IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Kako započeti marketing na društvenim mrežama?

22.06.2016

Marketing na društvenim mrežama, kao i ostale promotivne aktivnosti putem interneta, su postale neophodnost za sve kompanije koje žele da ostvare svoje marektinške ciljeve. Međutim, često se kompanije ne odlučuju na ovakav korak zbog dileme oko toga kako treba da započnu ovaj vid marketinga.

Čak i ako definišu ciljeve koje žele da postignu internet marketingom, često ne znaju odakle da počnu, kako da sakupe prve pratioce ili šta da objavljuju kako bi povećali svijest kod ljudi o postojanju njihove kompanije. U nastavku teksta je odgovoreno na ovakva pitanja, odnosno na ona pitanja koja se najčešće provlače u internet marketingu.

Odgovori na ova pitanja nisu namijenjena samo početnicima u internet marketingu, već takođe mogu biti od koristi i onima koji se duže vrijeme bave marketingom na društvenim mrežama.

Na kojim društvenim mrežama je najbolje dijeliti sadržaj?

Izbor društvenih mreža na kojima ćete dijeliti sadržaj u vezi sa vašom kompanijom zavisi prije svega od djelatnosti kojom se kompanija bavi. Zapravo, treba da definišete da li je sadržaj koji kreirate više okrenut biznisu, razonodi, ili pak informisanju. Nakon toga, neophodno je da odredite da li će vaša aktivnost na društvenim mrežama da se ogleda u objavi tekstova, ili će da podrazumijeva i sadržaj u vidu fotografija, muzike i video-klipova.

Pored toga, treba da upoznate i svoje pratioce. Tačnije, treba da odgovorite na pitanje: ko prati ono što vi radite? Kog su uzrasta vaši pratioci, koliko vremena oni provode na internetu, koliko su skloni prihvatanju novina i slično. Tek kada sve to definišete, možete da iskoristite prednosti društvenih mreža u potpunosti.

Svaka od ovih kategorija pratilaca ima određenu društvenu mrežu na kojoj je zastupljena, ili čak više njih. U zavisnosti od toga gdje se oni nalaze treba da izaberete društvene mreže na kojima ćete da nastupate. Međutim, savjet je da nikako ne preskačete najpopularnije društvene mreže, bez obzira na karakteristike vaših pratilaca. To su svakako Facebook iTwitter, i tamo se nalaze svi.

Za Facebook (eventualno i Twitter) uvjek odvojite vrijeme, a ukoliko imate viška vremena, posvetite se i nekim dodatnim mrežama. To mogu biti Instagram, Google+, LinkedIn,YouTube, Pinterest i slične. Na odluku o tome koje mreže da iskoristite može da utiče i vrsta sadržaja koju kreirate. Da li su u pitanju fotografije, kratki ili duži video-klipovi, audio-materijali i slično. Svaka društvena mreža je specijalizovana za određeni format sadržaja.

Ono što je važno je da ne pravite profile na društvenim mrežama za koje nemate vremena. Jer ukoliko na određenoj društvenoj mreži imate, na primjer, dvije objave u šest mjeseci, djelovaćete neprofesionalno i kao neko koga ne interesuju pratioci, a to svakako nije ono što želite.


 
 
 
 
back to top