IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Internet dominira u oglašavanju

26.06.2015
Zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja putem mobilnih telefona i tablet kompjutera, oglašavanje na internetu nadmašiće televizijsko do 2017. godine, procjenjuje Zenith Optimedia.

Ta firma za zakup oglasnog prostora, u vlasništvu agencije Publicis, objavila je u ponedeljak analizu u kojoj procjenjuje da će se udio oglašavanja putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tablet računara – u razdoblju od 2014. do 2017. u svijetu udvostručiti, na 12,9 posto, dok će ukupno oglašavanje na internetu dostići udio od 28 posto. Cjelokupnom rastu oglašavanja u tom razdoblju pridonijet će sa 70 posto.

Zenith Optimedia definiše globalnu potrošnju na oglašavanje podacima s 12 najvećih oglašavačkih tržišta u svijetu.

Internet se brzo pokazao kao dominantni oglašavački medij i po sadašnjim trendovima prestići će televiziju do kraja decenije. Rapidno raste vrijeme koje gledaoci provode prateći online video sadržaje na svojim laptopovima, tabletima i pametnim telefonima, a oglašivači preusmjeravaju svoje budžete na online medije kako bi pratili te trendove, kazao je Steve King, izvršni direktor Zenith Optimidije.

Analiza te firme pokazuje da bi u iduće dvije godine internet mogao postati dominantni oglašavački medij u Kini, Njemačkoj, Finskoj, Irskoj i na Novom Zelandu, a već je sada najveći oglašavački medij u Australiji, Kanadi, Danskoj, Holandiji, Švedskoj i Britaniji.

Zenith također procjenjuje da će u ovoj godini rast potrošnje na oglašavanje u svijetu porasti za 4,2 odsto, na 531 milijardu dolara.

 
 
 
 
back to top