IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 23.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

Kreirajte dizajn za Tuborg 2016.

04.12.2015

Tuborg vas poziva da učestvujete u kreiranju dizajna ambalaže za iduću godinu. Ako ste mladi, kreativni i znate kako raditi u Photoshopu, onda ste prava osoba.

Sve je dozvoljeno i samo je mašta granica za osmišljavanje dizajna. Konkurs se otvara 09.12. i traje do 31.12. do 12:00 sati. 

Pratite www.tuborg.design i odmah po otvaranju konkursa krenite sa stvaranjem. Ostavljen je prazan prostor na ambalaži – ispunite ga najboljim dizajnom koji možete osmisliti. 

Dodatna napomena je da je neophodno da budete punoljetni za učešće u konkursu. 

Pobjednički dizajn će se naći na preko 40 miliona limenki i etiketa i biti će viđen od strane 30 miliona ljudi u 6 država (Srbija, Mađarska, BiH, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska).

Pobjednik će svoj dizajn kao dio vlastitog portfolija moći pokazati na TYPO konferenciji u Berlinu gdje će ga Tuborg poslati u maju 2016. i pobrinuti se za sve putne troškove i troškove boravka. Za više informacija o TYPO konferenciji i mogućnostima koje vam nudi posjetite http://typotalks.com/berlin/ 

Nakon zatvaranja konkursa u januaru, Tuborg stručni žiri će odabrati finaliste koji su ispoštovali sve uslove briefa, bili originalni i maštoviti, a zatim je na potrošačima da odluče o pobjedniku.


 
 
 
 
back to top