IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Konzum i hercegovački biciklisti predstavili BiH u najljepšem svjetlu

18.05.2015

Konzum d.o.o. Sarajevo srebrni je sponzor 2. međunarodnecestovne biciklističke utrke „Estrella Damm Hercegovina Classic 2015" koja je 17. maja vožena kroz Hercegovinu.Cilj utrke bio je predstaviti Bosnu i Hercegovinu kao poželjnu turističku destinaciju i promovirati biciklizam u našoj zemlji i šire.

„Zaista smo ponosni što smo podržali jedan ovako veliki i značajan sportski događaj koji ima za cilj poslati lijepu sliku Bosne i Hercegovine u svijet, te privući turiste koji ćesigurno uživati u ljepotama naše zemlje. Konzum želi pomoći da ova utrka postanenadaleko poznata, tese nadamo da će svake godine okupljati sve veći broj biciklista iz cijelog svijeta. Na ovaj način, Konzum se pridružio pomociji vrijednosti bavljenja sportom, zdravog života i zaštite okoliša, ali i promocijiturističkeponude u BiH", istakla je Irena Miličević,direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Gotovo 150 biciklista iz sedam zemalja učestvovalo je u ovoj međunarodnoj cestovnoj biciklističkoj utrci, anovčani nagradni fond iznosio je 2.000 KM. Učestvovali su svi licencirani biciklisti, a sama utrka imala je pet ciljeva i to u Širokom Brijegu, Posušju, Grudama, Čapljini i Mostaru.


 
 
 
 
back to top