IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 15.08.2018 || Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

Henkel Ceresit na tržištu BIH ostvario skoro 50 posto rasta u 2012. godini

14.03.2013
Nakon izuzetno uspješne godine Ceresit, neizostavni dio svake kvalitetne gradnje i ove godine učestvuje na Međunarodnom sajmu građevine GRAMES, koji se održava od 13. do 18. marta na Banjalučkom velesajmu. Kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Ceresit će ove godine intenzivirati svoje aktivnosti na bosanskohercegovačkom tržišu.

Na Ceresit štandu, kompanija je predstavila svoje vrhunsko ljepilo za keramičke pločice CM11 PLUS, kao i neke od najznačajnijih proizvoda kad je u pitanju ljepilo za keramiku, fug mase, silikoni, termoizolacione fasade, hidroizolacija, sistemi za podopolaganje, samonivelišuće mase i ljepilo široke potrošnje. Također, posjetiocima je predstavljena posljednja inovacija, vrijedna preko 1 milion KM,  nov paletizer Stretch Hood, potpuno nov način pakovanja paleta. Ovom inovacijom smanjena je mogućnost deformacije palete i proizvoda pri transportu i obezbijeđeno je sigurno vanjsko skladištenje paleta koje su otporne na kišu i snijeg. 

„Izuzetno nam je drago što je domaći potrošač prepoznao pouzdanost i kvalitet Ceresit proizvoda, što se ogleda u ostvarenom rastu od skoro 50% u odnosu na 2011. godinu. U planu imamo velika ulaganja kako bismo našim partnerima i krajnjim kupcima osigurali što bolje uslove i još jednom potvrdili da smo pouzdan i kvalitetan partner u gradnji. Ceresit se izdvaja od ostalih brendova kontinuiranim ulaganjem u razvoj i inovacije u proizvodnom programu, kao i vrhunskim kvalitetom proizvoda koji ispunjavaju stroge ekološke standarde. To najbolje potvrđuje činjenica da je CM11 PLUS naše najprodavanije ljepilo u cijelom regionu", izjavio je Jovan Šarenac, izvršni direktor Henkel Ceresit. 


 
 
 
 
back to top