IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Ovo je ključna osobina uspješnih ljudi

14.12.2015

Ljudi koji su bezobzirni i nije ih previše briga za druge uspješniji su u sprovođenju svojih ideja. Stiv Džobs poznat je po tome što je stvorio jednu od najuspješnijih kompanija na svijetu – i po tome što je psovao svoje zaposlene, barem prema tvrdnjama onih koji su radili s njim i za njega.

Ipak, prema najnovijoj studiji, ono što mu je itekako pomoglo u uspjehu su arogancija i samopouzdanje.

Naime, u studiji se tvrdi kako su osobe koje su neugodne prema onima oko sebe ili se pojednostavljeno rečeno, ponašaju kao ‘kreteni’, uspješnije jer su u stanju da se više nametnu i da se njihov glas u nekoj grupi jače čuje.

Kako bi razumjeli zašto takve osobe imaju više uspjeha, barem u poslu, spovedena su dva eksperimenta. U jednom je 200 studenata rješavalo seriju testova ličnosti u kojoj se provjeravalo koliko su neugodni prema drugima i koliko su kreativni. Onda je u 10 minuta trebalo da osmisle marketinšku kampanju za njihov univerzitet, a potom su udruženi u grupe od tri člana trebali da zajednički naprave kampanju. Pokazalo se da su unutar grupa ‘pobijedile’ ideje onih studenata koji su bili nametljiviji, a ne one koje su bile kreativnije ili bolje.

Drugi dio studije proučavao je kako će studenti reagovati ako njihove ideje ne budu prihvaćene. Potvrdilo se da one koji imaju neugodniji karakter nije bilo previše briga ako se drugima neće svidjeti njihove ideje, dok su osobe kojima je mišljenje drugih važno odustajale od svojih zamisli, piše Daily Mail.


 
 
 
 
back to top