IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Odaberite svoju savršenu boju kose

03.08.2015

U okviru kampanje „Kosa kakvu želim", dm je nadogradio postojeću mobilnu aplikaciju koja od sada, uz standardne sadržaje, nudi mogućnost testiranja različitih nijansi boja za kosu.

Prezentacija nove aplikacije upriličena je u prepunoj dm prodavnici u Sarajevo City Centru, a prisutne dame imale su priliku da prve testiraju aplikaciju i upoznaju se sa svim njenim pogodnostima. Nadograđena aplikacija omogućava ženama da se fotografišu i mijenjaju boju kose dok ne otkriju onu nijansu koja im savršeno odgovara prije nego se odluče na promjenu boje.

Prema riječima članice Uprave dm-a Admire Isaković kompanija dm prati savremene trendove poslovanja, a nadogradnjom dm aplikacije svim damama se omogućava da  testiraju različite boje kose i na jednostavan način saznaju koja boja im najviše odgovara prije nego odu u posjetu kod frizera.

„Mnoge žene razmišljaju o novoj boji kose ali ne smiju da se odluče na promjenu. Međutim,  zahvajujući novoj dm aplikaciji to je sada veoma lako. Potrebno je samo da besplatno preuzmu aplikaciju sa Google Play a ubrzo i sa Apple Store portala, fotografišu se i odaberu idealnu boju. Na ovaj način aplikacija im pomaže pri odabiru odgovarajuće boje za kosu mnogo bolje od kataloga boja za kosu jer odmah na vlastitoj fotografiji imaju priliku vidjeti koja nijansa boje im najviše pristaje. Osim toga, dm u asortimanu ima široku paletu proizvoda za njegu i styling kose jer je jedan od simbola ženstvenosti i ljepote zdrava i sjajna kosa.” – kazala je gđa. Isaković.

Kampanja „Kosa kakvu želim” traje do 29.8.2015. godine, a svi kupci u dm prodavnicama će tokom trajanja kampanje za kupovinu 3 ili više proizvoda za njegu kose na poklon dobiti knjižicu s kuponima za kupovinu odabranih proizvoda po sniženim cijenama, te planer sa savjetima za njegu kose.

Nadograđena aplikacija u novom ruhu može se preuzeti na Google Play-u a postavka na Apple Store portal očekuje se u narednih mjesec dana. Za sve postojeće korisnike dm mobilne aplikacije dovoljno je da izvrše update iste.

 

 

 


 
 
 
 
back to top