IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 23.04.2018 || Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |   ||
   

Hrana ukusnija ako je jedemo kvalitetnijim escajgom

13.08.2015
Nedavno britansko istraživanje otkriva da tip escajga koji koristimo tokom jela utiče na našu percepciju hrane.

Studija istraživača sa Univerziteta u Oksfordu, čiji su rezultati objavljeni u časopisu "Flavour", pokazala je da upotrebom kvalitetnijih, težih viljušaka i noževa stičemo utisak da je hrana koju jedemo ukusnija.

U eksperimentu je učestvovalo 130 gostiju jednog restorana u Edinburgu, u Škotskoj.

Svima je servirano isto jelo, ali sa različitim priborom.

Gosti koji su jeli sa kvalitetnijim escajgom (tri puta težim od ostalih) rekli su da je jelo izuzetno ukusno, a takođe su visoko ocijenili njegov izgled i način posluživanja. Bili su spremni i da plate čak 15% višu cijenu od ostalih klijenata.

- Vrlo je vjerovatno da su ova pozitivna i negativna iskustva koja se pripisuju priboru implicitno "prenijeta" na naš doživljaj hrane. Taj fenomen je ono što nazivamo "transfer osjećanja" - objasnio je autor studije Čarls Mičel.

On smatra da korišćenje finijeg escajga povećava pažnju koju posvećujemo jelu pa samim tim i naše uživanje u njemu.


 
 
 
 
back to top