IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |   ||
   

Napravljena čokolada koja se ne topi u rukama

29.06.2015

Belgijski istraživač Frederic Depypere otkrio je način da spriječi čokoladu da se topi u rukama dok je jedete, te da održi svoju slasnu teksturu.

Ova čokolada u čvrstom stanju ostaje do 38 stepeni celzija, što je zapravo četiri stepena više nego što je slučaj kod običnih čokolada.

Inspiraciju za ovaj patent, Depypere je dobio nakon što su se njegove čokolade, koje je donio na svjetsku izložbu u Šangaju, po dolasku potpuno istopile.

Istraživač ove čokolade planira plasirati u zemljama kao što su Kina ili Indija.

Nova čokolada bi, pretpostavja se, u potpunosti mogla promijentii tržište u Aziji, Latinskoj Americi i Bliskom Istoku, piše Bloomberg Business, a istraživači firme Euromonitor predviđaju kako će se prodaja čokolade u ovim područjima do 2019. godine udvostručiti.


 
 
 
 
back to top