IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

NE SLAVIMO ŽENU SAMO JEDAN DAN U GODINI!

25.04.2013
Zadnja dva mjeseca grupacija Violeta je iskoristila da bh. društvo podsjeti na problem najranjivije kategorije društva – onih žena koje su u obitelji, koja bi trebala biti njihova sigurna luka, doživjele nasilje. 

Prema statistikama, u Bosni i Hercegovini svaka četvrta žena doživi nasilje u obitelji. Utočište za žene izložene nasilju u obitelji osigurava mreža Sigurnih kuća, njih ukupno 8, koje pružaju siguran smještaj, psihološku i praktičnu pomoć ženama i djeci koji su, zbog nasilja, bili prisiljeni napustiti svoje domove i potražiti zaštitu. U suradnji s više udruženja žena u BiH čija je misija afirmacija žena u bosanskohercegovačkom društvu sa posebnim akcentom na zaštiti žene i djece žrtava nasilja, Violeta je organizirala veliku nacionalnu akciju prikupljanja sredstava za podršku Sigurnim kućama u kojoj su sudjelovali svi kupci Violeta proizvoda. Dio novca od prodaje higijenskih i dnevnih uložaka ove kompanije u ožujku izdvojen je za podršku Sigurnim kućama u BiH. Akciji se pridružila i bh. glumica Jasna Žalica koja je pozvala žene na solidarnost s ovom ranjivom populacijom našeg društva, kojoj je pomoć uistinu potrebna.

Po završetku akcije, Violeta je uručila proizvode svim Sigurnim kućama u ovisnosti od njihovog kapaciteta. Amela Bašić-Tomić, koordinatorica Sigurne kuće u Banjaluci, je prilikom ove donacije podsjetila: „Ova pomoć nam je dragocjena, jer će na neko vrijeme pokriti osnovne potrebe žena koje su potražile sklonište u Sigurnoj kući. Iskreno se nadam da će ova Violetina plemenita kampanja biti podsjetnik i ostalim privrednim subjektima našeg društva na neophodnost pružanja podrške ženama koje su imale manje sreće".

Petar Ćorluka, predsjednik Uprave  grupacije, je rekao: „ Kampanju smo počeli na Dan žena - 8.marta, njom smo pokušali djelomično skrenuti uobičajeni tok „proslave" Međunarodnog dana žena. Umjesto jednog dana posvećenog ženama, nastojimo podvući važnost da se problemom žena izloženih nasilju moramo baviti svakoga dana u godini, na konkretan način i uz praktičnu pomoć". Ćorluka je izrazio i zahvalnost kupcima Violeta proizvoda koji su evidentno pozitivno reagirali na akciju prikupljanja sredstava za Sigurne kuće. 

Svojim radom, ali i predanošću humanitarnim akcijama, desecima kampanja i brojnim donacijama koje godišnje organizira u svim zemljama regiona u kojima aktivno posluje, grupacija Violeta nastoji dati i održati pozitivan primjer društvene angažiranosti i konkretne pomoći zajednici u kojoj posluje. 


 
 
 
 
back to top