IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 20.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

Kako pronaći najbolje ponude na rasprodaji

16.01.2013

Poslije novogodišnjih i božićnih praznika, januarske rasprodaje su jedna od najboljih prilika za kupovinu za ljude širom Europe. Ipak, haos i gužve u gradovima, dok ljudi žure na vrijeme obaviti što povoljniju kupovinu, mogu biti velika prepreka u pronalaženju najpovoljnije ponude.

Kupovina na internetu brzo je postala omiljeni način kupovine među potrošačima koji žele uživati u rasprodajama bez ogromnih gužvi kako bi najbolje iskoristili sezonske popuste.

Osim što je takva kupovina praktična, potrošači zapravo mogu ostvariti povoljniju kupovinu kupujući na internetu kada znaju kako i gdje tražiti. Kompanija MasterCard analizirala najnovije trendove i daje nekoliko savjeta kako izvući maksimum iz kupovine preko interneta.

 

Kupovina bez granica

Kako navode iz MasterCarda, elektronska trgovina učinila je međunarodne trgovine pristupačnijim. Dani kada su potrošači morali kupovati u lokalnim dućanima su prošlost; sada kupovina ne završava u lokalnim trgovinama poznatih robnih marki, gradovima ili unutar jedne zemlje.

Elektronska trgovina nam daje pristup širokom spektru robe i usluga širom svijeta. Prema nedavnom istraživanju Europske Komisije, ljudi imaju 16 puta širi izbor ako kupuju u internetskim trgovinama širom Europe umjesto u fizičkim trgovinama u svojim zemljama.

Društveni mediji

Uz napredak društvenih medija kao pratećeg kanala tradicionalne internet trgovine, potrošači nastavljaju otkrivati nove načine kupovine. Ljudi sve više sudjeluju u samom procesu dijeleći informacije i svoje strasti sa zajednicom koja ima slične interese. Mogu učiti iz kritika potrošača ili da u realnom vremenu prime povratnu informaciju od svojih prijatelja prije nego što nešto kupe, bilo da je to putem postavljanja linka prema željenom predmetu ili čak slikanjem komada u garderobi, navodi se u analizi.

 

Iskoristite najbolje od oba svijeta

Internet i mobilna kupovina ostvarili su impresivan rast u prethodnih nekoliko godina. Za mnoge Europljane pametni telefoni postali su njihovi važni pratitelji u kupovini: više od 13% vlasnika pametnih telefona kupovalo je robu i usluge koristeći svoje telefone u septembru 2012. godine.

Ipak, ovaj izuzetan rast nije spriječio odlazak potrošača u kupovinu po trgovinama. Zapravo, potrošači koji obavljaju kupovinu i preko interneta i u fizičkim trgovinama mogu iskoristiti najbolje od oba svijeta. Prema nedavnom istraživanju koje je provela kompanija comScore, gotovo svaki drugi vlasnik pametnog telefona u Velikoj Britaniji (44%) obavio je barem jednu kupnju preko interneta dok je bio fizički prisutan u maloprodajnom objektu.

Trgovci su svjesni ovog rastućeg trenda i prilagođavaju svoju maloprodajnu strategiju tim potrebama. Nedavno istraživanje, koje je za kompaniju MasterCard provela agencija Economist Intelligence Unit, pokazalo je da 30% trgovaca integrira svoja šoping iskustva na internetu i van njega. Primjera radi. u Njemačkoj je lokalni lanac trgovina sportske opreme Sportschek uveo tabele za internet pretragu i iPad-e u svoje objekte. Na taj način trgovac je prikazao sportsku opremu koja je nezahvalna za izlaganje u dućanu, ali i dalje pruža usluge klijentima u samoj trgovini.

 


 
 
 
 
back to top