IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Nove deklaracije na proizvodima

15.01.2016

Prehrambeni proizvodi sadrže deklaracije na kojima je, pored sastojaka proizvoda, također naznačeno i koliko kalorija sadrži, npr. 100 grama tog proizvoda.


Međutim dok se neki dobro snalaze u tim brojkama, neki ipak nemaju vremena ili ne znaju preračunati koliko su kalorija zapravo konzumirali s cijelim proizvodom. 

U Velikoj Britaniji došli su na odličnu ideju označavanju proizvoda. Uskoro bi se na deklaracijama mogli pronaći podaci koji bi mnogima uvelike pomogli u planiranju svoje prehrane, ali i u planu vježbanja. 

Jedan je to od koraka u sprečavanju pretilosti od koje pati sve veći broj stanovnika u Velikoj Britaniji, ali i u svijetu. Nedovoljno kretanja i vježbanja, nezdrav izbor namirnica i stresna svakodnevica većini ljudi zapadnih zemalja nije nepoznanica. 

Čini se da bi ovakav način označavanja hrane bio koristan u mnogim zemljama čije je stanovništvo u sve većem broju pretilo. Britanci bi tako mogli širokih ruku dočekali mogućnost da na deklaracijama piše koliko bi trebali hodati, trčati ili plivati da bi potrošili konzumirane kalorije određene hrane ili pića, piše Daily Mail. 

Gazirano piće, npr., sadrži oko 138 kalorija, a da bi se te kalorije potrošile, potrebno je hodati 26 minuta ili 13 minuta trčati. 

Sendvič s piletinom i slaninom u prosjeku sadrži 445 kalorija, što znači da biste trebali hodati sat i 22 minute ili trčati 42 minute. 

Da biste "potrošili"  muffin s borovnicama, morali biste šetati 48 minuta ili trčati 25. 

S novim načinom označavanja hrane slaže se 53 posto ispitanika u istraživanju koje je provedeno u Royal Society for Public Health, čiji su stručnjaci napravili novi prijedlog. Ispitanici koji podržavaju dodavanje ovih informacija na deklaracije proizvoda tvrde da bi im to znatno olakšalo odabir namirnica i kreiranje zdravijeg načina života. 

(Izvor: vecernji.hr)


 
 
 
 
back to top