IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Ovo je ključna osobina uspješnih ljudi

14.12.2015

Ljudi koji su bezobzirni i nije ih previše briga za druge uspješniji su u sprovođenju svojih ideja. Stiv Džobs poznat je po tome što je stvorio jednu od najuspješnijih kompanija na svijetu – i po tome što je psovao svoje zaposlene, barem prema tvrdnjama onih koji su radili s njim i za njega.

Ipak, prema najnovijoj studiji, ono što mu je itekako pomoglo u uspjehu su arogancija i samopouzdanje.

Naime, u studiji se tvrdi kako su osobe koje su neugodne prema onima oko sebe ili se pojednostavljeno rečeno, ponašaju kao ‘kreteni’, uspješnije jer su u stanju da se više nametnu i da se njihov glas u nekoj grupi jače čuje.

Kako bi razumjeli zašto takve osobe imaju više uspjeha, barem u poslu, spovedena su dva eksperimenta. U jednom je 200 studenata rješavalo seriju testova ličnosti u kojoj se provjeravalo koliko su neugodni prema drugima i koliko su kreativni. Onda je u 10 minuta trebalo da osmisle marketinšku kampanju za njihov univerzitet, a potom su udruženi u grupe od tri člana trebali da zajednički naprave kampanju. Pokazalo se da su unutar grupa ‘pobijedile’ ideje onih studenata koji su bili nametljiviji, a ne one koje su bile kreativnije ili bolje.

Drugi dio studije proučavao je kako će studenti reagovati ako njihove ideje ne budu prihvaćene. Potvrdilo se da one koji imaju neugodniji karakter nije bilo previše briga ako se drugima neće svidjeti njihove ideje, dok su osobe kojima je mišljenje drugih važno odustajale od svojih zamisli, piše Daily Mail.


 
 
 
 
back to top