IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Henkel Ceresit na tržištu BIH ostvario skoro 50 posto rasta u 2012. godini

14.03.2013
Nakon izuzetno uspješne godine Ceresit, neizostavni dio svake kvalitetne gradnje i ove godine učestvuje na Međunarodnom sajmu građevine GRAMES, koji se održava od 13. do 18. marta na Banjalučkom velesajmu. Kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Ceresit će ove godine intenzivirati svoje aktivnosti na bosanskohercegovačkom tržišu.

Na Ceresit štandu, kompanija je predstavila svoje vrhunsko ljepilo za keramičke pločice CM11 PLUS, kao i neke od najznačajnijih proizvoda kad je u pitanju ljepilo za keramiku, fug mase, silikoni, termoizolacione fasade, hidroizolacija, sistemi za podopolaganje, samonivelišuće mase i ljepilo široke potrošnje. Također, posjetiocima je predstavljena posljednja inovacija, vrijedna preko 1 milion KM,  nov paletizer Stretch Hood, potpuno nov način pakovanja paleta. Ovom inovacijom smanjena je mogućnost deformacije palete i proizvoda pri transportu i obezbijeđeno je sigurno vanjsko skladištenje paleta koje su otporne na kišu i snijeg. 

„Izuzetno nam je drago što je domaći potrošač prepoznao pouzdanost i kvalitet Ceresit proizvoda, što se ogleda u ostvarenom rastu od skoro 50% u odnosu na 2011. godinu. U planu imamo velika ulaganja kako bismo našim partnerima i krajnjim kupcima osigurali što bolje uslove i još jednom potvrdili da smo pouzdan i kvalitetan partner u gradnji. Ceresit se izdvaja od ostalih brendova kontinuiranim ulaganjem u razvoj i inovacije u proizvodnom programu, kao i vrhunskim kvalitetom proizvoda koji ispunjavaju stroge ekološke standarde. To najbolje potvrđuje činjenica da je CM11 PLUS naše najprodavanije ljepilo u cijelom regionu", izjavio je Jovan Šarenac, izvršni direktor Henkel Ceresit. 


 
 
 
 
back to top