IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 20.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Kako da napravite dobru poslovnu stranicu na Facebooku?

19.11.2015

Facebook je postao osnovni vid promocije. Ukoliko poslujete na ovoj mreži primijetili ste promjene. Evo nekoliko savjeta kako da napravite stranicu onakvom kakvu je vi želite i takvu da ona radi za vas.Zausjpeh vaše stranice je trenutno najbitniji reach. Vrednovanje vaše stranice se ogleda kroz lajkove navodi stranica Quora. Facebook je ušao u novo doba, a na vama je da odlučite kako ćete poslovati. Ipak, ne zaboravite da je on trenutno na samom vrhu kada su posao i reklama u pitanju.

Koristite reklamiranje

I to radite kada god možete. Koliko god da se cijena oglašavanja podiže, vrijedi. Facebook sadrži ogromnu bazu podataka na osnovu kojih možete doći do targetirane ciljne grupe. Imate tutorijalei vodiče koji će vam pomoći da uradite tačno ono što želite. Jednostavno uđite u upravljanje oglasima i naučite kako da ih koristite. Čak i uplata od 15 eura vam može mnogo pomoći.

Imajte uvid u svoju publiku

Uvid u publiku koja prati vašu stranicu se nalazi na vrhu kontrolne table. Praćenjem toga ćete saznati dosta o tome ko ste vi i ko je vaša publika. Takođe na taj način možete procijeniti da li je sadržaj u koji ulažete stigao do pravih ljudi. Pratite fluktuaciju usljed lansiranjanovih poruka.

Stavite video direktno na Facebook

Ova društvena mreža preferira snimke koji su direktno stavljeni ovim putem, a ne preko drugih linkova. Razlog je da bi njihov ’video proizvod’ bio ispred ostalih. Facebook ne želi da ni po koju cijenu odlazite sa njihovog sajta, naročito ne kod tako velikog konkurenta kao što je You Tube. Dakle ukoliko video stavite direktno ova mreža će vas nagraditi većim reach-om. Ovo je jedna veoma zanimljiva činjenica i savjetujemo da je i sami provjerite.

Ne odustajte od ’organskih postova’

Primijetili ste da Facebook sada funkcioniše po principu ’plati pa se klati’ ali naravno da niko nije očekivao da će tako moćna mreža, kada je oglašavanje u pitanju, biti besplatna dovijeka. Ukoliko niste sigurni da li da nastavite sa ’organskim postovima’ savjet je da preispitate koliko ste novca i vremena uložili u to i, na kraju, kakve rezultate imate. Ukoliko vam neki post vidi samo petoro ljudi, ali od kojih će vam troje biti klijenti koji će donijeti nekoliko hiljada, to i nije tako loše.


 
 
 
 
back to top