IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

Hrana ukusnija ako je jedemo kvalitetnijim escajgom

13.08.2015
Nedavno britansko istraživanje otkriva da tip escajga koji koristimo tokom jela utiče na našu percepciju hrane.

Studija istraživača sa Univerziteta u Oksfordu, čiji su rezultati objavljeni u časopisu "Flavour", pokazala je da upotrebom kvalitetnijih, težih viljušaka i noževa stičemo utisak da je hrana koju jedemo ukusnija.

U eksperimentu je učestvovalo 130 gostiju jednog restorana u Edinburgu, u Škotskoj.

Svima je servirano isto jelo, ali sa različitim priborom.

Gosti koji su jeli sa kvalitetnijim escajgom (tri puta težim od ostalih) rekli su da je jelo izuzetno ukusno, a takođe su visoko ocijenili njegov izgled i način posluživanja. Bili su spremni i da plate čak 15% višu cijenu od ostalih klijenata.

- Vrlo je vjerovatno da su ova pozitivna i negativna iskustva koja se pripisuju priboru implicitno "prenijeta" na naš doživljaj hrane. Taj fenomen je ono što nazivamo "transfer osjećanja" - objasnio je autor studije Čarls Mičel.

On smatra da korišćenje finijeg escajga povećava pažnju koju posvećujemo jelu pa samim tim i naše uživanje u njemu.


 
 
 
 
back to top