IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Orbit pokreće kampanju "Žvači za promjene"

18.05.2015

DMF indeks oralnog zdravlja djece u dobi od 12 godina u Federaciji BiH je, prema posljednjem istraživanju, iznosio 5,36, dočim ovaj indeks - prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije - ne bi smio prelaziti 1,5

Prema podacima redovne statistike u 2013. godini, stomatološka oboljenja djece i mladih činila su čak 38,6 posto ukupne stomatološke slike u Bosni i Hercegovini. 

Imajući u vidu ovakvu kliničku sliku i konsultirajući stručnjake iz Stomatoloških komora, danas je Orbit je pokrenuo sveobuhvatnu kampanju naziva "Žvači za promjene". Misija kampanje je da osnovnoškolce u Bosni i Hercegovini na prvom mjestu oslobodi od straha od stomatologa i, uz zabavno-edukativni sadržaj, upozna sa važnošću oralne higijene i redovitih preventivnih posjeta stomatologu. 

Unisoni stav stručnjaka iz Stomatoloških komora FBiH i RS je da s edukacijom o potrebi i važnosti higijene usne šupljine i zuba treba započeti rano i kroz niz zabavnih aktivnosti kako bi najmlađi usvojili osnove oralne higijene te zadržali lijep i zdrav osmijeh. Naravno, prva linija odbrane je prevencija, na čemu je i težište cijele kampanje, posebno redovito pranje zuba i usta te redoviti pregledi kod stomatologa.

"Prevencija je najvažniji i najjeftiniji vid stomatološke zaštite", rekao je povodom inicijacije ove kampanje Prim. Dr. Edin Muhić, predsjednik Stomatološke komore FBiH, naglašavajući važnost upoznavanja djece s ovom činjenicom.

"Ne treba posebno isticati značaj oralnog zdravlja i njegov uticaj na opšte zdravlje organizma, ali i na mnoge stvari koje obavljamo u svakodnevnom životu. Ono što je pozitivno je da se danas većina oboljenja zuba adekvatnim higijenskim navikama može uspješno spriječiti", rekao je prim.dr. Mladen Mišeljić iz Stomatološke komore RS i dodao: "Roditelji koji više pažnje posvećuju zdravlju zubiju i češće posjećuju stomatologa, vaspitat će i svoju djecu s istim navikama. Važno je skretati pažnju na preventivne aktivnosti, te stvariti okruženje koje podstiče oralno zdravlje. Ovakve preventivno-promotivne aktivnosti kojom se obuhvaćeni oni najmlađi, su sigurno jedan od načina za to". 

U maju i junu 2015. godine Orbit će, od svakog kupljenog paketića žvaka, odvajati 2 feninga, a prikupljenim sredstvima će u septembru/rujnu opremiti Zubomobil: zabavno, šareno vozilo u potpunosti prilagođeno za preventivne preglede i sa neophodnim stomatološkim inventarom. Ova će mobilna stomatološka ordinacija posjetiti osnovnoškolce u cijeloj Bosni i Hercegovini. 

Prema procjenama stručnog tima, 5000 mališana će ovom prilikom dobiti preventivni stomatološki pregled. Da bi se uklonio najčešće prisutan strah od zubara i potaknulo razvijanje svijesti o važnosti redovitog odlaska stomatologu – djeci će biti uručene i posebne diplome za hrabrost i pokloni. Stomatolozi će educirati djecu o pravilnom načinu održavanja zubne higijene i, kroz zabavan i njihovom uzrastu prilagođen sadržaj, skrenuti pažnju na činjenicu da su zdravlje i ljepota usta i zuba vrlo važnim dijelom sveopćeg tjelesnog zdravlja. 

Ovo nije prva društveno odgovorna kampanja posvećena oralnom zdravlju i higijeni usne šupljine koju Orbit sprovodi u regionu, ali se svakako izdvaja svojim ciljem, koji će, u konačnici, biti uistinu mjerljiv: pet hiljada bosanskohercegovačkih mališana će iz Zubomobila izaći diplomirano hrabri i, unekoliko, oslobođeni straha od stomatološkog pregleda, što je prvi korak u prevenciji. Ova je kampanja, svakako, samo prvi korak u procesu koji treba biti sistemski i biti će nastavljena i u budućnosti.


 
 
 
 
back to top