IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Klas Zeničanima darovao brašno

13.11.2015

Posjetiteljima Sajma organske i poljoprivredne proizvodnje i etno-narodnog stvaralaštva OPEN'S u Zenici danas je podijeljeno 1.000 kilograma brašna prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo. Zeničani su bili prijatno iznenađeni i obradovani ovom akcijom Klasa.

„Kao i svake godine, supruga i ja smo došli na sajam da pogledamo aktuelnu ponudu domaćih brendova i kupimo ponešto, a dočekalo nas je iznenađenje – besplatno brašno. Klas je zaista privredni gigant i ovom akcijom dokazuje i svoje društveno odgovorno djelovanje. Inače, koristimo sve vrste Klasovog brašna i zadovoljni smo kvalitetom", rekao je Sabahudin Smriko.

U sajamskom dijelu OPEN'S-a, koji će na Trgu Alije Izetbegovića u Zenici trajati do 15. novembra, proizvode su, osim Klasa, izlagale još dvije članice AS GROUP – Sprind i Vispak.

„AS Grupacija je na ovaj način željela dati dodatni doprinos sajmu OPEN'S, jer se ovdje promovira zdrava domaća hrana. Osim toga, željeli smo još jednom skrenuti pažnju javnosti na kvalitet brašna kojeg proizvodi Klas. Ovoga puta fokus je bio na brašnu T-500, koje je u domaćinstvima u BiH i najzastupljenije. Podijelili smo 1.000 komada brašna u pakovanju od jednog kilograma.

Smatramo da je sajam OPENS dobra prilika da Zeničani, ali i svi drugi građani BiH koji ovih dana dođu u Zenicu, na jednom mjestu vide bh. potencijal zdrave hrane. Zdrave hrane imamo, samo je trebamo koristiti. Birajte prvoKLASno", rekla je Senaida Tabić, direktor prodaje Klas d.d. Sarajevo.

Brašno, kao osnovna životna namirnica, u Klasu se proizvodi u strogo kontroliranim procesima i zdravstveno-higijenskim uslovima. Kompletan proizvodni proces je automatiziran i ni u jednom trenutku pšenica potrebna za proizvodnju se ne izlaže rizicima koji bi mogli narušiti njen tehnološki i zdravstveni kvalitet.


 
 
 
 
back to top