IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 23.04.2018 || Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |   ||
   

Napravljena čokolada koja se ne topi u rukama

29.06.2015

Belgijski istraživač Frederic Depypere otkrio je način da spriječi čokoladu da se topi u rukama dok je jedete, te da održi svoju slasnu teksturu.

Ova čokolada u čvrstom stanju ostaje do 38 stepeni celzija, što je zapravo četiri stepena više nego što je slučaj kod običnih čokolada.

Inspiraciju za ovaj patent, Depypere je dobio nakon što su se njegove čokolade, koje je donio na svjetsku izložbu u Šangaju, po dolasku potpuno istopile.

Istraživač ove čokolade planira plasirati u zemljama kao što su Kina ili Indija.

Nova čokolada bi, pretpostavja se, u potpunosti mogla promijentii tržište u Aziji, Latinskoj Americi i Bliskom Istoku, piše Bloomberg Business, a istraživači firme Euromonitor predviđaju kako će se prodaja čokolade u ovim područjima do 2019. godine udvostručiti.


 
 
 
 
back to top