IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 22.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Kreirajte dizajn za Tuborg 2016.

04.12.2015

Tuborg vas poziva da učestvujete u kreiranju dizajna ambalaže za iduću godinu. Ako ste mladi, kreativni i znate kako raditi u Photoshopu, onda ste prava osoba.

Sve je dozvoljeno i samo je mašta granica za osmišljavanje dizajna. Konkurs se otvara 09.12. i traje do 31.12. do 12:00 sati. 

Pratite www.tuborg.design i odmah po otvaranju konkursa krenite sa stvaranjem. Ostavljen je prazan prostor na ambalaži – ispunite ga najboljim dizajnom koji možete osmisliti. 

Dodatna napomena je da je neophodno da budete punoljetni za učešće u konkursu. 

Pobjednički dizajn će se naći na preko 40 miliona limenki i etiketa i biti će viđen od strane 30 miliona ljudi u 6 država (Srbija, Mađarska, BiH, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska).

Pobjednik će svoj dizajn kao dio vlastitog portfolija moći pokazati na TYPO konferenciji u Berlinu gdje će ga Tuborg poslati u maju 2016. i pobrinuti se za sve putne troškove i troškove boravka. Za više informacija o TYPO konferenciji i mogućnostima koje vam nudi posjetite http://typotalks.com/berlin/ 

Nakon zatvaranja konkursa u januaru, Tuborg stručni žiri će odabrati finaliste koji su ispoštovali sve uslove briefa, bili originalni i maštoviti, a zatim je na potrošačima da odluče o pobjedniku.


 
 
 
 
back to top