IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Henkel Ceresit na tržištu BIH ostvario skoro 50 posto rasta u 2012. godini

14.03.2013
Nakon izuzetno uspješne godine Ceresit, neizostavni dio svake kvalitetne gradnje i ove godine učestvuje na Međunarodnom sajmu građevine GRAMES, koji se održava od 13. do 18. marta na Banjalučkom velesajmu. Kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Ceresit će ove godine intenzivirati svoje aktivnosti na bosanskohercegovačkom tržišu.

Na Ceresit štandu, kompanija je predstavila svoje vrhunsko ljepilo za keramičke pločice CM11 PLUS, kao i neke od najznačajnijih proizvoda kad je u pitanju ljepilo za keramiku, fug mase, silikoni, termoizolacione fasade, hidroizolacija, sistemi za podopolaganje, samonivelišuće mase i ljepilo široke potrošnje. Također, posjetiocima je predstavljena posljednja inovacija, vrijedna preko 1 milion KM,  nov paletizer Stretch Hood, potpuno nov način pakovanja paleta. Ovom inovacijom smanjena je mogućnost deformacije palete i proizvoda pri transportu i obezbijeđeno je sigurno vanjsko skladištenje paleta koje su otporne na kišu i snijeg. 

„Izuzetno nam je drago što je domaći potrošač prepoznao pouzdanost i kvalitet Ceresit proizvoda, što se ogleda u ostvarenom rastu od skoro 50% u odnosu na 2011. godinu. U planu imamo velika ulaganja kako bismo našim partnerima i krajnjim kupcima osigurali što bolje uslove i još jednom potvrdili da smo pouzdan i kvalitetan partner u gradnji. Ceresit se izdvaja od ostalih brendova kontinuiranim ulaganjem u razvoj i inovacije u proizvodnom programu, kao i vrhunskim kvalitetom proizvoda koji ispunjavaju stroge ekološke standarde. To najbolje potvrđuje činjenica da je CM11 PLUS naše najprodavanije ljepilo u cijelom regionu", izjavio je Jovan Šarenac, izvršni direktor Henkel Ceresit. 


 
 
 
 
back to top