IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 18.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Kompanija dm uspješno realizovala društveno odgovornu kampanju „Veseli zubići“

15.06.2015

 dm uz podršku kupaca i partnera prikupio sredstva u iznosu od 11.683 KM te će u narednom periodu uručiti edukativne brošure i proizvode za dentalnu higijenu školama, udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja u Bosni i Hercegovini.

Pod motom „Od malih nogu treba znati kako zube sačuvati" kompanija dm drogerie markt uspješno je realizovala kampanju „Veseli zubići” s ciljem ukazivanja na važnost preventivne njege zuba kod djece. U ovoj društveno odgovornoj kampanji učestvovalo je 11.683 kupaca koji su kupovinom proizvoda dentalne higijene u iznosu od 10 KM ili više dali svoj doprinos donaciji četkica i pasti za zube i edukativnih brošura mališanima u 48 ustanova za odgoj i obrazovanje djece u Bosni i Hercegovini, kao i omogućili organizaciju edukativnih predstava i druženje sa stomotologom u školama.

„Lijepi zubi odraz su ljepote i zdravlja, a dm drogerie markt stručnjak je u oba područja.    Stoga ne iznenađuje naše nastojanje da realizacijom kampanje 'Veseli zubići' ukažemo na važnost očuvanja zdravlja zuba od najranije dobi. Asortiman proizvoda za njegu i zdravlje zuba i usne šupljine u dm-u ima posebno mjesto i drago nam je da su to prepoznali naši kupci, stoga njima i partnerima zahvaljujemo što su dali svoj doprinos donaciji." - kazala je članica Uprave dm-a Admira Isaković.

U znak zahvalnosti za podršku kampanji, kupci su na poklon dobili dječijom maštom ukrašen dm ceker i ostvarili popust do 20% na određene proizvode dentalne higijene. Crteži na cekerima djela su učenika osnovnih škola koje su u sklopu Facebook nagradnog takmičenja poslale najmaštovitije crteže i osvojile edukativno-zabavne predstave i posjete stomatologa.

Stomatologinja spec. dr. Hatidža Fočo nakon posjete jednoj školi izrazila je žaljenje što u BiH još uvijek ne postoje obavezne stomatološke kontrole koje bi roditelje primorale da djeci ustale naviku odlaska stomatologu. „Iz tog razloga, zdravlje zubića djece zavisi od svijesti njihovih roditelja. Djecu, još od vrtića, treba naučiti da se na stomatološke kontrole ne ide samo kada imamo problem ili kada nas boli zub, već stomatološke kontrole trebaju biti učestale i redovne kako ne bi došlo do kvara zuba. Provođenje kampanje 'Veseli zubići' i posjete školama bile su uistinu korisne kako bi barem jedan dio učenika imao priliku saznati nešto više o važnosti očuvanja dentalne higijene. Djeca su naučila koliko dugo i na koji način trebaju prati zube te su izrazili veliku zainteresovanost za komunikaciju sa stomatologom. Na važnost preventivnih odlazaka stomatologu trebalo bi nastaviti i dalje podsjećati i roditelje i djecu." – izjavila je dr. Fočo.

dm će nastaviti provoditi društveno odgovorne kampanje koje su neodvojiv dio poslovanja i djelatnosti ove kompanije. 

 



 
 
 
 
back to top