IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Konzum i Henkel u projektu Zajedno za naše zelene šume

26.08.2015

U svijetu svake godine nestane šume površine Bosne i Hercegovine, stoga je neophodno organizovati što više akcija pošumljavanja koje će makar malo sanirati tako loše stanje, upozorio je prodekan za međunarodnu saradnju i redovni profesor Šumarskog fakulteta u Sarajevu Dalibor Balijan najavljujući početak projekta Zajedno za naše zelene šume, u koji su, osim Šumarskog fakulteta, uključene kompanije Konzum i Henkel.

Edukacija

- Imamo mnogo površina koje bi se mogle pošumiti, a problem je što nemamo sredstava. BiH je siromašna zemlja koja malo ulaže u šumu, posebno zadnjih godina. Dešavaju nam se često vremenske neprilike koje uzrokuju nestanak šuma, tako da je ovo prilika da malo zaustavimo taj trend, da krenemo u zajedničku akciju pošumljavanja. Pokušaćemo na tri lokaliteta u BiH da podignemo simbolične površine, ali vrlo značajne, a u to će biti uključena mladost iz BiH kroz edukaciju za šta je sve šuma dobra i tek nakon edukacije izvešćemo ih na teren gdje ćemo zajedno posaditi te zasade, kazao je Balijan.

Cilj projekta je upozoriti na opasnost izumiranja šuma, educirati mlade, te povećati šumski fond akcijama pošumljavanja. Kako je kazala Irena Miličević, direktorica marketinga Konzuma, odlučili su se na pošumljavanje tri najkritičnije lokacije u BiH, a to su Svrake u Vogošći, Kupres i Trnovo, mjesta koja su za vrijeme poplava i klizišta mnogo stradala. 

Čar projekta

- Čar projekta je da je Konzum pored partnera uključio i svoje kupce, tako da i oni mogu pomoći kupovinom Henkelovih proizvoda dodatnim aktivnostima pošumljavanja. Ova aktivnost ostaje trajno u BiH jer je jako bitno da BiH ima zelene površine. Stoga pozivam kupce da podrže aktivnost kupovinom Henkel proizvoda, poručila je Miličević.

Marketing menadžerica Henkel Adria, Laundry & Home Care, Miranda Mladin istakla je kako su inicirali ovaj projekt jer smatraju da će putem edukacija uticati na povećanje svijesti o ovom problemu, a sa sadnicama koje će biti posađene, nadaju se da će udahnuti novi život šumama. 

SpužvaBob Skockani u Konzumu

Na veliku radost mnogobrojnih mališana, ali i njihovih roditelja, u Konzumu je počeo eksluzivni loyalty program SpužvaBob Skockani. 

- Osmijeh na dječijim licima je neprocjenjiv, stoga smo odlučili da pozovemo najomiljenijeg morskog beskičmenjaka da ispliva iz morskih dubina i djeci širom BiH uljepša prve školske dane. Tako će za svakih potrošenih 15 KM ili kupovinom određenih proizvoda koji učestvuju u programu kupac dobiti jedan Flowpack (paketić) sa dva diska, naljepnicom i žigom. Tokom trajanja programa kupac skuplja žigove, a za svakih 10 skupljenih u Konzumu dobija jednu Rollinz figuricu. Moguće je prikupljati i 42 naljepnice za albume te 84 diska za izradu raznih kreativnih građevina. Dodatnu zabavu za cijelu porodicu osigurat će i plišane igračke Spužva Bob na koje će kupci ostvariti 50 posto popusta ukoliko popune album s naljepnicama, istakla je Miličević.


 
 
 
 
back to top