IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Kako započeti marketing na društvenim mrežama?

22.06.2016

Marketing na društvenim mrežama, kao i ostale promotivne aktivnosti putem interneta, su postale neophodnost za sve kompanije koje žele da ostvare svoje marektinške ciljeve. Međutim, često se kompanije ne odlučuju na ovakav korak zbog dileme oko toga kako treba da započnu ovaj vid marketinga.

Čak i ako definišu ciljeve koje žele da postignu internet marketingom, često ne znaju odakle da počnu, kako da sakupe prve pratioce ili šta da objavljuju kako bi povećali svijest kod ljudi o postojanju njihove kompanije. U nastavku teksta je odgovoreno na ovakva pitanja, odnosno na ona pitanja koja se najčešće provlače u internet marketingu.

Odgovori na ova pitanja nisu namijenjena samo početnicima u internet marketingu, već takođe mogu biti od koristi i onima koji se duže vrijeme bave marketingom na društvenim mrežama.

Na kojim društvenim mrežama je najbolje dijeliti sadržaj?

Izbor društvenih mreža na kojima ćete dijeliti sadržaj u vezi sa vašom kompanijom zavisi prije svega od djelatnosti kojom se kompanija bavi. Zapravo, treba da definišete da li je sadržaj koji kreirate više okrenut biznisu, razonodi, ili pak informisanju. Nakon toga, neophodno je da odredite da li će vaša aktivnost na društvenim mrežama da se ogleda u objavi tekstova, ili će da podrazumijeva i sadržaj u vidu fotografija, muzike i video-klipova.

Pored toga, treba da upoznate i svoje pratioce. Tačnije, treba da odgovorite na pitanje: ko prati ono što vi radite? Kog su uzrasta vaši pratioci, koliko vremena oni provode na internetu, koliko su skloni prihvatanju novina i slično. Tek kada sve to definišete, možete da iskoristite prednosti društvenih mreža u potpunosti.

Svaka od ovih kategorija pratilaca ima određenu društvenu mrežu na kojoj je zastupljena, ili čak više njih. U zavisnosti od toga gdje se oni nalaze treba da izaberete društvene mreže na kojima ćete da nastupate. Međutim, savjet je da nikako ne preskačete najpopularnije društvene mreže, bez obzira na karakteristike vaših pratilaca. To su svakako Facebook iTwitter, i tamo se nalaze svi.

Za Facebook (eventualno i Twitter) uvjek odvojite vrijeme, a ukoliko imate viška vremena, posvetite se i nekim dodatnim mrežama. To mogu biti Instagram, Google+, LinkedIn,YouTube, Pinterest i slične. Na odluku o tome koje mreže da iskoristite može da utiče i vrsta sadržaja koju kreirate. Da li su u pitanju fotografije, kratki ili duži video-klipovi, audio-materijali i slično. Svaka društvena mreža je specijalizovana za određeni format sadržaja.

Ono što je važno je da ne pravite profile na društvenim mrežama za koje nemate vremena. Jer ukoliko na određenoj društvenoj mreži imate, na primjer, dvije objave u šest mjeseci, djelovaćete neprofesionalno i kao neko koga ne interesuju pratioci, a to svakako nije ono što želite.


 
 
 
 
back to top