IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Ključni faktor koji određuje uspjeh start-upa

08.10.2015

Koji faktori najviše utiču na to da li će start-up uspjeti ili jednostavno nestati sa tržišta? Zbog čega i pored sjajne ideje, organizovanog tima, stabilnih izvora finansiranja i dobrog poslovnog plana novi biznisi propadaju?Na ova pitanja pokušao je da odgovori Bil Gros, osnivač poslovnog inkubatora Idealab u svom govoru na TED konferenciji, analizirajući 200 kompanija (100 kompanija koje su dio Idealab-a i 100 kompanija koje nisu), prenosi Mint.rs.

Posmatrajući 5 ključnih segmenata koji čine biznis – ideju, tim, poslovni model, finansiranje i tajming, Bil je u svoju analizu uključio kompanije čija se tržišna vrijednost danas mjeri milionima dolara (Instagram, Airbnb, Uber, Youtube CarsDirect, NetZero i Tickets.com), ali i biznis ideje koje nisu zaživjele poput Webvan, Kozmo, Pets.com i Friendster.

Najvažniji faktor je…
Odgovor je iznenadio i osnivača IdeaLab-a. Najvažniji faktor koji određuje uspeh jednog start-upa je tajming. Pravo vrijeme za pokretanje biznisa predstavlja kategoriju koja uspješne biznis modele razdvaja od onih manje uspješnih.
Na drugom mjestu nalazi se tim, dok se ideja, koju mnogi smatraju najvažnijom za uspjeh, nalazi na trećem. Biznis model i finansiranje zauzimaju posljednja dva mjesta.

                                       


 
 
 
 
back to top