IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Lakše do posla u 5 savjeta za besprijekoran LinkedIn profil

04.05.2015

Mnogi poslodavci pretražuju LinkedIn tražeći nove zaposlenike. Navođenje pravih informacija može vam otvoriti mnoga vrata, a ovi savjeti će vam pomoći u tome.

 Većina nas ima Facebook, Instagram ili Twitter profil. A oni koji nemaju, zasigurno su čuli za ove društvene mreže. No, postoji jedna stranica koju često previdimo i smatramo da je dosadna jer je fokusirana na poslovne korisnike umjesto na obitelj i prijatelje – LinkedIn.

LinkedIn ima preko 260 milijuna korisnika i odličan je način za ostati u kontaktu s bivšim poslovnim kolegama ili za stupanje u kontakt s potencijalnim suradnicima. Mnogi poslodavci pretražuju LinkedIn tražeći nove zaposlenike, a navođenje pravih informacija može vam otvoriti mnoga vrata.

Donosimo vam pet savjeta za izradu besprijekornog LinkedIn profila kako biste se istaknuli i imali najbolje šanse za željeni posao. 

1. Upotpunite vaš profil

Prilikom izrade profila, možda ćete biti u iskušenju ostaviti neka polja prazna. Nemojte. Najčešće rubrike koje ljudi preskoče su profilna slika i obrazovanje. Istraživanja su pokazala da je 14 puta veća vjerojatnost da će netko pogledati vaš profil ukoliko imate profilnu sliku (bez selfija i fotografija s izlazaka). Također, ključno je da napišete vaše obrazovanje i struku. Poslodavci traže ljude unutar svoje industrije, a za neke poslove je ključno određeno obrazovanje. Dakle, pobrinite se da vas mogu pronaći. 

2. Zadivite u uvodnom predstavljanju

Sažetak profila je rubrika gdje možete napisati nešto o sebi u kratkim crtama. Napišiteključne stvari o vašem radnom iskustvu, obrazovanju te na kojoj ste radnoj poziciji trenutačno. Izbjegavajte nejasne riječi te fraze koje se često koriste (motiviran, kreativan, strast...). 

3. Objavite korisne postove

Kao Facebook, i LinkedIn daje mogućnost objave "statusa". Ne objavljujte doživljaje s posljednjeg izlaska nego se usredotočite na vašu profesiju. Ovo je savršeno mjesto za dati svoj uvid i iskustva vezana za vašu profesiju. Ako uhvatite pozornost drugih korisnika, veće su šanse da će vas preporučiti za radno mjesto.

4. Složite vaše vještine po prioritetima

LinkedIn od vas traži da navedete vaše vještine. Nemojte pretjerivati. Napišite ono u čemu ste stvarno dobri. Ukoliko imate dug popis vještina, potencijalni poslodavac bi mogao propustiti neke od najvažnijih. 

5. Pridružite se grupama

Kao i na Facebooku, i ovdje se možete pridružiti raznim grupama koje su orijentirane na određene poslove. Pridruživanje grupi ima niz prednosti. Družite se s ljudima iz struke, dobivate korisne savjete te izmjenjujete iskustva. Prema LinkedIn istraživanju, ukoliko ste u nekoj od grupa na toj mreži, 5 puta je veća mogućnost da će netko pogledati vaš profil. Nemojte pretjerivati i pridruživati se svakoj grupi na koju naiđete jer ćete izgledati izgubljeno i željni pozornosti. 

 


 
 
 
 
back to top