IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Kako napraviti odličan oglas vašeg brenda na "Facebooku"?

15.12.2015

"Facebook" je postao odličan medij promocije. Velik broj korisnika na društvenim mrežama čini ga jako utjecajnijim marketinškim poljem.

U svojoj knjizi, "No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing", poslovni trener i savjetnik Den S. Kenedi (Dan S. Kennedy) i marketinški strateg Kim Volš-Filips (Kim Walsh-Phillips) su odlučili pokazati kako koristiti poznata marketinška načela na različitim društvenim mrežama kako bi ostvarili stvarne rezultate i dobit. Neke od njih vam donosimo u nastavku.

- Svoj oglas uvijek kreirajte tako da se direktno obraćate osobi koja ga čita. Dakle, koristite riječ "vi" u osmišljavanju slogana koji ćete istaknuti.

- Budite kontroverzni. Trebate zaintrigirati osobu i potaknuti je da sazna više o vama. Trebate joj dati odgovor na pitanje – zašto bi uopće obratila pozornost na vas?

- Istaknite vaše vrijednosti i ne pokušavajte se svidjeti svima. Naglasak stavite na ono što vas čini drugačijima i zašto je čitanje vaše reklame pomno utrošeno vrijeme.

- Ukoliko koristite fotografiju u vašem oglasu, pomno ju izaberite. Dokazano je da najbolji učinak na osobu ima fotografija na kojoj se osoba smije i gleda direktno u kameru.

- Pomno birajte i boje koje će se vidjeti na fotografiji. Dokazano je da je crvena boja imala 75% bolji učinak nego bilo koja druga boja.

- Dajte im nagradu. Unutar oglasa dajte mali trailer onoga što će ih dočekati kad kliknu na vašu stranicu. Klik bi ih trebao voditi do zanimljivog videa, inspirativnih izjava, besplatnih kupona...

- Dajte im dokaz. Pazite da URL vašeg oglasa vodi na stranicu na kojoj će svaka osoba vidjeti i dokaze svega onoga što ste im obećali u oglasu.

- Kroz svoj oglas, recite čitateljima što želite od njih. Navedite ih da budu dio vaše priče kroz određene radnje.

- Budući da vaš oglas na "Facebook"-u podrazumijeva kraći tekst, pazite da njegov sadržaj bude samo mali uvod u ono što čitatelja čeka kad posjeti vašu stranicu. Probudite znatiželju.


 
 
 
 
back to top