IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 20.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Kako da se razlikujete od konkurencije?

11.06.2015

Ukoliko želite da zavladate na tržištu rada i da svojim klijentima budete baš vi pravi izbor morate da se razlikujete od konkurencije. Međutim, to nije nimalo lak posao, ali uz nekoliko saveta možete da uspijete.

Specijalizujte se za određenu uslugu i za određenu grupu klijenata – ne možete raditi tako da nudite sve. Jako je bitno da klijentima ponudite određene stvari za koje ste sigurni da ste najbolji. Ukoliko želite da privučete određenu grupu klijenta pažnju posvetite samo njima i njihovoj vrsti posla. Na ovaj način ćete uspjeti da prodate svoju uslugu.

Potrudite se da se što bolje reklamirate – reklamirajte se preko veb stranica, društvenih mreža, reklama, a najvažnije od svega je da razgovarate s klijentima. Kada razgovarate s klijentima neka vaša poruka bude jasna i na jednostavan način im objasnite zašto bi oni trebalo da odaberu baš vašu uslugu.

Morate biti stručni i školovani – ako želite nekom klijentu da prodate svoju uslugu dokažite mu da ste stručni u tome što radite. Takođe, jako je bitno i da ste školovani. Svaki dan se trudite da se što više usavršavate i da usavršavate svoje vještine, jer je to najbolji način da se istaknete.

 

 


 
 
 
 
back to top