IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 16.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Kako da napravite dobru poslovnu stranicu na Facebooku?

19.11.2015

Facebook je postao osnovni vid promocije. Ukoliko poslujete na ovoj mreži primijetili ste promjene. Evo nekoliko savjeta kako da napravite stranicu onakvom kakvu je vi želite i takvu da ona radi za vas.Zausjpeh vaše stranice je trenutno najbitniji reach. Vrednovanje vaše stranice se ogleda kroz lajkove navodi stranica Quora. Facebook je ušao u novo doba, a na vama je da odlučite kako ćete poslovati. Ipak, ne zaboravite da je on trenutno na samom vrhu kada su posao i reklama u pitanju.

Koristite reklamiranje

I to radite kada god možete. Koliko god da se cijena oglašavanja podiže, vrijedi. Facebook sadrži ogromnu bazu podataka na osnovu kojih možete doći do targetirane ciljne grupe. Imate tutorijalei vodiče koji će vam pomoći da uradite tačno ono što želite. Jednostavno uđite u upravljanje oglasima i naučite kako da ih koristite. Čak i uplata od 15 eura vam može mnogo pomoći.

Imajte uvid u svoju publiku

Uvid u publiku koja prati vašu stranicu se nalazi na vrhu kontrolne table. Praćenjem toga ćete saznati dosta o tome ko ste vi i ko je vaša publika. Takođe na taj način možete procijeniti da li je sadržaj u koji ulažete stigao do pravih ljudi. Pratite fluktuaciju usljed lansiranjanovih poruka.

Stavite video direktno na Facebook

Ova društvena mreža preferira snimke koji su direktno stavljeni ovim putem, a ne preko drugih linkova. Razlog je da bi njihov ’video proizvod’ bio ispred ostalih. Facebook ne želi da ni po koju cijenu odlazite sa njihovog sajta, naročito ne kod tako velikog konkurenta kao što je You Tube. Dakle ukoliko video stavite direktno ova mreža će vas nagraditi većim reach-om. Ovo je jedna veoma zanimljiva činjenica i savjetujemo da je i sami provjerite.

Ne odustajte od ’organskih postova’

Primijetili ste da Facebook sada funkcioniše po principu ’plati pa se klati’ ali naravno da niko nije očekivao da će tako moćna mreža, kada je oglašavanje u pitanju, biti besplatna dovijeka. Ukoliko niste sigurni da li da nastavite sa ’organskim postovima’ savjet je da preispitate koliko ste novca i vremena uložili u to i, na kraju, kakve rezultate imate. Ukoliko vam neki post vidi samo petoro ljudi, ali od kojih će vam troje biti klijenti koji će donijeti nekoliko hiljada, to i nije tako loše.


 
 
 
 
back to top