IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Kako napraviti odličan oglas vašeg brenda na "Facebooku"?

15.12.2015

"Facebook" je postao odličan medij promocije. Velik broj korisnika na društvenim mrežama čini ga jako utjecajnijim marketinškim poljem.

U svojoj knjizi, "No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing", poslovni trener i savjetnik Den S. Kenedi (Dan S. Kennedy) i marketinški strateg Kim Volš-Filips (Kim Walsh-Phillips) su odlučili pokazati kako koristiti poznata marketinška načela na različitim društvenim mrežama kako bi ostvarili stvarne rezultate i dobit. Neke od njih vam donosimo u nastavku.

- Svoj oglas uvijek kreirajte tako da se direktno obraćate osobi koja ga čita. Dakle, koristite riječ "vi" u osmišljavanju slogana koji ćete istaknuti.

- Budite kontroverzni. Trebate zaintrigirati osobu i potaknuti je da sazna više o vama. Trebate joj dati odgovor na pitanje – zašto bi uopće obratila pozornost na vas?

- Istaknite vaše vrijednosti i ne pokušavajte se svidjeti svima. Naglasak stavite na ono što vas čini drugačijima i zašto je čitanje vaše reklame pomno utrošeno vrijeme.

- Ukoliko koristite fotografiju u vašem oglasu, pomno ju izaberite. Dokazano je da najbolji učinak na osobu ima fotografija na kojoj se osoba smije i gleda direktno u kameru.

- Pomno birajte i boje koje će se vidjeti na fotografiji. Dokazano je da je crvena boja imala 75% bolji učinak nego bilo koja druga boja.

- Dajte im nagradu. Unutar oglasa dajte mali trailer onoga što će ih dočekati kad kliknu na vašu stranicu. Klik bi ih trebao voditi do zanimljivog videa, inspirativnih izjava, besplatnih kupona...

- Dajte im dokaz. Pazite da URL vašeg oglasa vodi na stranicu na kojoj će svaka osoba vidjeti i dokaze svega onoga što ste im obećali u oglasu.

- Kroz svoj oglas, recite čitateljima što želite od njih. Navedite ih da budu dio vaše priče kroz određene radnje.

- Budući da vaš oglas na "Facebook"-u podrazumijeva kraći tekst, pazite da njegov sadržaj bude samo mali uvod u ono što čitatelja čeka kad posjeti vašu stranicu. Probudite znatiželju.


 
 
 
 
back to top