IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |   ||
   

Hrana ukusnija ako je jedemo kvalitetnijim escajgom

13.08.2015
Nedavno britansko istraživanje otkriva da tip escajga koji koristimo tokom jela utiče na našu percepciju hrane.

Studija istraživača sa Univerziteta u Oksfordu, čiji su rezultati objavljeni u časopisu "Flavour", pokazala je da upotrebom kvalitetnijih, težih viljušaka i noževa stičemo utisak da je hrana koju jedemo ukusnija.

U eksperimentu je učestvovalo 130 gostiju jednog restorana u Edinburgu, u Škotskoj.

Svima je servirano isto jelo, ali sa različitim priborom.

Gosti koji su jeli sa kvalitetnijim escajgom (tri puta težim od ostalih) rekli su da je jelo izuzetno ukusno, a takođe su visoko ocijenili njegov izgled i način posluživanja. Bili su spremni i da plate čak 15% višu cijenu od ostalih klijenata.

- Vrlo je vjerovatno da su ova pozitivna i negativna iskustva koja se pripisuju priboru implicitno "prenijeta" na naš doživljaj hrane. Taj fenomen je ono što nazivamo "transfer osjećanja" - objasnio je autor studije Čarls Mičel.

On smatra da korišćenje finijeg escajga povećava pažnju koju posvećujemo jelu pa samim tim i naše uživanje u njemu.


 
 
 
 
back to top