IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 16.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Kako da se razlikujete od konkurencije?

11.06.2015

Ukoliko želite da zavladate na tržištu rada i da svojim klijentima budete baš vi pravi izbor morate da se razlikujete od konkurencije. Međutim, to nije nimalo lak posao, ali uz nekoliko saveta možete da uspijete.

Specijalizujte se za određenu uslugu i za određenu grupu klijenata – ne možete raditi tako da nudite sve. Jako je bitno da klijentima ponudite određene stvari za koje ste sigurni da ste najbolji. Ukoliko želite da privučete određenu grupu klijenta pažnju posvetite samo njima i njihovoj vrsti posla. Na ovaj način ćete uspjeti da prodate svoju uslugu.

Potrudite se da se što bolje reklamirate – reklamirajte se preko veb stranica, društvenih mreža, reklama, a najvažnije od svega je da razgovarate s klijentima. Kada razgovarate s klijentima neka vaša poruka bude jasna i na jednostavan način im objasnite zašto bi oni trebalo da odaberu baš vašu uslugu.

Morate biti stručni i školovani – ako želite nekom klijentu da prodate svoju uslugu dokažite mu da ste stručni u tome što radite. Takođe, jako je bitno i da ste školovani. Svaki dan se trudite da se što više usavršavate i da usavršavate svoje vještine, jer je to najbolji način da se istaknete.

 

 


 
 
 
 
back to top