IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Mail u službi biznisa: 5 korisnih savjeta

19.02.2016

Email marketing ima jednu osnovnu svrhu – da natjera ljude da kupe vaš proizvod ili uslugu. Često, ljudi će vas kontaktirati sa raznim pitanjima prije nego što zaista kupe nešto. Upravo to je način da monetizujete ‘lead’ ( kontakt se zakačio na udicu i sada je potencijalni kupac), piše James Parsons za Inc.com.

1. Pogledajte naš cjenovnik

Ako vas neko kontaktira, i vodite razgovor u cilju ostvarenja direktne prodaje, uključite link ka vašoj stranici sa cjenovnikom na kraju emaila. Ovakva struktura emaila bi trebala da pozove potencijalnog kupca na akciju. U ovom slučaju, poziv na akciju je „pogledajte naš cjenovnik". Kada to urade, vidjeće sve uobičajene informacije koje imate na toj stranici.

Potrebno je da koristite barem još jedan metod da bi vaš kontakt postavio još neka pitanja u vezi direktne prodaje.

2. Spomenite vaše prodajne brojeve

Prodajni telefoni bi trebali da se nalaze na dva mjesta – na vašem sajtu i u dnu vašeg potpisa. Što se tiče potpisa, uvjek je dobra ideja da napravite robustan potpis sa puno korisnih informacija.

Naravno, ovo može da dovede do ukrštanja žica. Ne želite da odgovarate na pitanja putem emaila i upućujete korisnika na broj prodaje, gdje opet mora da prolazi kroz proces ‘ubjeđivanja’ koji je već prošao.

3. Stavite člana tima u CC

Stavite članove vašeg prodajnog tima u CC tokom komunikacije sa potencijalnim klijentom. Na ovaj način vaš tim je upućen u dešavanja, a pored toga na ovaj način podižete timski duh. Problem uvjek možete da predate nekome ko se bolje snalazi sa tematikom, bez dodatnog objašnjavanja.

4. Budite ljubazni, kontekstualno

Zatvorite svaku email prepisku ljubaznim tekstom. Petak je, poželite im lijep vikend. Božić je, poželite im srećne praznike. Ipak, ne budite previše lični. Dajte im do znanja da njihov zahtjev ili pitanje obrađujete lično. Pažnja će im puno značiti.

5. Odgovarajte promptno

Ovaj savjet je dobar u skoro svakoj situaciji. Ako vodite razgovor u bilo kojem kontekstu, putem emaila, telefona, bilo čega, odgovarajte brzo. Jedini put kada možete da priuštite odlaganje je kada primate pismo iz pošte.

Uvjek odgovarajte što je ranije moguće. Postoje i programi za to, kao što su Yesware ili Steak, koji vas opominju kada ste koji email otvorili. Ako vaš kontakt posjeduje takav program, vidjeće kada ste otvorili email, i koliko dugo niste odgovorili. Takve stvari vas mogu koštati prodaje.


 
 
 
 
back to top