IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Mail u službi biznisa: 5 korisnih savjeta

19.02.2016

Email marketing ima jednu osnovnu svrhu – da natjera ljude da kupe vaš proizvod ili uslugu. Često, ljudi će vas kontaktirati sa raznim pitanjima prije nego što zaista kupe nešto. Upravo to je način da monetizujete ‘lead’ ( kontakt se zakačio na udicu i sada je potencijalni kupac), piše James Parsons za Inc.com.

1. Pogledajte naš cjenovnik

Ako vas neko kontaktira, i vodite razgovor u cilju ostvarenja direktne prodaje, uključite link ka vašoj stranici sa cjenovnikom na kraju emaila. Ovakva struktura emaila bi trebala da pozove potencijalnog kupca na akciju. U ovom slučaju, poziv na akciju je „pogledajte naš cjenovnik". Kada to urade, vidjeće sve uobičajene informacije koje imate na toj stranici.

Potrebno je da koristite barem još jedan metod da bi vaš kontakt postavio još neka pitanja u vezi direktne prodaje.

2. Spomenite vaše prodajne brojeve

Prodajni telefoni bi trebali da se nalaze na dva mjesta – na vašem sajtu i u dnu vašeg potpisa. Što se tiče potpisa, uvjek je dobra ideja da napravite robustan potpis sa puno korisnih informacija.

Naravno, ovo može da dovede do ukrštanja žica. Ne želite da odgovarate na pitanja putem emaila i upućujete korisnika na broj prodaje, gdje opet mora da prolazi kroz proces ‘ubjeđivanja’ koji je već prošao.

3. Stavite člana tima u CC

Stavite članove vašeg prodajnog tima u CC tokom komunikacije sa potencijalnim klijentom. Na ovaj način vaš tim je upućen u dešavanja, a pored toga na ovaj način podižete timski duh. Problem uvjek možete da predate nekome ko se bolje snalazi sa tematikom, bez dodatnog objašnjavanja.

4. Budite ljubazni, kontekstualno

Zatvorite svaku email prepisku ljubaznim tekstom. Petak je, poželite im lijep vikend. Božić je, poželite im srećne praznike. Ipak, ne budite previše lični. Dajte im do znanja da njihov zahtjev ili pitanje obrađujete lično. Pažnja će im puno značiti.

5. Odgovarajte promptno

Ovaj savjet je dobar u skoro svakoj situaciji. Ako vodite razgovor u bilo kojem kontekstu, putem emaila, telefona, bilo čega, odgovarajte brzo. Jedini put kada možete da priuštite odlaganje je kada primate pismo iz pošte.

Uvjek odgovarajte što je ranije moguće. Postoje i programi za to, kao što su Yesware ili Steak, koji vas opominju kada ste koji email otvorili. Ako vaš kontakt posjeduje takav program, vidjeće kada ste otvorili email, i koliko dugo niste odgovorili. Takve stvari vas mogu koštati prodaje.


 
 
 
 
back to top