IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Internet dominira u oglašavanju

26.06.2015
Zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja putem mobilnih telefona i tablet kompjutera, oglašavanje na internetu nadmašiće televizijsko do 2017. godine, procjenjuje Zenith Optimedia.

Ta firma za zakup oglasnog prostora, u vlasništvu agencije Publicis, objavila je u ponedeljak analizu u kojoj procjenjuje da će se udio oglašavanja putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tablet računara – u razdoblju od 2014. do 2017. u svijetu udvostručiti, na 12,9 posto, dok će ukupno oglašavanje na internetu dostići udio od 28 posto. Cjelokupnom rastu oglašavanja u tom razdoblju pridonijet će sa 70 posto.

Zenith Optimedia definiše globalnu potrošnju na oglašavanje podacima s 12 najvećih oglašavačkih tržišta u svijetu.

Internet se brzo pokazao kao dominantni oglašavački medij i po sadašnjim trendovima prestići će televiziju do kraja decenije. Rapidno raste vrijeme koje gledaoci provode prateći online video sadržaje na svojim laptopovima, tabletima i pametnim telefonima, a oglašivači preusmjeravaju svoje budžete na online medije kako bi pratili te trendove, kazao je Steve King, izvršni direktor Zenith Optimidije.

Analiza te firme pokazuje da bi u iduće dvije godine internet mogao postati dominantni oglašavački medij u Kini, Njemačkoj, Finskoj, Irskoj i na Novom Zelandu, a već je sada najveći oglašavački medij u Australiji, Kanadi, Danskoj, Holandiji, Švedskoj i Britaniji.

Zenith također procjenjuje da će u ovoj godini rast potrošnje na oglašavanje u svijetu porasti za 4,2 odsto, na 531 milijardu dolara.

 
 
 
 
back to top