IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |   ||
   

Lakše do posla u 5 savjeta za besprijekoran LinkedIn profil

04.05.2015

Mnogi poslodavci pretražuju LinkedIn tražeći nove zaposlenike. Navođenje pravih informacija može vam otvoriti mnoga vrata, a ovi savjeti će vam pomoći u tome.

 Većina nas ima Facebook, Instagram ili Twitter profil. A oni koji nemaju, zasigurno su čuli za ove društvene mreže. No, postoji jedna stranica koju često previdimo i smatramo da je dosadna jer je fokusirana na poslovne korisnike umjesto na obitelj i prijatelje – LinkedIn.

LinkedIn ima preko 260 milijuna korisnika i odličan je način za ostati u kontaktu s bivšim poslovnim kolegama ili za stupanje u kontakt s potencijalnim suradnicima. Mnogi poslodavci pretražuju LinkedIn tražeći nove zaposlenike, a navođenje pravih informacija može vam otvoriti mnoga vrata.

Donosimo vam pet savjeta za izradu besprijekornog LinkedIn profila kako biste se istaknuli i imali najbolje šanse za željeni posao. 

1. Upotpunite vaš profil

Prilikom izrade profila, možda ćete biti u iskušenju ostaviti neka polja prazna. Nemojte. Najčešće rubrike koje ljudi preskoče su profilna slika i obrazovanje. Istraživanja su pokazala da je 14 puta veća vjerojatnost da će netko pogledati vaš profil ukoliko imate profilnu sliku (bez selfija i fotografija s izlazaka). Također, ključno je da napišete vaše obrazovanje i struku. Poslodavci traže ljude unutar svoje industrije, a za neke poslove je ključno određeno obrazovanje. Dakle, pobrinite se da vas mogu pronaći. 

2. Zadivite u uvodnom predstavljanju

Sažetak profila je rubrika gdje možete napisati nešto o sebi u kratkim crtama. Napišiteključne stvari o vašem radnom iskustvu, obrazovanju te na kojoj ste radnoj poziciji trenutačno. Izbjegavajte nejasne riječi te fraze koje se često koriste (motiviran, kreativan, strast...). 

3. Objavite korisne postove

Kao Facebook, i LinkedIn daje mogućnost objave "statusa". Ne objavljujte doživljaje s posljednjeg izlaska nego se usredotočite na vašu profesiju. Ovo je savršeno mjesto za dati svoj uvid i iskustva vezana za vašu profesiju. Ako uhvatite pozornost drugih korisnika, veće su šanse da će vas preporučiti za radno mjesto.

4. Složite vaše vještine po prioritetima

LinkedIn od vas traži da navedete vaše vještine. Nemojte pretjerivati. Napišite ono u čemu ste stvarno dobri. Ukoliko imate dug popis vještina, potencijalni poslodavac bi mogao propustiti neke od najvažnijih. 

5. Pridružite se grupama

Kao i na Facebooku, i ovdje se možete pridružiti raznim grupama koje su orijentirane na određene poslove. Pridruživanje grupi ima niz prednosti. Družite se s ljudima iz struke, dobivate korisne savjete te izmjenjujete iskustva. Prema LinkedIn istraživanju, ukoliko ste u nekoj od grupa na toj mreži, 5 puta je veća mogućnost da će netko pogledati vaš profil. Nemojte pretjerivati i pridruživati se svakoj grupi na koju naiđete jer ćete izgledati izgubljeno i željni pozornosti. 

 


 
 
 
 
back to top