IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Konzum i hercegovački biciklisti predstavili BiH u najljepšem svjetlu

18.05.2015

Konzum d.o.o. Sarajevo srebrni je sponzor 2. međunarodnecestovne biciklističke utrke „Estrella Damm Hercegovina Classic 2015" koja je 17. maja vožena kroz Hercegovinu.Cilj utrke bio je predstaviti Bosnu i Hercegovinu kao poželjnu turističku destinaciju i promovirati biciklizam u našoj zemlji i šire.

„Zaista smo ponosni što smo podržali jedan ovako veliki i značajan sportski događaj koji ima za cilj poslati lijepu sliku Bosne i Hercegovine u svijet, te privući turiste koji ćesigurno uživati u ljepotama naše zemlje. Konzum želi pomoći da ova utrka postanenadaleko poznata, tese nadamo da će svake godine okupljati sve veći broj biciklista iz cijelog svijeta. Na ovaj način, Konzum se pridružio pomociji vrijednosti bavljenja sportom, zdravog života i zaštite okoliša, ali i promocijiturističkeponude u BiH", istakla je Irena Miličević,direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Gotovo 150 biciklista iz sedam zemalja učestvovalo je u ovoj međunarodnoj cestovnoj biciklističkoj utrci, anovčani nagradni fond iznosio je 2.000 KM. Učestvovali su svi licencirani biciklisti, a sama utrka imala je pet ciljeva i to u Širokom Brijegu, Posušju, Grudama, Čapljini i Mostaru.


 
 
 
 
back to top