IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Kako napraviti odličan oglas vašeg brenda na "Facebooku"?

15.12.2015

"Facebook" je postao odličan medij promocije. Velik broj korisnika na društvenim mrežama čini ga jako utjecajnijim marketinškim poljem.

U svojoj knjizi, "No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing", poslovni trener i savjetnik Den S. Kenedi (Dan S. Kennedy) i marketinški strateg Kim Volš-Filips (Kim Walsh-Phillips) su odlučili pokazati kako koristiti poznata marketinška načela na različitim društvenim mrežama kako bi ostvarili stvarne rezultate i dobit. Neke od njih vam donosimo u nastavku.

- Svoj oglas uvijek kreirajte tako da se direktno obraćate osobi koja ga čita. Dakle, koristite riječ "vi" u osmišljavanju slogana koji ćete istaknuti.

- Budite kontroverzni. Trebate zaintrigirati osobu i potaknuti je da sazna više o vama. Trebate joj dati odgovor na pitanje – zašto bi uopće obratila pozornost na vas?

- Istaknite vaše vrijednosti i ne pokušavajte se svidjeti svima. Naglasak stavite na ono što vas čini drugačijima i zašto je čitanje vaše reklame pomno utrošeno vrijeme.

- Ukoliko koristite fotografiju u vašem oglasu, pomno ju izaberite. Dokazano je da najbolji učinak na osobu ima fotografija na kojoj se osoba smije i gleda direktno u kameru.

- Pomno birajte i boje koje će se vidjeti na fotografiji. Dokazano je da je crvena boja imala 75% bolji učinak nego bilo koja druga boja.

- Dajte im nagradu. Unutar oglasa dajte mali trailer onoga što će ih dočekati kad kliknu na vašu stranicu. Klik bi ih trebao voditi do zanimljivog videa, inspirativnih izjava, besplatnih kupona...

- Dajte im dokaz. Pazite da URL vašeg oglasa vodi na stranicu na kojoj će svaka osoba vidjeti i dokaze svega onoga što ste im obećali u oglasu.

- Kroz svoj oglas, recite čitateljima što želite od njih. Navedite ih da budu dio vaše priče kroz određene radnje.

- Budući da vaš oglas na "Facebook"-u podrazumijeva kraći tekst, pazite da njegov sadržaj bude samo mali uvod u ono što čitatelja čeka kad posjeti vašu stranicu. Probudite znatiželju.


 
 
 
 
back to top