IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Mercator BH: Program lojalnosti za zdrav san

25.10.2012
Pred početak zimske sezone, Mercator BH je u okviru novog programa lojalnosti, koji realizuje u saradnji sa partnerom Studio Moderna, obezbijedio za kupce Mercator trgovina i DP marketa, Dormeo proizvode za spavanje po 50% nižim cijenama. 

Ponuda se sastoji od jastuka, nadmadraca i deka izrađenih od specijalnih materijala za zdrav i ugodan san. Ovi proizvodi su namjenski birani zbog toga što je dokazano da kvalitetan madrac, pokrivač i jastuk djeluju preventivno, a oboljelim olakšavaju tegobe nesanice, bolova u kralježnici, slabe cirkulacije, reume, artritisa, glavobolja, alergija i sličnih poremećaja.
 
Novi ciklus programa lojalnosti u Mercator trgovinama i DP marketima „Sakupi i izaberi", trajaće od 29. oktobra do 3. marta iduće godine. U tom periodu kupcima će biti omogućeno da, uz odgovarajući broj naljepnica, kupuju proizvode iz nove Dormeo linije za spavanje po cijenama sniženim za 50%. 

Da bi ostvarili popust, kupci trebaju da sakupe predviđeni broj naljepnica. Za jastuk Emma, od memorijske pjene, koji je pogodan za sva četiri godišnja doba, omogućava prirodni položaj kičme, ima antibakterijsku zaštitu i reguliše vlagu i temperaturu, kupci trebaju sakupiti 15, a lojalni, koji imaju Mercator Pika karticu ili DP Club karticu, 10 naljepnica. Kupci koji žele da svoj stari krevet ili madrac pretvore u ugodno i zdravo mjesto za spavanje trebaju sakupiti 20 (kartičari 15) naljepnica za Dormeo Renew Silver Clima nadmadrac. Dormeo Dijamant deka može se koristiti za više namjena, a pogodna je prvenstveno za one koji imaju problema sa alergijama. Za kupovinu jedne od ovih deka, uz popust od 50%, potrebno je sakupiti 15 (kartičari 10) naljepnica.
 
Osim popusta, svi kupci koji kupe dva proizvoda iz ovog programa lojalnosti, imaju mogućnost dobiti divan poklon, knjigu priča za djecu „Priče ispod pokrivača".

 
 
 
 
back to top