IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Internet dominira u oglašavanju

26.06.2015
Zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja putem mobilnih telefona i tablet kompjutera, oglašavanje na internetu nadmašiće televizijsko do 2017. godine, procjenjuje Zenith Optimedia.

Ta firma za zakup oglasnog prostora, u vlasništvu agencije Publicis, objavila je u ponedeljak analizu u kojoj procjenjuje da će se udio oglašavanja putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tablet računara – u razdoblju od 2014. do 2017. u svijetu udvostručiti, na 12,9 posto, dok će ukupno oglašavanje na internetu dostići udio od 28 posto. Cjelokupnom rastu oglašavanja u tom razdoblju pridonijet će sa 70 posto.

Zenith Optimedia definiše globalnu potrošnju na oglašavanje podacima s 12 najvećih oglašavačkih tržišta u svijetu.

Internet se brzo pokazao kao dominantni oglašavački medij i po sadašnjim trendovima prestići će televiziju do kraja decenije. Rapidno raste vrijeme koje gledaoci provode prateći online video sadržaje na svojim laptopovima, tabletima i pametnim telefonima, a oglašivači preusmjeravaju svoje budžete na online medije kako bi pratili te trendove, kazao je Steve King, izvršni direktor Zenith Optimidije.

Analiza te firme pokazuje da bi u iduće dvije godine internet mogao postati dominantni oglašavački medij u Kini, Njemačkoj, Finskoj, Irskoj i na Novom Zelandu, a već je sada najveći oglašavački medij u Australiji, Kanadi, Danskoj, Holandiji, Švedskoj i Britaniji.

Zenith također procjenjuje da će u ovoj godini rast potrošnje na oglašavanje u svijetu porasti za 4,2 odsto, na 531 milijardu dolara.

 
 
 
 
back to top