IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 22.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Kako pronaći najbolje ponude na rasprodaji

16.01.2013

Poslije novogodišnjih i božićnih praznika, januarske rasprodaje su jedna od najboljih prilika za kupovinu za ljude širom Europe. Ipak, haos i gužve u gradovima, dok ljudi žure na vrijeme obaviti što povoljniju kupovinu, mogu biti velika prepreka u pronalaženju najpovoljnije ponude.

Kupovina na internetu brzo je postala omiljeni način kupovine među potrošačima koji žele uživati u rasprodajama bez ogromnih gužvi kako bi najbolje iskoristili sezonske popuste.

Osim što je takva kupovina praktična, potrošači zapravo mogu ostvariti povoljniju kupovinu kupujući na internetu kada znaju kako i gdje tražiti. Kompanija MasterCard analizirala najnovije trendove i daje nekoliko savjeta kako izvući maksimum iz kupovine preko interneta.

 

Kupovina bez granica

Kako navode iz MasterCarda, elektronska trgovina učinila je međunarodne trgovine pristupačnijim. Dani kada su potrošači morali kupovati u lokalnim dućanima su prošlost; sada kupovina ne završava u lokalnim trgovinama poznatih robnih marki, gradovima ili unutar jedne zemlje.

Elektronska trgovina nam daje pristup širokom spektru robe i usluga širom svijeta. Prema nedavnom istraživanju Europske Komisije, ljudi imaju 16 puta širi izbor ako kupuju u internetskim trgovinama širom Europe umjesto u fizičkim trgovinama u svojim zemljama.

Društveni mediji

Uz napredak društvenih medija kao pratećeg kanala tradicionalne internet trgovine, potrošači nastavljaju otkrivati nove načine kupovine. Ljudi sve više sudjeluju u samom procesu dijeleći informacije i svoje strasti sa zajednicom koja ima slične interese. Mogu učiti iz kritika potrošača ili da u realnom vremenu prime povratnu informaciju od svojih prijatelja prije nego što nešto kupe, bilo da je to putem postavljanja linka prema željenom predmetu ili čak slikanjem komada u garderobi, navodi se u analizi.

 

Iskoristite najbolje od oba svijeta

Internet i mobilna kupovina ostvarili su impresivan rast u prethodnih nekoliko godina. Za mnoge Europljane pametni telefoni postali su njihovi važni pratitelji u kupovini: više od 13% vlasnika pametnih telefona kupovalo je robu i usluge koristeći svoje telefone u septembru 2012. godine.

Ipak, ovaj izuzetan rast nije spriječio odlazak potrošača u kupovinu po trgovinama. Zapravo, potrošači koji obavljaju kupovinu i preko interneta i u fizičkim trgovinama mogu iskoristiti najbolje od oba svijeta. Prema nedavnom istraživanju koje je provela kompanija comScore, gotovo svaki drugi vlasnik pametnog telefona u Velikoj Britaniji (44%) obavio je barem jednu kupnju preko interneta dok je bio fizički prisutan u maloprodajnom objektu.

Trgovci su svjesni ovog rastućeg trenda i prilagođavaju svoju maloprodajnu strategiju tim potrebama. Nedavno istraživanje, koje je za kompaniju MasterCard provela agencija Economist Intelligence Unit, pokazalo je da 30% trgovaca integrira svoja šoping iskustva na internetu i van njega. Primjera radi. u Njemačkoj je lokalni lanac trgovina sportske opreme Sportschek uveo tabele za internet pretragu i iPad-e u svoje objekte. Na taj način trgovac je prikazao sportsku opremu koja je nezahvalna za izlaganje u dućanu, ali i dalje pruža usluge klijentima u samoj trgovini.

 


 
 
 
 
back to top