IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

"Google" ukida "Gmail" i seli korisnike na "Inbox"

07.12.2015

Na gmail.com domenu trenutno se dešava nešto veoma interesantno... "Google" je korisnike počeo da obavještava o svom eksperimentalnom servisu "Inbox By Gmail" koji se pojavljuje umjesto "Gmail" naloga.

Kada se korisnik uloguje, pojavljuje se obavještenje o tome da se korisnik preusmjerava na sevis "Inbox".

Kako se čini, nezavisna inbox.google.com adresa za beta verziju servisa će nestati, a "Inbox" se umjesto toga prebacuje na gmail.com.

Dobra vijest je da svaki korisnik, koji ne želi da zamijeni "Gmail", ima opciju da ga isključi (opcija "turn it off"), piše "Forbes".

Ono što je sasvim jasno je da "Google" nakon 14 mjeseci testiranja spreman da lansira "Inbox", i da ga vidi prije kao zamjenu za "Gmail" nego odvojeni servis, kao što je prvobitno bilo planirano.


 
 
 
 
back to top