IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Koje su najveće greške pri kupovini telefona?

08.09.2015

Najveća greška pri izboru paketa mobilne telefonije je izbor modela telefona, odnosno skupo plaćanje aparata koji konkretnom korisniku zaista nije ni potreban.

Posljednjih godina je sve teže odabrati i operatera mobilne telefonije, a kamoli paket usluga, piše sajt za finansijske savjete www.fool.com.

Svi operateri nude slične pakete, a svaki od njih je u ponečemu najbolji među konkurentima. Zato je teško, mada je to i najbolje, paket izabrati zavisno od svojih potreba.

Tada stižu teška pitanja o tome koliko neko podataka mjesečno zaista koristi, koliko će ga koštati ako tu količnu prekorači, da li treba da telefon kupi, ili da ga otplaćuje kroz pretplatu, da li vrijedi promijeniti operatera samo da bi se dobio neki model telefona.

Većina korisnika pravi istu grešku: očarani su mišlju da će imati vrhunski model. Nekada je imalo smisla platiti više jer su tada neki modeli, kao što su iPhonei najnoviji "BlackBerry”, bili daleko nadmoćni nad svima ostalima.

Međutim, sada je teško naći argument da vrijedi kupiti vrhunski model koji košta 600 eura, a ne neki drugi koji ima istovjetnu većinu funkcija, a nekad i sve kao najskuplji, a košta manje od 200 eura.

Većina poslovnih modela operatera je izgrađena na načinu na koji navesti klijente da kupe vrhunske modele telefona. Tako je i sa subvencioniranim dvogodišnjim pretplatničkim ugovorom koji polako nestaje, bar u SAD, a svodi se na to da se "pomogne” korisniku da dođe do vrhunskog modela telefona "po povoljnoj cijeni”.

Tako u zamjenu za višu mjesečnu pretplatu, pretplatnik dođe do telefona za trećinu njegove pune cijene u radnji. Ali, čak i uz to, pravo pitanje je da li kupac u tom slučaju zapravo skupo plaća skuplji model telefona, i to onaj koji mu u stvari i ne treba.

Kako god se računalo, vrhunski modeli telefona koji koštaju u radnji 600 eura, a u pretplatiničkom ugovoru na dvije godine se za njih plaća i po više od 20 eura mjesečno, po svojim osobinama sada više nisu tri puta bolji od modela koji koštaju manje od 200 eura, a za koje se po ugovoru na dvije godine plaća i manje od šest eura mjesečno.

Bezbroj je primera visokofunkcionalnih i veoma dobrih telefona koji koštaju manje od 200 eura, dok isti takvi polovni, koji su fabrički obnovljeni, koštaju i upola manje od toga.

Dok se većina klijenata opredijeli koji će paket usluga uzeti prije svega po izboru ponuđenih modela telefona, trebalo bi da čine obrnuto: da se opredjeljuju prije svega po vrsti, količini i cijeni ponuđenih usluga, a da im sam model telefona bude od drugorazrednog značaja.

Time se, samo na izboru modela telefona, po ugovoru na dvije godine može uštedjeti i više od 400 eura.

Platiti više samo da bi se imao najnoviji i najsjajniji telefon više jednostavno nema smisla, kada se skoro sva, ili čak i sva funkcionalnost koju on ima, može dobiti za mali dio njegove cijene, ako se odabere drugi model. Treba birati paket usluga koji je potreban korisniku, a potom kroz pretplatu ili čak i u radnji kupiti jeftin model telefona koji zadovoljava te potrebe korisnika.

"Možda vam vaše društvo neće zavidjeti na telefonu, ali će vam u džepu ostati mnogo više novca”.


 
 
 
 
back to top