IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Naučnici objašnjavaju: Zašto je naša prva ideja rijetko i najbolja

10.03.2016

Nazovite to efikasnost ili lijenost, ali mozak ne voli da troši previše energije. "Pitajte” ga da vam riješi problem, i vratiće se sa rješenjem koje je najprostije iako nije obavezno najbolje. To misli David Eagleman, neurolog i istraživač na Baylor koledžu za medicinu. On je na jednom samitu govorio o nauci o mozgu koja stoji iza inovacija.

Eagleman je objasnio da koristi jednostavnu vježbu u svojoj laboratoriji (koju je pozajmio od Thomasa Edisona) kako biprevazišao lienost mozga: Kad god je članu laboratorije predstavio je problem, zatražio je 10 mogućih rješenja umjesto jednog. To je zato što je prva ideja rijetko kad i najbolja. Umjesto toga, prva ideja je najvjerovatnije najprostija.

„Mozak ide linijom manjeg otpora jer je vrlo efikasan," rekao je Eagleman.

Kako bi ilustrovao ovaj fenomen, Eagleman je zatražio od svih u publici (na samitu) da zamisle sebe na plaži dok zalazi sunce. Kada je pitao koliko je ljudi zamislilo pjenu na vrhovima talasa ili kokos koji visi sa drveća, niko nije podigao ruku. Njihovi mozgovi proizveli su slike koje su bile vrlo jednostavne, ali i tačne.
„Ključ inovacije je da ne treba vjerovati prvom odgovoru i treba ga „vratiti", kaže Eagleman. „Vratite odgovor kako biste dobili nešto drugo iz te bogate mreže koju ste već na neki način stvorili."

Eagleman objašnjava to uz pomoć skorijeg istraživanja koje kaže da najveći inovatori nemaju bolje ideje – oni su uporni, odnosno nastavljaju dovoljno dugo tako da dođu do što više ideja.

Zaključak je da ako želite da pomognete svom timu da izađe na tržište sa novim produktom, ne tražite im da donesu samo jedno rješenje. Vjerovatno neće biti dobro. Umjesto toga, pitajte ih da smisle 10 mogućih strategija, a jedna od njih je rješenje koje vam je potrebno.


 
 
 
 
back to top