IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 23.04.2018 || Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |   ||
   

Internet dominira u oglašavanju

26.06.2015
Zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja putem mobilnih telefona i tablet kompjutera, oglašavanje na internetu nadmašiće televizijsko do 2017. godine, procjenjuje Zenith Optimedia.

Ta firma za zakup oglasnog prostora, u vlasništvu agencije Publicis, objavila je u ponedeljak analizu u kojoj procjenjuje da će se udio oglašavanja putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tablet računara – u razdoblju od 2014. do 2017. u svijetu udvostručiti, na 12,9 posto, dok će ukupno oglašavanje na internetu dostići udio od 28 posto. Cjelokupnom rastu oglašavanja u tom razdoblju pridonijet će sa 70 posto.

Zenith Optimedia definiše globalnu potrošnju na oglašavanje podacima s 12 najvećih oglašavačkih tržišta u svijetu.

Internet se brzo pokazao kao dominantni oglašavački medij i po sadašnjim trendovima prestići će televiziju do kraja decenije. Rapidno raste vrijeme koje gledaoci provode prateći online video sadržaje na svojim laptopovima, tabletima i pametnim telefonima, a oglašivači preusmjeravaju svoje budžete na online medije kako bi pratili te trendove, kazao je Steve King, izvršni direktor Zenith Optimidije.

Analiza te firme pokazuje da bi u iduće dvije godine internet mogao postati dominantni oglašavački medij u Kini, Njemačkoj, Finskoj, Irskoj i na Novom Zelandu, a već je sada najveći oglašavački medij u Australiji, Kanadi, Danskoj, Holandiji, Švedskoj i Britaniji.

Zenith također procjenjuje da će u ovoj godini rast potrošnje na oglašavanje u svijetu porasti za 4,2 odsto, na 531 milijardu dolara.

 
 
 
 
back to top