IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 16.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Mail u službi biznisa: 5 korisnih savjeta

19.02.2016

Email marketing ima jednu osnovnu svrhu – da natjera ljude da kupe vaš proizvod ili uslugu. Često, ljudi će vas kontaktirati sa raznim pitanjima prije nego što zaista kupe nešto. Upravo to je način da monetizujete ‘lead’ ( kontakt se zakačio na udicu i sada je potencijalni kupac), piše James Parsons za Inc.com.

1. Pogledajte naš cjenovnik

Ako vas neko kontaktira, i vodite razgovor u cilju ostvarenja direktne prodaje, uključite link ka vašoj stranici sa cjenovnikom na kraju emaila. Ovakva struktura emaila bi trebala da pozove potencijalnog kupca na akciju. U ovom slučaju, poziv na akciju je „pogledajte naš cjenovnik". Kada to urade, vidjeće sve uobičajene informacije koje imate na toj stranici.

Potrebno je da koristite barem još jedan metod da bi vaš kontakt postavio još neka pitanja u vezi direktne prodaje.

2. Spomenite vaše prodajne brojeve

Prodajni telefoni bi trebali da se nalaze na dva mjesta – na vašem sajtu i u dnu vašeg potpisa. Što se tiče potpisa, uvjek je dobra ideja da napravite robustan potpis sa puno korisnih informacija.

Naravno, ovo može da dovede do ukrštanja žica. Ne želite da odgovarate na pitanja putem emaila i upućujete korisnika na broj prodaje, gdje opet mora da prolazi kroz proces ‘ubjeđivanja’ koji je već prošao.

3. Stavite člana tima u CC

Stavite članove vašeg prodajnog tima u CC tokom komunikacije sa potencijalnim klijentom. Na ovaj način vaš tim je upućen u dešavanja, a pored toga na ovaj način podižete timski duh. Problem uvjek možete da predate nekome ko se bolje snalazi sa tematikom, bez dodatnog objašnjavanja.

4. Budite ljubazni, kontekstualno

Zatvorite svaku email prepisku ljubaznim tekstom. Petak je, poželite im lijep vikend. Božić je, poželite im srećne praznike. Ipak, ne budite previše lični. Dajte im do znanja da njihov zahtjev ili pitanje obrađujete lično. Pažnja će im puno značiti.

5. Odgovarajte promptno

Ovaj savjet je dobar u skoro svakoj situaciji. Ako vodite razgovor u bilo kojem kontekstu, putem emaila, telefona, bilo čega, odgovarajte brzo. Jedini put kada možete da priuštite odlaganje je kada primate pismo iz pošte.

Uvjek odgovarajte što je ranije moguće. Postoje i programi za to, kao što su Yesware ili Steak, koji vas opominju kada ste koji email otvorili. Ako vaš kontakt posjeduje takav program, vidjeće kada ste otvorili email, i koliko dugo niste odgovorili. Takve stvari vas mogu koštati prodaje.


 
 
 
 
back to top