašinu za veš poklonite prašak i omekšivač za rublje, uz računar poklonite štampač, uz muzičku liniju CD sa hitovima omiljenog pjevača ili pjevačice itd. Advokati i konsultanti obično nude besplatno prvo pravno ili poslovno savjetovanje. Uslužna poduzeća nude besplatnu uslugu u određenom probnom roku itd.

3. Sponzorišite neki događaj

Sponzorišite neki društveni događaj, budite domaćin specijalnog događaja u svom poslovnom okruženju, poput gostovanja poznatih osoba ili dobrotvornih akcija. To je savršen način reklamiranja vašeg preduzeća i odlična taktika da svoje pokroviteljstvo prikažete kao veliku korist koj u činite za društvo i njene građane. Zamislite da sponzorišete koncert neke poznate muzičke zvijezde koja može da okupi na stotine hiljada ljudi. Velika većina tih muzičkih fanova sjutra mogu postati vaše mušterije.

4. Dajte ekskluzivnu ponudu

Savršen način potsticanja osjećaja uzbuđenja i odanosti je ponuda mogućnosti kupovine ekskluzivnih proizvoda. Nuđenjem ovakvih proizvoda uz popust možete poboljšati prodaju ovakvih proizvoda. Ako je ekskluzivna ponuda izuzetno primamljiva, popust može biti mali.

5. Dajte popuste kupcima

Privlačenje kupaca je jedan od najtežih marketinških izazova čak i kad imate moćnu prodajnu i marketinšku mrežu. Zbog toga različita preduzeća – od proizvođača igračaka do onih koji proizvode automobile nude novčane stimulacije pri kupovini određenog proizvoda ili usluge. Npr. dodatnih 10 posto popusta onima koji se odluče dugoročnije koristiti njihove proizvode ili usluge.


 
 
 
 
back to top