IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 19.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Kako da se razlikujete od konkurencije?

11.06.2015

Ukoliko želite da zavladate na tržištu rada i da svojim klijentima budete baš vi pravi izbor morate da se razlikujete od konkurencije. Međutim, to nije nimalo lak posao, ali uz nekoliko saveta možete da uspijete.

Specijalizujte se za određenu uslugu i za određenu grupu klijenata – ne možete raditi tako da nudite sve. Jako je bitno da klijentima ponudite određene stvari za koje ste sigurni da ste najbolji. Ukoliko želite da privučete određenu grupu klijenta pažnju posvetite samo njima i njihovoj vrsti posla. Na ovaj način ćete uspjeti da prodate svoju uslugu.

Potrudite se da se što bolje reklamirate – reklamirajte se preko veb stranica, društvenih mreža, reklama, a najvažnije od svega je da razgovarate s klijentima. Kada razgovarate s klijentima neka vaša poruka bude jasna i na jednostavan način im objasnite zašto bi oni trebalo da odaberu baš vašu uslugu.

Morate biti stručni i školovani – ako želite nekom klijentu da prodate svoju uslugu dokažite mu da ste stručni u tome što radite. Takođe, jako je bitno i da ste školovani. Svaki dan se trudite da se što više usavršavate i da usavršavate svoje vještine, jer je to najbolji način da se istaknete.

 

 


 
 
 
 
back to top