IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Napravljena čokolada koja se ne topi u rukama

29.06.2015

Belgijski istraživač Frederic Depypere otkrio je način da spriječi čokoladu da se topi u rukama dok je jedete, te da održi svoju slasnu teksturu.

Ova čokolada u čvrstom stanju ostaje do 38 stepeni celzija, što je zapravo četiri stepena više nego što je slučaj kod običnih čokolada.

Inspiraciju za ovaj patent, Depypere je dobio nakon što su se njegove čokolade, koje je donio na svjetsku izložbu u Šangaju, po dolasku potpuno istopile.

Istraživač ove čokolade planira plasirati u zemljama kao što su Kina ili Indija.

Nova čokolada bi, pretpostavja se, u potpunosti mogla promijentii tržište u Aziji, Latinskoj Americi i Bliskom Istoku, piše Bloomberg Business, a istraživači firme Euromonitor predviđaju kako će se prodaja čokolade u ovim područjima do 2019. godine udvostručiti.


 
 
 
 
back to top