IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Kako pronaći najbolje ponude na rasprodaji

16.01.2013

Poslije novogodišnjih i božićnih praznika, januarske rasprodaje su jedna od najboljih prilika za kupovinu za ljude širom Europe. Ipak, haos i gužve u gradovima, dok ljudi žure na vrijeme obaviti što povoljniju kupovinu, mogu biti velika prepreka u pronalaženju najpovoljnije ponude.

Kupovina na internetu brzo je postala omiljeni način kupovine među potrošačima koji žele uživati u rasprodajama bez ogromnih gužvi kako bi najbolje iskoristili sezonske popuste.

Osim što je takva kupovina praktična, potrošači zapravo mogu ostvariti povoljniju kupovinu kupujući na internetu kada znaju kako i gdje tražiti. Kompanija MasterCard analizirala najnovije trendove i daje nekoliko savjeta kako izvući maksimum iz kupovine preko interneta.

 

Kupovina bez granica

Kako navode iz MasterCarda, elektronska trgovina učinila je međunarodne trgovine pristupačnijim. Dani kada su potrošači morali kupovati u lokalnim dućanima su prošlost; sada kupovina ne završava u lokalnim trgovinama poznatih robnih marki, gradovima ili unutar jedne zemlje.

Elektronska trgovina nam daje pristup širokom spektru robe i usluga širom svijeta. Prema nedavnom istraživanju Europske Komisije, ljudi imaju 16 puta širi izbor ako kupuju u internetskim trgovinama širom Europe umjesto u fizičkim trgovinama u svojim zemljama.

Društveni mediji

Uz napredak društvenih medija kao pratećeg kanala tradicionalne internet trgovine, potrošači nastavljaju otkrivati nove načine kupovine. Ljudi sve više sudjeluju u samom procesu dijeleći informacije i svoje strasti sa zajednicom koja ima slične interese. Mogu učiti iz kritika potrošača ili da u realnom vremenu prime povratnu informaciju od svojih prijatelja prije nego što nešto kupe, bilo da je to putem postavljanja linka prema željenom predmetu ili čak slikanjem komada u garderobi, navodi se u analizi.

 

Iskoristite najbolje od oba svijeta

Internet i mobilna kupovina ostvarili su impresivan rast u prethodnih nekoliko godina. Za mnoge Europljane pametni telefoni postali su njihovi važni pratitelji u kupovini: više od 13% vlasnika pametnih telefona kupovalo je robu i usluge koristeći svoje telefone u septembru 2012. godine.

Ipak, ovaj izuzetan rast nije spriječio odlazak potrošača u kupovinu po trgovinama. Zapravo, potrošači koji obavljaju kupovinu i preko interneta i u fizičkim trgovinama mogu iskoristiti najbolje od oba svijeta. Prema nedavnom istraživanju koje je provela kompanija comScore, gotovo svaki drugi vlasnik pametnog telefona u Velikoj Britaniji (44%) obavio je barem jednu kupnju preko interneta dok je bio fizički prisutan u maloprodajnom objektu.

Trgovci su svjesni ovog rastućeg trenda i prilagođavaju svoju maloprodajnu strategiju tim potrebama. Nedavno istraživanje, koje je za kompaniju MasterCard provela agencija Economist Intelligence Unit, pokazalo je da 30% trgovaca integrira svoja šoping iskustva na internetu i van njega. Primjera radi. u Njemačkoj je lokalni lanac trgovina sportske opreme Sportschek uveo tabele za internet pretragu i iPad-e u svoje objekte. Na taj način trgovac je prikazao sportsku opremu koja je nezahvalna za izlaganje u dućanu, ali i dalje pruža usluge klijentima u samoj trgovini.

 


 
 
 
 
back to top