IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Kako milenijalci mogu da prerastu u uspješne vođe kompanija?

17.06.2016

Koje su to karakteristike vođe i kako ih razviti kod milenijalaca (uzrast od 18 do 35 godina)? Ovo su neke od tema kojima se bavila "Millennial Leadership Summit" u Torontu, a odgovor na navedena pitanja dao je motivacioni govornik Simon Trevarthen, prenosi "The World Economic Forum". Trevarthen je tom prilikom istakao četiri osobine koje budući lideri treba da njeguju.



1. Kreativnost

Kreativnost i inovativnost su i te kako cijenjene osobine u poslovnom svijetu. Zaposleni koji na radnom mjestu dobiju priliku da ispolje kreativnu energiju su motivisaniji, a samim tim i produktivniji. 

2. Dobra organizacija radnog vremena

Sa ubrzanim tempom poslovanja organizacione sposobnosti postaju sve važnije. Milenijalci koji na vrijeme savladaju tehnike "time management"-a imaće veliku prednost u poslovnom svijetu. Trevarthen je naglasio da je važno uspostaviti prioritete u toku radnog dana i obavljati zadatke u sinergiji sa kolegama. 

3. Spremnost na dijalog

Milenijalci su navikli da ih drugi slušaju. U poslu je, međutim, neophodan dijalog. Milenijalci koji nauče da saslušaju tuđe stavove imaju veće šanse da zauzmu pozicije lidera. 

4. Donošenje odluka na osnovu principa 

Individualni principi su ono što svakog od nas izdvaja od kolega. Zbog toga je bitno voditi se tim vrijedostima pri donošenju poslovnih odluka. Trevarthen je istakao potrebu milenijalaca da "slijede svoje snove". Budući da se odlučuju za radna mjesta u skladu sa svojim moralnim vrijednostima i interesovanjima, milenijalci su privrženi poslu, te imaju potencijal da postanu prvoklasni lideri kompanija.


 
 
 
 
back to top