IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Ovo je ključna osobina uspješnih ljudi

14.12.2015

Ljudi koji su bezobzirni i nije ih previše briga za druge uspješniji su u sprovođenju svojih ideja. Stiv Džobs poznat je po tome što je stvorio jednu od najuspješnijih kompanija na svijetu – i po tome što je psovao svoje zaposlene, barem prema tvrdnjama onih koji su radili s njim i za njega.

Ipak, prema najnovijoj studiji, ono što mu je itekako pomoglo u uspjehu su arogancija i samopouzdanje.

Naime, u studiji se tvrdi kako su osobe koje su neugodne prema onima oko sebe ili se pojednostavljeno rečeno, ponašaju kao ‘kreteni’, uspješnije jer su u stanju da se više nametnu i da se njihov glas u nekoj grupi jače čuje.

Kako bi razumjeli zašto takve osobe imaju više uspjeha, barem u poslu, spovedena su dva eksperimenta. U jednom je 200 studenata rješavalo seriju testova ličnosti u kojoj se provjeravalo koliko su neugodni prema drugima i koliko su kreativni. Onda je u 10 minuta trebalo da osmisle marketinšku kampanju za njihov univerzitet, a potom su udruženi u grupe od tri člana trebali da zajednički naprave kampanju. Pokazalo se da su unutar grupa ‘pobijedile’ ideje onih studenata koji su bili nametljiviji, a ne one koje su bile kreativnije ili bolje.

Drugi dio studije proučavao je kako će studenti reagovati ako njihove ideje ne budu prihvaćene. Potvrdilo se da one koji imaju neugodniji karakter nije bilo previše briga ako se drugima neće svidjeti njihove ideje, dok su osobe kojima je mišljenje drugih važno odustajale od svojih zamisli, piše Daily Mail.


 
 
 
 
back to top