IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Nove deklaracije na proizvodima

15.01.2016

Prehrambeni proizvodi sadrže deklaracije na kojima je, pored sastojaka proizvoda, također naznačeno i koliko kalorija sadrži, npr. 100 grama tog proizvoda.


Međutim dok se neki dobro snalaze u tim brojkama, neki ipak nemaju vremena ili ne znaju preračunati koliko su kalorija zapravo konzumirali s cijelim proizvodom. 

U Velikoj Britaniji došli su na odličnu ideju označavanju proizvoda. Uskoro bi se na deklaracijama mogli pronaći podaci koji bi mnogima uvelike pomogli u planiranju svoje prehrane, ali i u planu vježbanja. 

Jedan je to od koraka u sprečavanju pretilosti od koje pati sve veći broj stanovnika u Velikoj Britaniji, ali i u svijetu. Nedovoljno kretanja i vježbanja, nezdrav izbor namirnica i stresna svakodnevica većini ljudi zapadnih zemalja nije nepoznanica. 

Čini se da bi ovakav način označavanja hrane bio koristan u mnogim zemljama čije je stanovništvo u sve većem broju pretilo. Britanci bi tako mogli širokih ruku dočekali mogućnost da na deklaracijama piše koliko bi trebali hodati, trčati ili plivati da bi potrošili konzumirane kalorije određene hrane ili pića, piše Daily Mail. 

Gazirano piće, npr., sadrži oko 138 kalorija, a da bi se te kalorije potrošile, potrebno je hodati 26 minuta ili 13 minuta trčati. 

Sendvič s piletinom i slaninom u prosjeku sadrži 445 kalorija, što znači da biste trebali hodati sat i 22 minute ili trčati 42 minute. 

Da biste "potrošili"  muffin s borovnicama, morali biste šetati 48 minuta ili trčati 25. 

S novim načinom označavanja hrane slaže se 53 posto ispitanika u istraživanju koje je provedeno u Royal Society for Public Health, čiji su stručnjaci napravili novi prijedlog. Ispitanici koji podržavaju dodavanje ovih informacija na deklaracije proizvoda tvrde da bi im to znatno olakšalo odabir namirnica i kreiranje zdravijeg načina života. 

(Izvor: vecernji.hr)


 
 
 
 
back to top