IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Na koji način šefovi top kompanija rješavaju e-mailove?

02.06.2015

Kada dnevno primate preko 150 poslovnih e-mailova to može biti prilično zahtjevno za bilo koga. Te količine znaju se samo povećavati kada se nađete na nekoj šefovskoj poziciji.  Pa kako se onda ljudi poput Billa Gatesa, Jeffa Bezosa ili Tima Cooka nose s nagomilanim mailovima u svojem inboxu?Jeff Bezos

Amazonov šef poznat je po tome da zna da izluđuje radnike prosljeđivanjem poruke na koju doda samo jedan znak – upitnik. "Kada Amazonov radnik dobije Bezosov upitnik u e-mailu, to je kao da su dobili tempiranu bombu. Puste sve što su radili u tom trenutku da smjesta istraže sve što trebaju kako bi pripremili odgovarajući odgovor za moćnog šefa”, otkrio je Business Insider.

Arianna Huffington

Suosnivačica vrlo uspješnog američkog portala Huffington Post ima tri pravila za e-mail:

a) Ne otvara e-mailove 90 minuta prije spavanja
b) Ne juri ujutro odmah da pročita nove e-mailove
c) Nema e-mailova dok provodi vrijeme s djecom

– Zadnji put kada se moja majka na mene naljutila dok je još bila živa bilo je baš zato što sam paralelno čitala mail i razgovarala s djecom. To je površno i nije dobro tako se odnosi prema najbližima – objašnjava Huffington svoja pravila.

Tim Cook

Appleov direktor ustaje svaki dan u 3.45 ujutro i dnevno primi čak 700 do 800 e-mailova!

– Pročitam većinu od toga, svaki dan. Ipak sam ja radoholičar – otkrio je nevjerovatan podatak Tim Cook.

Katia Beauchamp

Suosnivačica popularne usluge isprobavanja kozmetičke opreme Bircbox otkriva da je uštedjela puno vremena zahvaljujući tome što njen tim filtrira koje e-mailove ona treba da vidi i odgovori.

– Na ovaj način prioriteti se puno brže određuju – poručuje Beauchamp.

Tony Hsieh

Šef Zapposa Tony Hsieh otkrio je još glamurozniji način rješavanja gomile mailova, ako to možete kao šef priuštiti. Naime, Hsieh ima tim od čak četiri do pet stalno zaposlenih koji se brinu za njegove e-mailove. Navodno se njihove titule na poslu zovu e-mail nindže.

Chad Dickerson

Direktor poznate online prodavnice Etsy tvrdi da treba imati razrađen sistem za sve pa tako i za praćenje i brigu o nadolazećim e-mailovima. Tako on za svakog novog pošiljaoca snimi u adresaru i informaciju gdje su se upoznali i o čemu su razgovarali.

Bill Gates

Najbogatiji čovjek svijeta otkrio je 2013. godine da dnevno primi samo 40 do 50 e-mailova.

– Neke odradim odmah, a neke ostavim za naveče. Morate paziti da se vratite nedovršenom poslije – objasnio je Gates.

Kara Goldin

Osnivačica Hint Watera kaže da joj je jutro najvažniji dio dana i da zato ustaje ranije kako bi pročitala e-mailove. Kaže da kreće s čitanjem e-mailova uvijek u 5.30 i prema tome određuje koje će prioritete imati u sljedećih 12 sati.

Ryan Holmes

Osnivač Hootsuitea kaže da zna proglasi "inbox bankrot” kad ga e-mailovi napadnu toliko da ih više ne može pratiti. Tako da može krenuti od nule, no preporučuje da se to učiniti rijetko, tek svakih nekoliko godina.

Eric Schmidt

U svojoj knjizi "Kako Google radi”, bivši glavni direktor Googlea Eric Schmidt otkrio je da većina najboljih i najzaposlenijih ljudi koje poznajte brzo odgovara na sve svoje e-mailove. Čak i ako se radi o jednostavnoj i ne toliko bitnoj poruci poput "ok”.

– Dati brzu reakciju znači da ste uspostavili pozitivnu komunikaciju i kulturu vrijednosti – ocjenjuje Schmidt.


 
 
 
 
back to top