IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Naučnici objašnjavaju: Zašto je naša prva ideja rijetko i najbolja

10.03.2016

Nazovite to efikasnost ili lijenost, ali mozak ne voli da troši previše energije. "Pitajte” ga da vam riješi problem, i vratiće se sa rješenjem koje je najprostije iako nije obavezno najbolje. To misli David Eagleman, neurolog i istraživač na Baylor koledžu za medicinu. On je na jednom samitu govorio o nauci o mozgu koja stoji iza inovacija.

Eagleman je objasnio da koristi jednostavnu vježbu u svojoj laboratoriji (koju je pozajmio od Thomasa Edisona) kako biprevazišao lienost mozga: Kad god je članu laboratorije predstavio je problem, zatražio je 10 mogućih rješenja umjesto jednog. To je zato što je prva ideja rijetko kad i najbolja. Umjesto toga, prva ideja je najvjerovatnije najprostija.

„Mozak ide linijom manjeg otpora jer je vrlo efikasan," rekao je Eagleman.

Kako bi ilustrovao ovaj fenomen, Eagleman je zatražio od svih u publici (na samitu) da zamisle sebe na plaži dok zalazi sunce. Kada je pitao koliko je ljudi zamislilo pjenu na vrhovima talasa ili kokos koji visi sa drveća, niko nije podigao ruku. Njihovi mozgovi proizveli su slike koje su bile vrlo jednostavne, ali i tačne.
„Ključ inovacije je da ne treba vjerovati prvom odgovoru i treba ga „vratiti", kaže Eagleman. „Vratite odgovor kako biste dobili nešto drugo iz te bogate mreže koju ste već na neki način stvorili."

Eagleman objašnjava to uz pomoć skorijeg istraživanja koje kaže da najveći inovatori nemaju bolje ideje – oni su uporni, odnosno nastavljaju dovoljno dugo tako da dođu do što više ideja.

Zaključak je da ako želite da pomognete svom timu da izađe na tržište sa novim produktom, ne tražite im da donesu samo jedno rješenje. Vjerovatno neće biti dobro. Umjesto toga, pitajte ih da smisle 10 mogućih strategija, a jedna od njih je rješenje koje vam je potrebno.


 
 
 
 
back to top